CelniK007 1 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Nic tylko pozazdrościć ! Bezawaryjności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmita 60 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Nic tylko pozazdrościć ! Bezawaryjności Dziękuję bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) No ładna jest :-) Ale wciąż wole b5 mimo wszystkich udogodnień i bajerów które serwuje b9, ja to chyba niereformowalny jestem Edytowane 12 Grudnia 2016 przez uszol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 No ładna jest :-) Ale wciąż wole b5 mimo wszystkich udogodnień i bajerów które serwuje b9, ja to chyba niereformowalny jestem Zgadzam się z przedmówcą Ładna B5-ka to klasa sama w sobie, a nowe B9-ki, mimo że też piękne to już nie mają w sobie "tego czegoś" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Eee tam, Audi 80 B4 to jest to! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) Nie żebym był złośliwy ale to to ee tam 80 b4 przejeździ i moje b5 i wasze b8 czy b9.... Już b8 jest zjadane przez rdze :-) Mam znajomego, który pracuje w metalach i ma porównanie tego jak kiedyś karoserie były cynkowane a jak są teraz. W autach ocynkowanych z 90-00r ocynk wynosił ~40 mikronów. Teraz? To zaledwie warstwa 3-4mikronów, wszystko jest powyliczane na 200 tyś km i czar pryska. Niestety... Sorki za offtop. Edytowane 12 Grudnia 2016 przez uszol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmita 60 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Nie chodzi nawet o nowinki techniczne bo jak czytaliście pierwszą stronę z dużej ilości zrezygnowałem, ponieważ podchodzę do samochodu bardzo klasycznie. Ale polecam przejechać się nową B9 i potem wrócić do wymienionych B4-ek, B5-ek itd.. Komfort jazdy, sposób prowadzenia, przyspieszenie, trzymanie się w zakrętach itd bez porównania.. Każdy z nas wymienia samochód co kilka lat. Nie kupuje go na 30 lat. Dlatego kwestie co kogo przejeździ to odrębna sprawa. Ja przeważnie wymieniam co 3 lata i tyle ma mi posłużyć. Ale zgodzę się, że trwałość dzisiejszych samochodów i innych sprzętów jest mniejsza od produkowanych wcześniej. Komfort natomiast idzie cały czas w górę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) Ale polecam przejechać się nową B9 i potem wrócić do wymienionych B4-ek, B5-ek itd.. Komfort jazdy, sposób prowadzenia, przyspieszenie, trzymanie się w zakrętach itd bez porównania.. Tu się moge zgodzić jedynie z tym komfortem, wyciszeniem. Prowadzenie, przyśpieszenie... no polemizowałbym. Dobrze dłubnięte 2.7bit lub 1.8T do tej pory łoi dupe najnowszym wynalazkom klasy średniej. Prowadzenie... dobre zawieszenie z wyższej półki, rozpórki, grubszy stabi i nie widze powodów dla których b5tka miała by się gorzej prowadzić niz b9. Oczywiście pewnych rzeczy nie przeskoczymy, systemy wspomagania kierowcy, adaptacyjne zawieszenia no tak... lata lecą technologia też idzie do przodu i tu na pewno na plus dla b9. No to tyle ode mnie, do zobaczenia na drodze :-) Edytowane 12 Grudnia 2016 przez uszol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Co wy próbujecie porównać B5 do B9 nawet się nie ośmieszajcie Proponuję przejechać się B9-B8 i już nic nie powiesz Moc tu też można podnieść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Witajcie, Taka dyskusja nie ma sensu. Wszystkie generacje A4 mają swoje plusy i minusy... Pytanie jakie parametry auta komu odpowiadają i ile chce/może na to przeznaczyć. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Kurcze korci ta B9 jak się patrzy na takie ładne auta a tu dalej nie ma co zamówić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) Ale polecam przejechać się nową B9 i potem wrócić do wymienionych B4-ek, B5-ek itd.. mam B6 cabrio (obecnie na gwincie, a wcześniej na 1BV), na co dzień jeżdżę C7... i zgadzam się z Tobą. to niesamowita przepaść, zwłaszcza w prowadzeniu. o komforcie nie wspominam.. bo w jednym gwint, w drugim pneumatyka więc co tu porównywać Edytowane 13 Grudnia 2016 przez jedrekx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmita 60 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) I Panowie, bądźmy obiektywni. Jak porównujemy serie B9 to porównujmy ją do serii B4, B5 itd.. Dłubnąć to można i trabanta, który będzie jeździł lepiej niż wymienione tutaj wszystkie auta. Jeżeli chodzi o serie to każda następna generacja idzie do przodu. Samochód jest zwarty, sztywny, nie rozklekotany. A nawet jak porównamy nowe B5 do nowego B9 to też to inne podejście do samochodu. Zupełnie inne prowadzenie. W moim prędkość 140km/h to żadna prędkość. Tutaj na autostradzie przy 200-220 czuje się bezpiecznie. W starym modelu przy 140 człowiek będzie czuł się nie swojo. I za to się płaci. Również za bezpieczeństwo. Dlatego ludzie wymieniają wciąż samochody na nowsze bo czują tą różnicę. A inna sprawa, że nawet 3-letnie B9 będzie jeździło inaczej już jak nowe z salonu bo wszystko się zużywa. Pozdrawiam Kurcze korci ta B9 jak się patrzy na takie ładne auta a tu dalej nie ma co zamówić Czemu nie ma co zamówić? Skoro korci A4-ka, zamów A4-ke w tak samo ładnej wersji.. Edytowane 13 Grudnia 2016 przez Kosmita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Nie mam co zamówić bo chce S4 a z jakiegoś powodu u mnie nadal niedostępna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmita 60 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Nie mam co zamówić bo chce S4 a z jakiegoś powodu u mnie nadal niedostępna Ja też czekałem na eSkę ale w końcu odpuściłem i zamówiłem najmocniejszą benzynę w A4.. U nas eSki można zamawiać już od jakiegoś czasu ale pierwsze przyjadą dopiero koło marca. A nawiasem mówiąc tak skonfigurowana A4 jak moja wygląda identycznie (2 rury zamiast 4 - drobna różnica) kosztuje ok. 100 tys. złotych taniej a ma osiągi gorsze o jedną sek do setki.. V-max tak samo.. Ja nie czekałem i jestem z mojej bardzo zadowolony. Warto się zastanowić. Edytowane 15 Grudnia 2016 przez Kosmita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Turdzi dobrze wie czemu i na co czeka :-) a prawie robi dużą różnicę. Jeździ 2.0 tfsi wystrojonym na 300 ps. Myślę, że do pełnią szczęścia będzie tu w końcu mocne V6 z większym potencjałem niż rzędowe R4 ;-) Kosmita, oczywiście masz bardzo ładne A4 i z przyjemnością tu zaglądam, ale te dwa auta to jednak jest różnica ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Dokładnie 2.0 tfsi to bardzo fany motor ja jestem mega zadowolony ale po prostu chciał bym mieć tez w końcu fajny dźwięk motoru.To jedyne czego mi brakuje.Ska ma tez 6 tloczkowe zaciski , sportowy dyfer to za zmęczył ktore nie sa dostępne w R4. Dodatkowo od 5 lat jezdze na Audi Driving Experiance gdzie jeździmy wlasnie S4 lub S5 i mam bezpośrednie porównanie bo po całym dniu wracam swoim autem.Mozesz wierzyć lub nie ale różnica jest wyczuwalna od prowadzenia po wyrafinowanie.Po prostu czujesz ze jesteś w szybszym i droższych aucie mimo ze osiagi mojego A4 teoretycznie sa bardzo podobne. Edytowane 15 Grudnia 2016 przez turdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 S4 masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Samouczek chyba chce żebym juz miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmita 60 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) heheheh.. Panowie macie racje. Ale muszę sam przed sobą tłumaczyć jakoś mój wybór Zgadzam się w 100% S4 to zupełnie inne auto. Na AQE wybieram RS-ki i wiem, że to zupełnie inne samochody w porównaniu do A.. W takim razie życzę dużej ilości cierpliwości i spełnienia marzenia Ja zamierzam swoje spełnić za 3 lata. Marzenie o eSce, a może uda się kupić RS.. Edytowane 15 Grudnia 2016 przez Kosmita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się