Toskańczyk Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Odstawiłem auto do mechanika i kazałem przy okazji zajrzeć pod pokrywę zaworów aby sprawdzić wałek i szklanki, Okazało się, że wszystko jest Ok ale nie ma 1 broka na wałku popychaczy i tu pytanie czy jest to osobny element, który można dostać, czy tylko w jakimś komplecie z wałkiem itd.?
kamil-vag Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Albo zaspawać, albo nagwintować, albo dopasować wałeczek podobnego rozmiaru i wkleić... różne sposoby, byleby już nie wyleciało...
Toskańczyk Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2016 Oddałem do serwisu, który raczej nie będzie się bawił w spawanie itd. dlatego pytam co wchodzi w ewentualną wymianę, gdy samego broka nie da się kupić
Endrio Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Jak nie będzie się bawić Oddałem do serwisu, który raczej nie będzie się bawił w spawanie itd. dlatego pytam co wchodzi w ewentualną wymianę, gdy samego broka nie da się kupić No to pewnie wymiana całych wałków na nowe, jak broka się nie da kupić (a nawet gdyby to co z nim), a serwis nie będzie się bawić w spawanie i takie tam
Ralen Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 To komuś w AVF/AWX brok wypadł o_O? Jak rok na forum jestem, to pierwszy przypadek widzę...
Toskańczyk Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2016 To komuś w AVF/AWX brok wypadł o_O? Jak rok na forum jestem, to pierwszy przypadek widzę... Mnie martwi co się z tym brokiem stało
Lukasz_N Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Jeśli w głowicy go nie widać, to najprawdopodobniej leży w misce.
newman1 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 broki inter-cars 4,00złhttp://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/15511/201100000/
Lukasz_N Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 To co pokazałeś to są broki na blok silnika, a nie na wałek.
kamil-vag Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Naprawdę macie problem... tak ciężko zaślepić otwór ? Wystarczy dopasować np. wiertło pasowanie w ten otwór, uciąć krótki walec i wkleić na klej do gwintów czy metalu (taki do temperatury 120-150C z zapasem) i będzie git
Toskańczyk Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2016 Jutro odbieram auto z VAG Serwis i zobaczymy jak chłopaki sobie poradzili
piotrsob1 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) Jak poszli po najmniejszej linii oporu to będziesz miał do zapłacenia rachunek za nowy wałek dźwigienek + śruby, uszczelka pokrywy i wymiana tego wszystkiego Edytowane 8 Grudnia 2016 przez piotrsob1
Toskańczyk Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2016 Jak poszli po najmniejszej linii opory to będziesz miał do zapłacenia rachunek za nowy wałek dźwigienek + śruby, uszczelka pokrywy i wymiana tego wszystkiego Średni grudniowy żarcik:)
piotrsob1 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 To wcale nie musi być żarcik, jeżeli robiłeś to w ASO, to jak uszczelka pokrywy była dobra to jej może nie wymienią , a reszta będzie tak jak napisałem
Toskańczyk Opublikowano 9 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2016 Więc tak, brok został wymieniony, niestety zrobiony tak jak w oryginale czyli chyba zanitowany, nie zapamiętałem bo cena mi jeszcze w uszach szumiła:) Szczegóły: - Demontaż/montaż pokrywy zaworów - 150 zł - demontaż/montaż wałka sterującego - 150 zł - Uszczelka pokrywy - 40 zł
piotrsob1 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) Eee, to chyba jednak nie było ASO, bo sposób naprawy "bardziej przyjazny kieszeni klienta" i ogólnie jakoś tanio wyszło Edytowane 10 Grudnia 2016 przez piotrsob1
Toskańczyk Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2016 To nie ASO ale dobry polecany warsztat, dużo nie wyszło tylko ze brok był przy okazji, a główną przyczyna pobytu w warsztacie były zalane 3 przekaźniki przez uszkodzoną górną uszczelkę pokrywy ecu no i za komplet zapłaciłem 1200 więc się zdziwiłem, 1 przekaźnik w VW ASO to 150 zł
piotrsob1 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Swoją B7 jeżdżę już dziewiąty sezon, konstrukcja elementów obudowy kompa i karoserii w jej pobliżu identyczna jak w B6. Jakieś trzy może cztery lata temu po mocnych opadach lub myciu na myjni pojawiał się problem z przeciekami obudowy kompa, a objawiał się brakiem mocy i błędem potencjometru pedału gazu , po przeschnięciu sytuacja wracała do normy i nie było żadnych śladów poza błędem potencjometru gazu. Pierwsza refleksja to właśnie uszkodzenie obudowy kompa lub nieszczelność na połączeniu plastiku z nadwoziem Coś mnie jednak tknęło by sprawdzić odpływy wody z podszybia ( znajdują się pod akumulatorem) i bingo , były pozatykane liśćmi i igliwiem z drzew Po wyczyszczeniu podszybia i udrożnieniu odpływów problem zalewaniem złączy pod obudową kompa się ani razu nie powtórzył
Ralen Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) Jeżeli chodzi o brok to ja bym się nie martwił tym "co się z nim stało". Zakładam że znajdziesz go w misce olejowej Mi kiedyś ktoś wtryski źle wyregulował czego efektem było popękanie i rozpadnięcie się śruby regulacyjnej. Oczywiście o tym nie wiedziałem. Przy okazji czyszczenia miski olejowej, znalazłem w niej dość spore metalowe elementy z widocznym gwintem. Jak mniemam, była to właśnie ów śruba . Motorówce nic się nie stało.Brok w porównaniu do tych elementów jest malutki. Nie przejmował bym się nim Gdyby coś z tego tytułu miało wyjść, motor już dałby Ci o tym znać Edytowane 10 Grudnia 2016 przez Ralen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się