JohnBishop Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Witam, Czy może ktoś określić prawdę albo fałsz.1. Zielony płyn mineralny zalecany przez producenta.2. Czerwony płyn syntetyczny, który został nalany przez mojego mechanika po wymianie maglownicy (wcześniej był zielony). Leją czerwony, bo podobno lepszy od zielonego.Ktoś inny napisał, że nie powinno lać się czerwonego, bo uszkadza to uszczelki.Dzięki i pozdrawiam
czechcu Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 zielony syntetyk z aso, ale jest o tym spory temat na forum.
Makale Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Producent magla przewidział mineral, jednak ja temat odpuściłem i leję ori z ASO.
majkel_majki Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Na czerwonym ATF II te układy spisują się bardzo dobrze, zwłaszcza te już trochę wyeksploatowane.
romanzlasu Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Według katalogu to G 004 000 M2 ja bym taki zalał czyli zielony w IC z jakimś rabatem mają 50zł za litr OE Skoda Olej układu sterowniczego 1,00 Specyfikacja oleju mechanizmu wspogania układu kierowniczego G 004 000 M2 Olej oryginalny
Gigs Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Maglownice, zazwyczaj jak naprawiają ( regenerują ) to zakładają uszczelnienia takie, które są odporne na olej ATF. Praktycznie w każdym zakładzie, który regeneruje są takie uszczelnienia zakładane. Dlatego moim zdaniem nie ma powodu do obaw, że coś tam Ci się rozpuści czy rozejdzie. Poza tym to co napisał kolega majkel_majki - jak najbardziej jestem za.
JohnBishop Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2016 Dziękuję za liczne odpowiedzi. No więc ta maglownica to oryginalna używana przekładka więc z tego co podejrzewam nie będzie miała uszczelek dostosowanych do czerwonego płynu ATF. Kupić kilka litrów zielonego i przepłukać całkiem system?
TomaszRT Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Kupić kilka litrów zielonego i przepłukać całkiem system? 2 litry wystarczą na płukanie i napełnienie.
koziol1172 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 1 litr Ci wystarczy na przeplukanie i napełnienie ukladu Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Kosa-00 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Audi nie produkuje oleju tylko bierze od kogoś. Febi 6162 zielony Mi 1 litr starczył na płukanie i uzupełnienie spokojnie. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Makale Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Febi 06162 to mineral taki jak zaleca producent magla. Audi z kolei zaleci 06161 - czyli taki jaki oni sprzedają - syntetyk.
Przemek Rzeszotarski Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) oryginalny z serwisu jest mineralny a nie syntetyczny, Mineralny jest napisane na etykiecie z tylu i nie ma nic wspólnego z syntetycznym febi. Rożnica w gęstości płynu, Mowa o G004000M2 Edytowane 11 Grudnia 2016 przez Przemek Rzeszotarski
Makale Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Gdzieś mam karty charakterystyki płynu z ASO i jest to olej syntetyczny. Kłóciłem się o to dosyć dlugo, bo serwis nie ASO wlali mi do touarega 2007r. płyn febi 06161 syntetyczny a na korku pisze, że ma miałbyś mineralny. Oni brali kod płynu z ASO i wlali zamiennik FEBI 06161, który też jest syntetyczny. Pojechałem do ASO i wziąłem karte charakterystyki tego płynu. Najbliżej do ori jest FEBI 06161, 06162 ma w ogóle inne parametry. Ori kiedyś był G002000M2 i on był mineralny teraz jest G004000M2 - zastąpił poprzednika i to jest syntetyk (ale na bazie mineralnego). Temat odpuściłem. Do wszystkich aut z grupy VAG leję FEBI 06161 i nic się nie dzieje, a nawet się poprawiło. Skoro ASO taki leje to chyba wiedzą co robią, a najlepszym zamiennikiem jest FEBI06161. 06162 to zamiennik starego płynu z ASO, którego już nie sprzedają.
Przemek Rzeszotarski Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Gdzieś mam karty charakterystyki płynu z ASO i jest to olej syntetyczny. Kłóciłem się o to dosyć dlugo, bo serwis nie ASO wlali mi do touarega 2007r. płyn febi 06161 syntetyczny a na korku pisze, że ma miałbyś mineralny. Oni brali kod płynu z ASO i wlali zamiennik FEBI 06161, który też jest syntetyczny. Pojechałem do ASO i wziąłem karte charakterystyki tego płynu. Najbliżej do ori jest FEBI 06161, 06162 ma w ogóle inne parametry. Ori kiedyś był G002000M2 i on był mineralny teraz jest G004000M2 - zastąpił poprzednika i to jest syntetyk (ale na bazie mineralnego). Temat odpuściłem. Do wszystkich aut z grupy VAG leję FEBI 06161 i nic się nie dzieje, a nawet się poprawiło. Skoro ASO taki leje to chyba wiedzą co robią, a najlepszym zamiennikiem jest FEBI06161. 06162 to zamiennik starego płynu z ASO, którego już nie sprzedają. Dobrze wiedzieć, dobra robota z charakterystykami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się