grzesiek1721 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Witam przedstawiam wam moje kolejne Audi A4 1.8t zmodzone na 300+ ale tym razem ładniejsza baza bo nie dość że prawie idealnym stanie to jeszcze oryginalna sersja usasilnik:odświeżona seria (wszystkie panewki pierścienie a nawet pompa oleju) wszystko kolbenschmit+ wałki ADR (szklanki łańcuch i napinacz tęż nowe oryg)turbo:kolektor wydechowy wyrób własnyIhi vf52układ dolotowy:Tip z nierdzewki +storzek K&NFmic 550x230x65costomowy kolektor ssący wyrób własnyukład wydechowy:cały wydech 3" nierdzewka z jedną puszkąukład paliwowy:pompa walbro 255 wtryski 560cc +4 bar regulatorzawieszenie:gwint V-maxxukład hamulcowy:cały zestaw z vw pheaton 360mm przód 335mm tyłelektronika:Easyecu 3+ od Ottomotive (mapsensor 3bar ,szerokopasmowa sonda)nowa wiąska i odpalenie mój wytwórfinalne strojenie i hamownia Custom motors Edytowane 11 Listopada 2016 przez grzesiek1721
Mateuszek1001 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Ładnie zmotane, daj wiecej fotek
grzesiek1721 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 Ładnie zmotane, daj wiecej fotek już są
Maciej 6001 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Projekt pierwsza klasa.[emoji106] Daj więcej fotek. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Ciekaw jestem ile to pojeździ bez kucizny. Teoretycznie do 300ps i 400nm powinno utrzymać ale zobaczymy jak wyjdzie w praktyce Jest dobrze! Motor AEB? Edytowane 11 Listopada 2016 przez uszol
grzesiek1721 Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) tak aeb a jeśli chodzi o silnik to w rudej miałem więcej i jezdiłem ponad dwa lata w bezpiecznym setupie konie nie mają tak dużego znaczenia jak niuton jeśli nie przekroczy 420nm to nic mu nie będzi (przetestowane w wielu projektach) Edytowane 12 Listopada 2016 przez grzesiek1721
djszaman Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Jest moc, zresztą Ruda też była hardcorowa
przemolll Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Zmień korby u baw się dalej w moc;) Hamulce pierwsza klasa
przemolll Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Od czego przednie tarcze ? AUDI A8 , VW PHAETON 360
przemolll Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) dystans pewnie ma taki jak huziOO sam chcę taki zestaw zastosować jeżeli ma inaczej niech wypowie się właściciel tematu Edytowane 13 Listopada 2016 przez przemolll
Grzesiek1985 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Tylne zaciski są p&p czy jakaś wymagana jest rzeźba ???
przemolll Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 dev z tymi dystansami pod tarcze to nie wiem czy u Grzesika1721 one są bo ma on felgę et 30 huziOO ma dystans 13mm + felga et 42 i już ma równo z nadkolem więc albo grzesiek1721 ma błotniki z rs4 albo jakieś inne rozwiązanie ma montażu hamulca 360
rafaal14 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Piękna bestia:) Wrzuć jakieś filmy jak zapitala;) Ośka?
grzesiek1721 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 Ja mam cały zestaw z vw pheaton włącznie z pompą hamulcową przód 360mm + dystans 10mm + alu zwrotnica z b6 a felga to 8,5x 19 et30 błotniki to zrolowana seria tył 335 + dystans 10mm + adapter Piękna bestia:)Wrzuć jakieś filmy jak zapitala;)Ośka? Oczywiście Quattro
kicaj112 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 O widzę kolega moje okolice Autko naprawdę robi robotę Trzeba się kiedyś styknac na spota A gdzie dorabiales dystans pod tarcze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się