Gastovski Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Opublikowano 25 Listopada 2016 Nie mam możliwości niestety odkręcić 1 z 3 śruby mocującej turbine do kolektora bo nie mam czym. Żadna nasadka moja nie pasuje a to 12 tylko że torxowa. Z geometrią daje sobie spokój narazie. Kolektor ssący wyjąłem i wypaliłem ale słabo wyszło mimo że z 0,5 benzyny poszło, i tak musiałem śrubokrętem skrobać. EGR wywalony, zaślepiony, metalowa kulka w rurce od podciśnienia siedzi i będę składał.
Hezen Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) Jak masz możliwość to szukaj jakiegoś zakładu i daj do piaskowania, w środku będzie jak nówka. Wypalanie średnio daje rade, ewentualnie wymoczyć go w płynie do czyszczenia kominków, sadza i nagar łatwiej będzie odchodził. Edytowane 25 Listopada 2016 przez Hezen
Mozgu Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Jak sciagasz kolektor to wypadaloby tez wloty w glowicy wyczyscic, tylko nie wyszystkie na raz tylko te gdzie zawor jest zamkniety, potem wydmuc**jesz resztki, przekrecasz walem tak zeby nastepny zawor byl otwarty itd
Gastovski Opublikowano 26 Listopada 2016 Autor Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Kolektor wyczyszczony. Od głowicy też . Najbardziej 2 środkowe były zasyfione. Wszystko poskręcałem i działa ale..... Silnik chodzi twardziej. I czasami przy większych obrotach słychać pisk ?!! Mam nadzieje że to nie turbina ? Podpiąłem pod VAG i zero błędów. Mimo zaślepionego EGR mam coś takiego : http://www104.zippyshare.com/v/mrHkewiO/file.html Te pofalowania to dodawanie gazu Edytowane 26 Listopada 2016 przez Gastovski
Mozgu Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Cslkowicie wywaliles egr? Pozaslepiales blaszkami? Czy tylko kulke w, wezyk. Ogolnie bez blaszki jest bez sensu.
Trzesio Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Czy żeby zwalić kolektor ssący konieczne jest wyjecie turbiny i jej elementów ? Silnik mam identyczny jak tu - nie, zwalałem w 1z bez ruszania czegokolwiek więcej przy silniku, ale dobry bit t40 i klucz którym można go przekręcić, w moim przypadku 10
Gastovski Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2016 (edytowane) EGR całkowicie zaślepiony. Uszczelka kupiona na allegro została wydmuchana dosłownie więc postanowiłem użyć z obu stron blachy miedzianej wyżarzonej i jest bardzo dobrze. Blacha idealnie się układa. Zostawiłem rurkę która idzie z EGR do wydechu , blaszki miedziane na tyle obciąłem nożyczkami że nawet upierdliwy diagnosta na badaniu nie powinien się przyczepić. Auto chodzi żwawo, nic się nie dzieje z silnikiem także operację uznaję za udaną i zakończoną. Edytowane 2 Grudnia 2016 przez Gastovski
japycz1 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Na badaniu nikt nie będzie Ci tam zaglądał. Jedyne co to zawartość poszczególnych substancji w spalinach będzie przekroczona. A to akurat można sprawdzić łatwo.
Gastovski Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2016 Na badaniu do diesla nie wkłada się analizatora spalin, tylko do benzyny.
Arek8888 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Kolego, jakie wrażenia po miesiącu jazdy bez EGRa? Jakieś odczuwalne zmiany na plus lub minus czy bez zmian?
tkamicki5 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Ma panowie ktoś z was wymiary tych zaślepek do egr od afn-a? Mam mozliwosc wypalenia na laserze takowych tylko wymiarów nie mam. Z kwasiaka dobrze byloby takowe wypalić?i jaka grubość najlepiej?
Arek8888 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Znalazłem coś takiego: http://www.bazarek.pl/produkt/7016597/069131547d-oe-069131547d-uszczelka-zaworu-egr-silniki-ahf-asv-alh-audi-a2-a3-a4-a6-vw-new-beetle-passat-jetta-transporter-szt-vw-oe-vw-oe-vw-888404.html To do uszczelki, ale przecież zaślepka będzie miała takie same wymiary. Upewnij się, czy numer OE pasuje do Twego silnika.
tkamicki5 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 To bedzie chyba to. Dzięki. Tylko jakiej grubosci te zaślepki iwypalic i czy ze zwykłej blachy czy kwas? Tak zeby tą rurke od egr zostawić.niech wygląda że jest jak w orginale heh
Arek8888 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Ja bym próbował wepchnąć blachę około 3 - 5mm, bo najważniejsze to żeby nie była za cienka, a to czy kwasówka czy zwykła to już moim zdaniem mniej ważne.
tkamicki5 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Wydaje mi się ze z kwasiaka jak bedzie to nie wypali tak szybko tego nawet jak cieńsza blaszka np.2-3mm
Trzesio Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) na wydechowy przynajmniej 4mm: ssący wystarczy 1.5-2mm tą sobie możesz łatwo wymierzyć odkręcając zawór Edytowane 4 Stycznia 2017 przez Trzesio
tkamicki5 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Dzięki dzięki,wymiary te same co kolega wyzej tylko w długości minimalna roznica ale to nic.wypale sobie i jeszcze pomyśle czy zaślepiać czy nie bo w sumie jak narazie sprawny egr jest ale warto miec juz zaślepki wrazie co. A na wydechowy 1.5mm gruba zaślepka z kwasiaka/nierdzewki nie starczy?kwasiaka chyba nie wypali wydaje mi sie a chciałbym tą rurke z egr zostawic wrazie co,bo jak dam 4mm to raczej nie skrece tego juz,bynajmniej tak wydaje mi sie.
Gastovski Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2017 Kolego, jakie wrażenia po miesiącu jazdy bez EGRa? Jakieś odczuwalne zmiany na plus lub minus czy bez zmian? A no bardzo dobrze. Nic się nie dzieje złego. Spalanie w trasie 3 os. załadowany, 100/130 km/h pali jakieś 4,5 L. W mieście różnicy nie odczuwam.
Hezen Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) W mieście 4.5L w te mrozy? W trasie też? Chyba cały czas z przepasci i jak teściowa dodatkowo pcha z tyłu Takie spalania to lato a zamiast stopy, trzeba mieć pędzel do golenia i muskać pedał gazu. Edytowane 9 Stycznia 2017 przez Hezen
Arek8888 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Kolega napisał, że na trasie 4,5 litra Pomijając fakt, że mój AFN na zgaszonym silniku tyle pali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się