majlet Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Witam, kupiłem przedwczoraj A4 b6 1.8t quattro AVJ podobno ma sterownik od BEX i na hamowni dał 201KM Na benzynie ciągnie jak szalony bez żadnego problemu natomiast na LPG przy mocnym "depnięciu" na gaz i przy obrotach między 4/7 tyś obr/min zdarzy mu się go zdławić czasami szarpnie ew zmienia na PB. Gazownik dziś coś tam grzebał komputerem kazał się przejechać, ale niestety znów się tak dzieje. Zalecił wymianę świec lecz nie wiem czy jest sens gdy na PB chodzi idealnie. Pomocy ;]
Grethic333 Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Witam, kupiłem przedwczoraj A4 b6 1.8t quattro AVJ podobno ma sterownik od BEX i na hamowni dał 201KM Na benzynie ciągnie jak szalony bez żadnego problemu natomiast na LPG przy mocnym "depnięciu" na gaz i przy obrotach między 4/7 tyś obr/min zdarzy mu się go zdławić czasami szarpnie ew zmienia na PB. Gazownik dziś coś tam grzebał komputerem kazał się przejechać, ale niestety znów się tak dzieje. Zalecił wymianę świec lecz nie wiem czy jest sens gdy na PB chodzi idealnie. Pomocy ;] miałem to samo na benzynie idzie ok a na gazie nieraz przy większym depnięciu jest chwilowo zadławiony i potem idzie bylem u gazownika i zwiększył mi dawkę gazu i narazie problem znikł
kt65c453 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 może być mnóstwo przyczyn, ale 2 główne , układ niewydolny czyli albo za słaby reduktor albo wtryski (małe dysze) albo druga co najbardziej prawdopodobna, przy 200 km na ori wtryskach benzynowych przy wysokich obrotach może zapętlać wtryski albo być bardzo blisko i wtedy sterownik gazowy głupieje i wywala na pb albo szarpie
majlet Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 wklejam logi http://vaglog.pl/log_281660.html http://vaglog.pl/log_281661.html http://vaglog.pl/log_281664.html http://vaglog.pl/log_281665.html http://vaglog.pl/log_281662.html http://vaglog.pl/log_281663.html Dodatkowo pokaże wam jakie błędy mi wywaliło dziś. SILNIK 16712 knock sensor 1(g61) signal to high P0328-001 upper limit exceeded - intremittent 17536 shareware version. To decode all DTCs P1128-001 please register/activate AIRBAG 01217 side airbag igniter driver side (n199) 007- short to ground
kt65c453 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) logi na gazie?? Wydaje się że mu nie brakuje gazu aczkolwiek przy pełnym bucie powinno być ciut więcej a tu mu troszkę brakuje ale tragedii nie ma Edytowane 13 Października 2016 przez kt65c453
Łukasz13 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Logi wygladaja całkiem dobrze, turbo ok, reszta też, powiedz mi tylko czy log 002+033 był na lpg? bo wyglada ze jeden jest zrobiony na pb, a na lpg nie widze. Tak czy inaczej logi wyglądają całkiem przyzwoicie, przynajmniej wiesz że masz całkiem sprawne auto, tylko trzeba pewnie wystroić (najlepiej wg. wskazań vaga), ewentualnie zmienić słabe elementy układu lpg, sprawdz jaki masz reduktor i wtryski. Edytowane 13 Października 2016 przez ?ukasz13
majlet Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 Logi jakie wykonałem na LPG to te co mi Łukasz13 napisałeś na PW czyli 003+020 przy 5500obr/min zaczynało szarpać samochodem jakby mu właśnie brakowało, na gazie PB ciągnie równo do czerwonego pola. W fakturze za gaz nie ma niestety podanego dokładnego modelu reduktora ani nic o wtryskach reduktor tomasetto at09 centralka i układ elektroniczny IZ 2005
Łukasz13 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) A no napisałem zebys zrobił na lpg 002+033 na lpg ale mniejsza o to poniewaz reduktor tomasetto at09 zupełnie nie nadaje sie do takiej mocy, ale musiałbys dokładnie sprawdzić co jest zamontowane w aucie, bo at 09 występował chyba w trzech rodzajach mocy, alaska, arctic i chyba jeszcze jakiś... Edytowane 13 Października 2016 przez ?ukasz13
majlet Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Jak się okazało mam reduktor do 125KM.... nie rozumiem kto co miał na myśli dając taki reduktor do 200koni... Dzwoniłem do GCS tuning do pana Struny i zalecił mi wymiane reduktora na AC r01 250koni. Co myślicie jaki reduktor wrzucić ? Edytowane 14 Października 2016 przez majlet
Łukasz13 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 No napewno bedzie lepszy od alaski.
majlet Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 Na piątek jestem umówiony na ogarnięcie instalacji gazu (reduktor i prawdopodobnie listwa wtryskowa siedzi tam jakiś valtek i też mówili że niezbyt się nadaje) Co 50km wali mi check z błędem P0171 No i ten AIRBAG kostki pod siedzeniem pościągałem zapsikane kontaktem a on po dwóch dniach spowrotem z tym samym błędem AIRBAG 01217 side airbag igniter driver side (n199) 007- short to ground
kt65c453 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 mam nadzieje że to u ciebie ten reduktor, wymienisz i po problemie, ale coś czuje że tu chodzi o zapętlenia i zlewanie się czasów, możesz odczytać błędy sterownika gazu?? Puki co zmień reduktor a jak coś będzie dalej to będziemy kombinować
majlet Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2016 Byłem dziś u gazownika Reduktor AT09 jednak jest do 200 koni na wolnych pompuje 1.2bara przy normalnej jeździe około 0.9bar pełny but około 0,7 bara. Wtryski to Valtek czerwony Pojeździliśmy troche po drogach mieszał coś w ustawieniach i stwierdził że go zalewało, pokombinował i auto teraz idzie do czerwonego pola na gazie, oczywiście troche słabiej niż ma to miejsce na benzynie ale już nie szarpie i nie rozłącza. Zalecił mi przejeździć zime jeszcze na tym reduktorze, wymienił filtry i skasował 50zł. Ogólnie podczas jazdy stwierdziliśmy że auto raczej nie jedzie tak jak powinno nawet na benzynie( mówie o mocy) wg mnie powinno lepiej ciągnąć. Szukam teraz dobrego specjaliste co mi ogarnie konkretnie mapy pod ten silnik na benzyne. Jak już bedzie chodził jak należy na benzynie to biorę się za wymiane gratów pod LPG Kogo możecie polecić żeby zrobił to "Dobrze tanio i szybko" i najlepiej niezbyt daleko ode mnie jestem z bolesławia, myśle że tak do 50km można by podjechać. Pozdrawiam Jednak do końca zimy nie wytrzymał reduktor. Zmieniony na Ac r01 Czerwony i wtryski Hercules i3110 Autko zapitala aż miło
Roboform550 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Teraz czekamy na posty...mam czerwonego AC i się zacina...
majlet Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2016 Check P0171 dalej nie ustępuje.... System to lean raz po 5 kilometrach raz po 40. Mi już ręce opadają, strasznie gazownicy narzekają na tą centralke iz 2005 zenita, że niby nie ma połączenia z OBD i strasznie ciężko na nim wykryć kiedy mu brakuje tej mieszanki.
Roboform550 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Mi już ręce opadają, strasznie gazownicy narzekają na tą centralke iz 2005 zenita, że niby nie ma połączenia z OBD i strasznie ciężko na nim wykryć kiedy mu brakuje tej mieszanki. Widać nie mają pojęcia o strojeniu. Takie 1.8t można bez problemu ogarnąć nawet na starym stagu 200 czy prehistorycznym KME...jak gazownik do regulacji ma tylko sam program to może regulować w nieskończoność może za którymś razem się wstrzeli. Dla wprawnego gazownika ustawienie tego silnika to 10 minut jazdy...oczywiście jak silnik sprawny. Dziś u mnie na przykład był użytkownik tego forum któremu montowałem LPG. W 2 lata i 2 miesiące 75 000 kilometrów. Gdyby nie wymiana wiosną han niebieskich na barrakudy to od momentu montażu do dzisiaj tylko kontrola ustawień i wymiany filtrów - korekty książkowe. LTF na małym i średnim obciążeniu +0.8 a pod obciążeniem + 1.6 jak pamiętam... Edytowane 29 Grudnia 2016 przez Roboform550
majlet Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 Może ktoś bliżej mnie się znajdzie żeby to ogarnąć bo już mam dość, nie znasz kogoś tutaj bliżej ? Małopolska/śląsk ?
rudi33 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Jak małopolska może być to sprawdź LPG house. Ale dziwne żeby bliżej nikt nie umiał dostroić. W końcu chyba większość zakładów ma już sprzęt...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się