Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brakuje mu mieszanki ? 1.8T AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kupiłem przedwczoraj A4 b6 1.8t quattro AVJ podobno ma sterownik od BEX i na hamowni dał 201KM

Na benzynie ciągnie jak szalony bez żadnego problemu natomiast na LPG przy mocnym "depnięciu" na gaz i przy obrotach między 4/7 tyś obr/min zdarzy mu się go zdławić czasami szarpnie ew zmienia na PB.

Gazownik dziś coś tam grzebał komputerem kazał się przejechać, ale niestety znów się tak dzieje. Zalecił wymianę świec lecz nie wiem czy jest sens gdy na PB chodzi idealnie.

Pomocy ;]

Opublikowano

Witam, kupiłem przedwczoraj A4 b6 1.8t quattro AVJ podobno ma sterownik od BEX i na hamowni dał 201KM

Na benzynie ciągnie jak szalony bez żadnego problemu natomiast na LPG przy mocnym "depnięciu" na gaz i przy obrotach między 4/7 tyś obr/min zdarzy mu się go zdławić czasami szarpnie ew zmienia na PB.

Gazownik dziś coś tam grzebał komputerem kazał się przejechać, ale niestety znów się tak dzieje. Zalecił wymianę świec lecz nie wiem czy jest sens gdy na PB chodzi idealnie.

Pomocy ;]

miałem to samo na benzynie idzie ok a na gazie nieraz przy większym depnięciu jest chwilowo zadławiony i potem idzie bylem u gazownika i zwiększył mi dawkę gazu i narazie problem znikł :)

Opublikowano

może być mnóstwo przyczyn, ale 2 główne , układ niewydolny czyli albo za słaby reduktor albo wtryski (małe dysze) albo druga co najbardziej prawdopodobna, przy 200 km na ori wtryskach benzynowych przy wysokich obrotach może zapętlać wtryski albo być bardzo blisko i wtedy sterownik gazowy głupieje i wywala na pb albo szarpie

Opublikowano

wklejam logi

http://vaglog.pl/log_281660.html

http://vaglog.pl/log_281661.html

http://vaglog.pl/log_281664.html

http://vaglog.pl/log_281665.html

http://vaglog.pl/log_281662.html

http://vaglog.pl/log_281663.html


Dodatkowo pokaże wam jakie błędy mi wywaliło dziś.

SILNIK

16712 knock sensor 1(g61) signal to high

P0328-001 upper limit exceeded - intremittent

17536 shareware version. To decode all DTCs

P1128-001 please register/activate

AIRBAG

01217 side airbag igniter driver side (n199)

007- short to ground

Opublikowano (edytowane)

logi na gazie?? Wydaje się że mu nie brakuje gazu aczkolwiek przy pełnym bucie powinno być ciut więcej a tu mu troszkę brakuje ale tragedii nie ma

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano (edytowane)

Logi wygladaja całkiem dobrze, turbo ok, reszta też, powiedz mi tylko czy log 002+033 był na lpg? bo wyglada ze jeden jest zrobiony na pb, a na lpg nie widze. Tak czy inaczej logi wyglądają całkiem przyzwoicie, przynajmniej wiesz że masz całkiem sprawne auto, tylko trzeba pewnie wystroić (najlepiej wg. wskazań vaga), ewentualnie zmienić słabe elementy układu lpg, sprawdz jaki masz reduktor i wtryski.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Logi jakie wykonałem na LPG to te co mi Łukasz13 napisałeś na PW czyli 003+020 przy 5500obr/min zaczynało szarpać samochodem jakby mu właśnie brakowało, na gazie PB ciągnie równo do czerwonego pola.

W fakturze za gaz nie ma niestety podanego dokładnego modelu reduktora ani nic o wtryskach

reduktor tomasetto at09

centralka i układ elektroniczny IZ 2005

Opublikowano (edytowane)

A no napisałem zebys zrobił na lpg 002+033 na lpg :) ale mniejsza o to poniewaz


reduktor tomasetto at09

zupełnie nie nadaje sie do takiej mocy, ale musiałbys dokładnie sprawdzić co jest zamontowane w aucie, bo at 09 występował chyba w trzech rodzajach mocy, alaska, arctic i chyba jeszcze jakiś...

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano (edytowane)

Jak się okazało mam reduktor do 125KM.... nie rozumiem kto co miał na myśli dając taki reduktor do 200koni...

Dzwoniłem do GCS tuning do pana Struny i zalecił mi wymiane reduktora na AC r01 250koni.

Co myślicie jaki reduktor wrzucić ?

Edytowane przez majlet
Opublikowano

Na piątek jestem umówiony na ogarnięcie instalacji gazu (reduktor i prawdopodobnie listwa wtryskowa siedzi tam jakiś valtek i też mówili że niezbyt się nadaje)

Co 50km wali mi check z błędem P0171

No i ten AIRBAG kostki pod siedzeniem pościągałem zapsikane kontaktem a on po dwóch dniach spowrotem z tym samym błędem

AIRBAG

01217 side airbag igniter driver side (n199)

007- short to ground

Opublikowano

mam nadzieje że to u ciebie ten reduktor, wymienisz i po problemie, ale coś czuje że tu chodzi o zapętlenia i zlewanie się czasów, możesz odczytać błędy sterownika gazu?? Puki co zmień reduktor a jak coś będzie dalej to będziemy kombinować

Opublikowano

Byłem dziś u gazownika

Reduktor AT09 jednak jest do 200 koni

na wolnych pompuje 1.2bara

przy normalnej jeździe około 0.9bar

pełny but około 0,7 bara.

Wtryski to Valtek czerwony

Pojeździliśmy troche po drogach mieszał coś w ustawieniach i stwierdził że go zalewało, pokombinował i auto teraz idzie do czerwonego pola na gazie, oczywiście troche słabiej niż ma to miejsce na benzynie ale już nie szarpie i nie rozłącza.

Zalecił mi przejeździć zime jeszcze na tym reduktorze, wymienił filtry i skasował 50zł.

Ogólnie podczas jazdy stwierdziliśmy że auto raczej nie jedzie tak jak powinno nawet na benzynie( mówie o mocy) wg mnie powinno lepiej ciągnąć.

Szukam teraz dobrego specjaliste co mi ogarnie konkretnie mapy pod ten silnik na benzyne. Jak już bedzie chodził jak należy na benzynie to biorę się za wymiane gratów pod LPG

Kogo możecie polecić żeby zrobił to "Dobrze tanio i szybko" i najlepiej niezbyt daleko ode mnie jestem z bolesławia, myśle że tak do 50km można by podjechać.

Pozdrawiam


Jednak do końca zimy nie wytrzymał reduktor.

Zmieniony na Ac r01 Czerwony i wtryski Hercules i3110

Autko zapitala aż miło

Opublikowano

Najpierw należało zmienić gazownika :decayed:

Opublikowano

Teraz czekamy na posty...mam czerwonego AC i się zacina...

Opublikowano

Check P0171 dalej nie ustępuje.... System to lean

raz po 5 kilometrach raz po 40.

Mi już ręce opadają, strasznie gazownicy narzekają na tą centralke iz 2005 zenita, że niby nie ma połączenia z OBD i strasznie ciężko na nim wykryć kiedy mu brakuje tej mieszanki.

Opublikowano (edytowane)

Mi już ręce opadają, strasznie gazownicy narzekają na tą centralke iz 2005 zenita, że niby nie ma połączenia z OBD i strasznie ciężko na nim wykryć kiedy mu brakuje tej mieszanki.

Widać nie mają pojęcia o strojeniu.

Takie 1.8t można bez problemu ogarnąć nawet na starym stagu 200 czy prehistorycznym KME...jak gazownik do regulacji ma tylko sam program to może regulować w nieskończoność może za którymś razem się wstrzeli.

Dla wprawnego gazownika ustawienie tego silnika to 10 minut jazdy...oczywiście jak silnik sprawny.

Dziś u mnie na przykład był użytkownik tego forum któremu montowałem LPG. W 2 lata i 2 miesiące 75 000 kilometrów. Gdyby nie wymiana wiosną han niebieskich na barrakudy to od momentu montażu do dzisiaj tylko kontrola ustawień i wymiany filtrów - korekty książkowe. LTF na małym i średnim obciążeniu +0.8 a pod obciążeniem + 1.6 jak pamiętam...

Edytowane przez Roboform550
Opublikowano

Może ktoś bliżej mnie się znajdzie żeby to ogarnąć bo już mam dość, nie znasz kogoś tutaj bliżej ? Małopolska/śląsk ?

Opublikowano

Jak małopolska może być to sprawdź LPG house. Ale dziwne żeby bliżej nikt nie umiał dostroić. W końcu chyba większość zakładów ma już sprzęt...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...