PAT1982 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam,mam mały problem przy skręcaniu w lewo lub w prawo,jakiś dziwny odgłos sie pojawił jakis czas temu gdy parkowałem i skręciłem kierownice na maxa w prawo (staraszne głosno czasami trrrrrrrrrrrrr!!!!! trrrrrrrrr!!!!!!). Jestem teraz w Angli Kupiłem Zielony płyn do układu hudraulicznego firmy Coma... nic innego nie znalazłem w mojej okolicy,dolałem go ale nadal przy skręcaniu słychać dziwne warczenie (może powinienem spuscic cały płyn z układu zalac go na nowo?). Druga sprawa w momenicie gdy odpalam silnik słysze lekki pokwik (tylko raz) nie bardzo wiem co to może być. No i ostatnia rzecz która mnie ciekawi , siedząc czuje bardzo delikatne przerywanie,wibracje w samochodzie,może to od silnika? Czytałem troszke na forum ale prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam!!!
wesz82 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam! Przede wszystkim nie spuszczaj płynu z układu wspomagania bo zajeździsz pompę,najrozsądniej będzie na postoju skręcić na maksa kierownicą przytrzymać przez 2 sekundy i tą samą czynność powtórzyć w drugą stronę,następnie strzykawką pobierz cały płyn ze zbiorniczka i dolej nowego!Będziesz musiał tą czynność powtórzyć kilka razy! Skąd dokładnie wydobywał się ten dziwny dźwięk podczas skręcania???może po prostu to przegub??? Wnioskuje że wcześniej brakowało płynu w zbiorniczku???Jeżeli tak to musisz znaleźć nieszczelność! Nie jestem pewny ale do auta z tym rocznikiem należy zalać syntetycznego płynu ale pewnie zaraz ktoś się odezwie Nie chcę Cie martwić ale prawdopodobnie pompa od wspomagania już kończy swój żywot.
morwa76 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 idź do auta ,podnieć maskę i zobacz jak się zachowuje napinacz ten co napina Twój alternator - jak skacze ,drga to niech ktoś drugi skręci Ci kołami na max L/R bez znaczenia i dalej patrz na napinacz paska / jeśli skacze , drga a Twoje rrrrrrrrrrrrr to świerczenie wymień sprzęgiełko na alternatorze ( to to koło które napędza alternator) moż to to Pozdro
PAT1982 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2008 Dzieki za pomoc,ten dzwięk wydobywa się..... trudno mi to okreslić,naprawde nie wiem Troszke jestem przerażony, bo samochodzik ma 3lata a juz pompa do wymiany??? Sprawdze wszystko tak jak pisaliście od razu jak mój staruszek wróci bo jestem sam z żoną a ona mi nie pomoże A w zbiorniczku było troszke płynu,nie brakowało!
morwa76 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 siema nie obstawiaj odrazu pompy - ja się tak naciołem, a teraz mam dwie ustal przyczyne zanim coś kupisz lub zrobisz zobacz sprzęgiełko, ono kosztuje 150 zł i nie ma co się upierać za orginałem,ale nie wymienisz sam trzeba specjalny klusz + pist pnełmatyk i 5 min roboty pozdro
wesz82 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 ustal przyczyne zanim coś kupisz lub zrobisz dokładnie znajdź dobrego mechanika niech on zlokalizuje przyczynę bo wymienisz full części a problem zostanie.
siemian Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 jak lekko buczy to jest to chyba normalne. u mnie też tak jest. Przejechalem 24k km i caly czas jest tak samo. W serwisie mi powiedzieli ze wszystko jest ok i te pompy lubią buczeć.
miguel. Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 u mnie też słychać to irytujące warczenie, tylko na postoju. im szybciej skrece kołami tym wyraźniej to słychać. nic sie z tym nie dzieje wiec póki co zobacze to co pisaliście.
richardz82 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 [b6 awx] Mam ten sam problem, gdy skrecam max w prawo czy w lewo slychac to 'swierczenie' . Wymienilem napinacz bo byl ponoc zepsuty i myslalem ze on to powodowal ale problem wciaz jest . Czy jestescie pewni ze jest to owe sprzegielko?? I wie ktos moze jak to sie nazywa po angielsku??
PAT1982 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Richardz82 jezeli chcesz dostać tą część w Angli to bedzie problem!!! Musze poczekać do kwietnia jak bede w polsce bo tutaj nie sprzedają części zamoennych do alternatora. Można kupić tylko cały alternator
domelq Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 To "trrrrrrrrr" to w ruchu czy na postoju?? Jak w ruchu to może wahacze a jak napostoju to bym się skoncentrował na wspomaganiu
ArkadiuS Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Jeśli to stukanie jest gdy skręcasz podczas jazdy to może być przegub do wymiany. Wjedź na jakiś kanał i zobacz czy się nie poci i nie ma jakiś wycieków.
testis Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Po angielsku to sie nazywa 'FREEWHEEL CLUTH' [b6 awx] Mam ten sam problem, gdy skrecam max w prawo czy w lewo slychac to 'swierczenie' . Wymienilem napinacz bo byl ponoc zepsuty i myslalem ze on to powodowal ale problem wciaz jest . Czy jestescie pewni ze jest to owe sprzegielko?? I wie ktos moze jak to sie nazywa po angielsku??
ALBINEK Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Sprzęgiełko na alternatorze występuje w B6 w B7 go nie ma.Mam taką samą jak kolega z tego samego roku i nie występuje.Wydaje mi się że chodziło tu o napinacz paska.
siemian Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 jakto nie ma sprzegiełka na alternatorze?? oczywiście że jest. mam 2.0 tdi blb i mam
jaca.13 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 mysle ze to jednak wina pompy! u mnie tez lekko popiskuje przy maksymalnych skretach ale nie slychac tego w aucie wiec jeszcze zaczekam z naprawa.
ALBINEK Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Ja nie mam ,sprawdziłem przy wymianie rozrządu.Koleś ma taką samą jak ja ,ten sam model i też nie ma.Nie wiem gdzie jest róznica.Jest napewno w B6.
pawel20a Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 zobacz czy w zbiorniczku płynu wspomagania nie buzuje, płyn jeżeli buzuje to wymień zbiorniczek i będzie ok być może masz uszkodzone sitko na dnie zbiorniczka ale nic z tym nie zrobisz też to przerabiałem musisz go wymienić
smite Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Wymieniłem przed wczoraj sprzęgiełko na alternatorze w moim BLB jest na pewno. Mam pytanie jaki płyn jest zalany fabrycznie chce wymienić i nie wiem na jaki? Pozdrawiam Paweł
gregory78 Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 tez miałem ten problem wymienilem napinacz i pasek i po 2 tygodniach problem powrócił. Ponownie wymieniłem sam pasek no i po 2 tyg znów piszczało . Dopiero po wymianie napinacza paska i sprzęgela pomogło ale jak dla mnie i tak za cieżko chodzi kierownica na postoju ,miałem kiedys B5 i tam chodziło duzo lżej . Czy macie jakis pomysł co zrobic żeby kierownica chodziła lżej, pompe sprawdzałem w serwisie jest OK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się