r.kuderawiec Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Witam . Chciałbym sie dowiedziec od was posiadaczy 2.0 tdi BRE o Opinie tego silnika jak sie sprawuje czy jest az taki usterkowy jak piszą w internecie czy też nie ? czy ten silnik sprawdzi sie na codzienne dojazdy do pracy? A i w końcu ten silnik jakiej firmy ma pompowtryski ? Simensa czy boscha? bo od czytania tych wszystkich postów sie pogubiłem A i czy są w tym silniku wałkami wyrównoważające? Jest tak tego pełno na internecie ze naprawde można oszalec nie wiadomo co do czego
Wihajster Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 czy ten silnik sprawdzi sie na codzienne dojazdy do pracy? jak najbardziej Simensa czy boscha? bosch A i czy są w tym silniku wałkami wyrównoważające? tak są..
Darwek24 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 nie narzekam OK jak bez Dpf to jeszcze lepiej
hager84 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Ja też w moich rękach od 120k jedna awaria jak narazie egr przy 140k padł a tak poza tym to co rok filtry oleje lub co 10_12k zregenerowalem napęd pompy oleju wvzyczyscilem turbo narazie 210k na blacie
r.kuderawiec Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 Dzięki za szybką odpowiedz ale poczekam jeszcze może ktoś sie wypowie Jest tyle złych opini na temat tych silników ale jak sie wzróci uwage to masa 2.0 tdi jezdzi po naszych drogach Ja też w moich rękach od 120k jedna awaria jak narazie egr przy 140k padł a tak poza tym to co rok filtry oleje lub co 10_12k zregenerowalem napęd pompy oleju wvzyczyscilem turbo narazie 210k na blacie Kolego a ile Cie kosztowała regenaracja tej pompy ?
hager84 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) 600 zyła futurum regeneracja jakieś 350 mechanik czyli 1000 bez oleju Pompę robiłem przy 200k Edytowane 19 Października 2016 przez hager84
.Pablo. Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Czasem warto tylko zajrzeć u mnie przy przebiegu 235 tys napęd jak nowy imbus i gniazdo wiec nie warto regenerować. Zasada jest prosta co 50 tys miska w dół i sprawdzenie napędu + nowy imbus koszt hmmm 15zl w aso :-)
Musashi Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 najsensowniejszy wybór spośród wzdłużnie montowanych 2.0 tdi 16V
Darwek24 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Ja tez nie regenerowałem pompy wg mnie to głupota wystarczy zajrzeć co 50 tys pod miskę i z głowy ja miałem wytarty imbus gniazdo bez luzów zmieniłem imbus i śmigam, ja mam bez dpf
r.kuderawiec Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 A jakie macie przebiegi ?
hager84 Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 210 od 120 pod moim butem
Erni-1 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 mam pytańko jak bardzo skomplikowany jest dostęp (pod wymianę) imbusa przy silniku BRE - czy wystarczy ściągnąć miske , czy trzeba demontować rozrząd ? z góry dzięki za pomoc
kuba84 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Do imbusa wystarczy tylko i aż zrzucić miskę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się