damiano8522 Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Witam mam pewne pytanko,ponieważ szykuje mi się wymiana zawieszenia (pacjent to A4 b6 1.9 130 AVF) zastanawia mnie czy wymieniać pojedyncze wahacze te które wykazują zużycie czy zrobić komplet..dodam ze auto ma 250tys nalatane. Znalazłem oferte na stronie Pro Choice : http://pro-choice.pl/27421-01-wahacze-komplet-passat-a4-superb-p-152.htmltylko zastanawia mnie jedno tutaj komplet kosztuje 1400 zł a np. na allegro i w innych sklepach internetowych chodza po 2 000zł..chodzi mi o producenta Lemforder. Nie chciałbym trafic na jakas podrobke:(
djmesiu Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Dlatego warto brać! Kupuje wszelkie części w tej firmie i złego słowa nie mogę na nią powiedzieć) Możesz śmiało te wachacze kupować
Mateuszek1001 Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Jak wymieniać to wszystkie, bo za jakiś czas odezwie sie następny itd, szkoda nerwów.
azure Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Witam mam pewne pytanko,ponieważ szykuje mi się wymiana zawieszenia (pacjent to A4 b6 1.9 130 AVF) zastanawia mnie czy wymieniać pojedyncze wahacze te które wykazują zużycie czy zrobić komplet..dodam ze auto ma 250tys nalatane. Znalazłem oferte na stronie Pro Choice : http://pro-choice.pl/27421-01-wahacze-komplet-passat-a4-superb-p-152.htmltylko zastanawia mnie jedno tutaj komplet kosztuje 1400 zł a np. na allegro i w innych sklepach internetowych chodza po 2 000zł..chodzi mi o producenta Lemforder. Nie chciałbym trafic na jakas podrobke:( ten zestaw nie jest do A4 B6, do A4 B6 będzie sporo droższy, nie wiedzieć czemu... :/
sebul Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Jak mi wybil sie sworzen w przednim gornym lewym to wymienilem dwa przed gorne , chcialem tylko zuzyty ale mechany podczas wymiany nie daly rady bez uszkodzenia wyciagnac tego jeszcze dobrego , wymienilem wiec te dwa na Meyle HD(bo daja 5 lat gwarancji), poki co 20 000 i zero stukania Ja zalecam wymiane tylko uszkodzonych, reszte zostawic Szkoda odrazu ladowac sie w takie koszta, jak kolejne moga pasc dopiero za pare lat A te wahacze z linka to sa do B5, a nie do B6. Te nie beda pasowac Edytowane 2 Listopada 2016 przez sebul
maksio200 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Przy tym przebiegu ja bym już zmieniał cały kompletny przód. Napisz do chłopaków z Pro Choice niech Ci powiedzą jaki masz kupić zestaw, bo dolne proste wachacze różniły się wielkością sworznia.
damiano8522 Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) Tak racja dopiero teraz zauważyłem ze to do B5, wiec jednak czeka mnie wydatek:( polecacie jeszcze jakiś pewnych sprzedawców? Po odwiedzinach na stacji wyszło ze -Górny lewy tył -lewy dolny (tzw.banan) -prawy dolny (tzw banan) - 2 x końcówka drazka...reszta niby ok. I co wy na to..wymienic tylko te czy komplet?dodam ze kasa gra role:)he i mam jeszcze pytanko czy w tych wahaczach gdzie mocowany jest amortyzator (prostych) jest mozliwosc wymiany tylko tej gumy na mocowaniu czy trzeba cały wahacz??? Edytowane 3 Listopada 2016 przez damiano8522
erchi Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Najlepiej całość + oba drążki wraz z końcówkami + łączniki stabilizatora.
dzik Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Damian zadzwoń do mnie jutro to znajdę dla Ciebie optymalne rozwiązanie. Pozdrówki Marcin
mateusztbg Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Tak racja dopiero teraz zauważyłem ze to do B5, wiec jednak czeka mnie wydatek:( polecacie jeszcze jakiś pewnych sprzedawców? Po odwiedzinach na stacji wyszło ze -Górny lewy tył -lewy dolny (tzw.banan) -prawy dolny (tzw banan) - 2 x końcówka drazka...reszta niby ok. I co wy na to..wymienic tylko te czy komplet?dodam ze kasa gra role:)he i mam jeszcze pytanko czy w tych wahaczach gdzie mocowany jest amortyzator (prostych) jest mozliwosc wymiany tylko tej gumy na mocowaniu czy trzeba cały wahacz??? Bierz RTS'a u użytkownika dzik
damiano8522 Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 Tak racja dopiero teraz zauważyłem ze to do B5, wiec jednak czeka mnie wydatek:( polecacie jeszcze jakiś pewnych sprzedawców? Po odwiedzinach na stacji wyszło ze -Górny lewy tył -lewy dolny (tzw.banan) -prawy dolny (tzw banan) - 2 x końcówka drazka...reszta niby ok. I co wy na to..wymienic tylko te czy komplet?dodam ze kasa gra role:)he i mam jeszcze pytanko czy w tych wahaczach gdzie mocowany jest amortyzator (prostych) jest mozliwosc wymiany tylko tej gumy na mocowaniu czy trzeba cały wahacz??? Bierz RTS'a u użytkownika dzik RTS nie słyszałem mówisz ze ok?jak to się ma do lemfordera?jakościowo.. Damian zadzwoń do mnie jutro to znajdę dla Ciebie optymalne rozwiązanie. Pozdrówki Marcin Siemka dostałem e-mali wszystko wiem:) powiedz mi tylko jeszcze co sądzisz o firmie RTS bo kolega Mateusz poleca..jak to się ma cenowo i jakościowo do Lema?
mateusztbg Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Oczywiście lem najlepszy RTS to średnia półka, sporo forumowiczów lata na tych wahaczach i w swojej cenie są naprawdę dobre.No ale jeśli zdecydowałeś się na Lema to bierz Lema, rozmawiaj z dzikiem on Ci dobrze doradzi
damiano8522 Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 Oczywiście lem najlepszy RTS to średnia półka, sporo forumowiczów lata na tych wahaczach i w swojej cenie są naprawdę dobre. No ale jeśli zdecydowałeś się na Lema to bierz Lema, rozmawiaj z dzikiem on Ci dobrze doradzi spoko dzięki za pomoc:)obecnie mam dylemat czy robić całość czy tylko te walnięte..różnica 1000zł he prawie na mape która też mnie kusi hehe
fcunited Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 wymien komplet zawieszenia za jedną robotą, ja zmieniałem co 2 miesiące jeden wahacz/ drążek/ stabilizator/ gume stabilizatora. Wyszło drożej wszystko :/Lemforder najwyższa półka, choć ja w swoim mam wszystkiego z FEBI'ego, najstarsze górne wahacze mają półtora roku (ok. 20tys) i dalej twarde. Zdania są podzielone co do firm, ale nie warto oszczędzać 200zł.
erchi Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Oczywiście lem najlepszy RTS to średnia półka, sporo forumowiczów lata na tych wahaczach i w swojej cenie są naprawdę dobre. No ale jeśli zdecydowałeś się na Lema to bierz Lema, rozmawiaj z dzikiem on Ci dobrze doradzi spoko dzięki za pomoc:)obecnie mam dylemat czy robić całość czy tylko te walnięte..różnica 1000zł he prawie na mape która też mnie kusi hehe Mapę można zrobić w dużo rozsądniejszych pieniądzach
misza9966 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Witam.Pozwoli kolega ze sie powiesze pod temat.Mam do wymiany dolny wahacz prosty i pytanko z jakim sworzniem kupic wahacz?Doczytale sie ze sa dla kalibry,moje auto jest z 2002,silnik AVF.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się