Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyżby koniec prawdziwego Quattro...?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

3.0TDI występuje z Tiptronickiem więc prawdopodobnie będzie tam klasyczne quattro. W wariancie mocniejszym jest nawet możliwość wyboru sportowego mechanizmem różnicowym więc tam już na pewno

Opublikowano

Mam w eSie

Opublikowano

modele "S" jak najbardziej zwykłe quattro, w B9 to co na tiptronicu powinno mieć quattro, to co na Stronicu obecnie już ultra

Opublikowano (edytowane)

Jaki napęd mam w B9 2.0 TDI 190KM S-Tronic Quattro wyprodukowana w sierpniu 2016r?

Edytowane przez mtarnas
Opublikowano
3 godziny temu, mtarnas napisał:

Jaki napęd mam w B9 2.0 TDI 190KM S-Tronic Quattro wyprodukowana w sierpniu 2016r?

Torsena masz. Ultra weszło w 16 ale w allroadzie i w benzynie. W 17 dopiero zaczęło pojawiać się w innych wersjach silnikowych oraz nadwoziowych.

Opublikowano
9 godzin temu, Kosmita napisał:

Torsena masz. Ultra weszło w 16 ale w allroadzie i w benzynie. W 17 dopiero zaczęło pojawiać się w innych wersjach silnikowych oraz nadwoziowych.

Mam z 2016 i jest napęd stały. ?

Opublikowano
1 godzinę temu, vvalery napisał:

Mam z 2016 i jest napęd stały. ?

Daj VIN to sprawdzimy

Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, Dev napisał:

Daj VIN to sprawdzimy

 

 

Edytowane przez vvalery
Opublikowano (edytowane)

Wyślę Ci SMS.

 

Edytowane przez vvalery
Opublikowano
2 godziny temu, vvalery napisał:

Wyślę Ci SMS.

 

zwykła skrzynia, nie ultra

Opublikowano
40 minut temu, Dev napisał:

zwykła skrzynia, nie ultra

Dzięki Dev za info i potwierdzenie. 

Opublikowano
W dniu 21.08.2019 o 20:26, vvalery napisał:

Mam z 2016 i jest napęd stały. ?

No ale przecież ja napisałem, że w 2016 jest torsen. Tylko allroad dostał w 16 ultra i to tylko w benzynie..

Opublikowano

Witam,

Jak mogę sprawdzić jaki napęd jest u mnie?

Mam A4 B9, 2.0 TDI 190KM, 2016r, można to gdzieś sprawdzić po VINie?

Podłaczałem kompa i pokazywał napęd Haldex, a kolega wyżej napisał, że w 2016r tylko w allroadach był montowany?

Opublikowano
7 godzin temu, Alext3 napisał:

Witam,

Jak mogę sprawdzić jaki napęd jest u mnie?

Mam A4 B9, 2.0 TDI 190KM, 2016r, można to gdzieś sprawdzić po VINie?

Podłaczałem kompa i pokazywał napęd Haldex, a kolega wyżej napisał, że w 2016r tylko w allroadach był montowany?

Daj VIN

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Wysłałem SMSem.

Edytowane przez Alext3
Opublikowano

zwykła skrzynia

Nr nadwozia WAUZZZF4XGA040437
model Audi A4 Av. qu. 2,0
TDI
A4
Data produkcji 26.01.2016
Rok modelowy 2016
typ handlowy 8W5BFY
Kod silnika DETA
Kod przekładni QFJ
numer napedu osiowego 7A
Wyposazenie EI
kolor dachu 0E
Kod koloru dywaników  
kolor zewnetrzny / numer koloru 0E / Y9T
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Dzięki bardzo za sprawdzenie!

Napisz jeszcze proszę jakie to quattro - torsen czy haldex i silnik ultra, bo google po oznaczeniach nie wie... 

Opublikowano
W dniu 4.09.2019 o 21:04, Alext3 napisał:

Dzięki bardzo za sprawdzenie!

Napisz jeszcze proszę jakie to quattro - torsen czy haldex i silnik ultra, bo google po oznaczeniach nie wie... 

Przecież Ci napisał ? torsen żadne ultra.

Opublikowano (edytowane)
W dniu ‎2018‎-‎01‎-‎12 o 12:40, TomaszRT napisał:

Nie masz TorSena. Żadne B9 nie ma. U Ciebie jest asymetryczny stożkowy dyferencjał z zestawem sprzęgieł (mechanicznych).

Czy ktoś mógłby to skomentować, kto się zna, bo ja już nie wiem jaki napęd mam skoro wg. kolegi wyżej nie Torsen, a na pewno nie ultra to co mają te B9-ki ?

Znalazłem coś takiego :

"Innym rozwiązaniem, które okazuje się równie kompaktowe jak powyższe, jest Torsen CSM najnowszej generacji. Znalazł zastosowanie w topowych modelach sportowych RS6 i RS7 oraz SQ5. Obecnie to rozwiązanie trafiło do nowego Audi A4.

Rozdział momentu obrotowego jest dokładnie taki sam jak w poprzednim Torsenie, czyli tradycyjnie 40:60, a bardzo uproszczona konstrukcja wytrzymuje moment obrotowy o wartości do 900 Nm. Co ciekawe, jest ponad dwa razy lżejszy od wcześniejszego Torsena i również lżejszy niż mechanizm z kołem koronowym. Niektóre jego elementy wykonano z lekkich i drogich materiałów"

Torsen jednak ?

Edytowane przez vvalery
Opublikowano
4 godziny temu, vvalery napisał:

Czy ktoś mógłby to skomentować, kto się zna, bo ja już nie wiem jaki napęd mam skoro wg. kolegi wyżej nie Torsen, a na pewno nie ultra to co mają te B9-ki ?

Znalazłem coś takiego :

"Innym rozwiązaniem, które okazuje się równie kompaktowe jak powyższe, jest Torsen CSM najnowszej generacji. Znalazł zastosowanie w topowych modelach sportowych RS6 i RS7 oraz SQ5. Obecnie to rozwiązanie trafiło do nowego Audi A4.

Rozdział momentu obrotowego jest dokładnie taki sam jak w poprzednim Torsenie, czyli tradycyjnie 40:60, a bardzo uproszczona konstrukcja wytrzymuje moment obrotowy o wartości do 900 Nm. Co ciekawe, jest ponad dwa razy lżejszy od wcześniejszego Torsena i również lżejszy niż mechanizm z kołem koronowym. Niektóre jego elementy wykonano z lekkich i drogich materiałów"

Torsen jednak ?

Torsena A tylny dyfer to są dwie różne sprawy, mylisz pojęcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...