Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wymiana silnika 1.9 TDI na 2.0 TDI lub 2.7 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nie jestem pewien czy to dobre miejsce na ten temat, ale mam pytanie:

Czy dużo pracy wymaga wstawienie silnika, skrzyni, wiazki audi B7 2.0 TDI (lub 2.7 TDI) do B5 z 95 roku? Chodzi mi głównie o zamocowania silnika i skrzyni.

Co o tym sądzicie?

http://moto.allegro.pl/item508634930_audi_a4_2006_2_0_tdi_silnik_kompl.html

http://moto.allegro.pl/item512842953_audi_a4_8k_silnik_kompletny_2_7_tdi_nowy_model.html

Pozdrawiam.

Opublikowano

Jeśłi lubisz dłubać i nie masz zamiaru sprzedać tego auta to warto ale będzie Cię to sporo kosztowało. i zamiast 2.0 tdi bardziej polecił bym CI silnik 1.9 TDI AVF

Opublikowano

Jeśłi lubisz dłubać i nie masz zamiaru sprzedać tego auta to warto ale będzie Cię to sporo kosztowało. i zamiast 2.0 tdi bardziej polecił bym CI silnik 1.9 TDI AVF

Grzanek dobrze ci powiedzial . On wlasnie jezdzil takim samochodem po SWAP-ie na 1.9 AWX i w nim brakuje skrzyni 6 a wlasnie w AVF jest 6. Jesli myslisz powaznie to szykuj duzo kasy bo to nie tylko silnik z osprzetem i elektronika ale i zawis, hamulce itd. :naughty: Ale ostateczne zdanie nalezy do ciebie , ja przerabialem ten temat i nie zaluje :cool1: Polecam watek kolegi jaro 4444 :good:
Opublikowano

raid0 absolutny bezsens pakować cos takiego do auta wartego 12K zarówno z punktu widzenia ekonomicznego , jak i technicznego bo trzeba nie lada elektryka co pożeni to wszystko w całość.Takie auto później jest raczej niesprzedawane.Zamiast wywalać w błoto te 10 tys za 20-25 tys kupisz przyzwoita B5 2.5 TDI

Opublikowano

witam

zdecydowanie odradzam - koszt takiej operacii jest nieopłacalny

a koszt silnika to tylko połowa kasy jaką trzeba zainwestować

pozdroawiam :hi:

Opublikowano

raid0 absolutny bezsens pakować cos takiego do auta wartego 12K zarówno z punktu widzenia ekonomicznego , jak i technicznego bo trzeba nie lada elektryka co pożeni to wszystko w całość.Takie auto później jest raczej niesprzedawane.Zamiast wywalać w błoto te 10 tys za 20-25 tys kupisz przyzwoita B5 2.5 TDI

prawie madrze napisales,ale nie 2,5tdi
Opublikowano

Chłopaki ale z was sknerusy dlatego właśnie u nas w kraju mało gdzie rodzi się prawdziwy tuning z włożonym sercem i mnóstwem czasu i pieniędzy. Nie wiem dlaczego tak jest ale wszyscy przeliczają dołóż trochę kup se nowszy ale.... każdy może mieć b5 z 2.5 tdi a naprawdę mało kto ma b5 z AWX czy AVF a już 2.7 TDI to by był oryginał. To co wy proponujecie to nie jest tunnig a o to chyba chłopakowi chodzi. Najważniejsze są chęci a nie pieniądze :wink4:

Opublikowano

Chłopaki ale z was sknerusy dlatego właśnie u nas w kraju mało gdzie rodzi się prawdziwy tuning z włożonym sercem i mnóstwem czasu i pieniędzy. Nie wiem dlaczego tak jest ale wszyscy przeliczają dołóż trochę kup se nowszy ale.... każdy może mieć b5 z 2.5 tdi a naprawdę mało kto ma b5 z AWX czy AVF a już 2.7 TDI to by był oryginał. To co wy proponujecie to nie jest tunnig a o to chyba chłopakowi chodzi. Najważniejsze są chęci a nie pieniądze :wink4:

Zgadza sie Grzanek :good: my wiemy o co lata. Zreszta nie kazdego stac jednorazowo wydac na B6 AWX lub AVF ok.40 tys/zl . Ja tez mam takiego starego kondona z 95r kupilem go za 18tys. a wlozylem w niego juz grubo ponad 20 tys , ciesze sie z kazdej nowej rzeczy zalozonej do niego i to jeszcze nie koniec :cool1: Po drugie A4 zostaje w rodzinie do konca swoich dni :tongue4: bo nigdy tych pieniedzy nie odzyskam wiec nie ma sensu go sprzedawac a samochod jakis zawsze musze miec. :kox: zreszta zona juz na niego czeka :polew:

Tak ze najwazniejsz pytanie kolego raid0 jak dlugo chcesz uzytkowac ten samochod , bo jesli nie za dlugo to raczej bym tez nie inwestowal takiej kasy , a jesli sie zdecydujesz to powodzenia :gicior:

Opublikowano

grzanek85 chodzi o racjonalne podstawy takiego projektu.Sam jak sie tylko odkuje zamierzam z powrotem powrócić do subaru ale zeby nie było tak łatwo to zamierzam zbudować auto do trackday i upalanek na bazie imprezy GT ( czyli najfajniejszej najbardziej udanej i najbardziej kultowej z imprez ) a dla tego na bazie ze z GT będzie tylko nadwozie i środek bo reszta będzie pochodziła z STI 02-05 ( silnik z wiązka i ECU , skrzynia, napędy , zawias i hebel ) auto będą budować ludzie mający ogromne doświadczenie w temacie , którzy zbudowali juz parę takich aut a co najważniejsze będzie to auto weekendowe a nie do jazdy na co dzien a dwa ze jest dużo technicznych przestanek uzasadniających taki przeszczep...... natomiast pakowanie sie w takie maliny w aucie sluzaczym na co dzien które nie jest autem sportowym , i nigdy nim nie będzie , mając gotowy produkt np: 2.5 TDI uważam za absolutny bezsens....

ale nie 2,5tdi
.... bo nie znajdziesz w tych pieniadzach czy.......?
Opublikowano

Cześć.

Nie mam zamiaru sprzedawać mojego b5! Nie chodzi mi o to aby kupić mocniejszy i młodszy. Nie chce później sie martwić czy go mi nie ukradną! Chce wpasować gotowy zestaw 2.0 tdi 170 KM albo 2.7 TDI 179 KM. Zamawiam przód B7 i przekładam bebechy.

Problem jest w blacharce! Czy nie będzie przeszkadzać gródź, nadkola lub tynel na skrzynie biegów. Rozstawy poduszek pod silnik, skrzynie.

Czy ktoś sie orientuje w tym? prosze o pomoc

Opublikowano

Wybierasz sobie kiepskie silniki na tunning wszystkie posiadają DPF i tu Cię ogranicza.

Opublikowano

Nie lepiej zainwestowac w mody na 200km?

Opublikowano
Nie lepiej zainwestowac w mody na 200km?

jak auto ma zostac to jest o zdecydownia njlepszy pomysl

Opublikowano

Ja wolal bym wlozyc AVF lub AWX i dlubnac go na 200 lub wiecej KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...