Lechux33 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 najlepiej taką samą jaką masz AFN AVG te same pompy reszta się różni wydajnością i sposobem montażu najlepiej taką samą jaką masz AFN AVG te same pompy reszta się różni wydajnością i sposobem montażu
mily Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Aż mi się nie chce wierzyć że o zalaniu benzyny doszło do uszkodzenia, no ale mogę się mylić. Układ w silniku AFN jest raczej pancerny. Edytowane 23 Listopada 2016 przez mily
lukasz9501 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 Rozumiem ,ori przebieg mam 350 tys .. nie mam siły do niego .Co innego mogło by być prócz pompy wtryskowej ? Rozrządu by się sam przestawił ?
karaluch8 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Trzba przepalić. Do odciny na każdym biegu.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Aż mi się nie chce wierzyć że o zalaniu benzyny doszło do uszkodzenia, no ale mogę się mylić. Układ w silniku AFN jest raczej pancerny. Bo jak zalal benzyny trza bylo od razu do konca ropy. A nie jechac na jame. Wystarczylo by zajechac układ wtryskowy. Pozniej bylo juz po fakcie. Pompa i wtryski do pompiarza i nie ma sie co czaić. Ile bedziesz lamentował co moze być nie tak. Rozrząd na bank sie nie przestawil bo nie ma od czego. Ewidentnie wina ukladu wtryskowego. Stary doj**al niech bierze temat na klate i takie zycie. Trudno sie mówi zaciska zęby i ogień. Dasz do dobrej firmy a to nie są drogie sprawy w tych czasach. I bedzie smigac Pozdro Edytowane 26 Listopada 2016 przez Zimny Chirurg 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się