Cristoforo Opublikowano 31 Grudnia 2008 Opublikowano 31 Grudnia 2008 kurcze nie pomyslałem i nie potrzebnie kupiłem zimówki 15 nie bede kombinował z wiekszym zaciskiem tylko wieksze jarzmo i tarcza
spetsnaz Opublikowano 31 Grudnia 2008 Opublikowano 31 Grudnia 2008 kurcze nie pomyslałem i nie potrzebnie kupiłem zimówki 15 nie bede kombinował z wiekszym zaciskiem tylko wieksze jarzmo i tarcza Zacisk zarówno w 288mm jak i w 312 jest identyczny. Montując większe jarzmo przesunie się zacisk przez co tak czy inaczej nie zamontujesz felgi 15".
Cristoforo Opublikowano 31 Grudnia 2008 Opublikowano 31 Grudnia 2008 wymienie płyn na jakis dobrej firmy przewody ida także do wymiany zastanawiam sie nad stalowymi czy warto inwestować i tak bede regenerował zaciski od razu wymienie i zastosuje zestaw naprawczy
spetsnaz Opublikowano 31 Grudnia 2008 Opublikowano 31 Grudnia 2008 wymienie płyn na jakis dobrej firmy przewody ida także do wymiany zastanawiam sie nad stalowymi czy warto inwestować i tak bede regenerował zaciski od razu wymienie i zastosuje zestaw naprawczy Płyn lej oryginalny DOT4 B 000 750 M3, litr w ASO kosztuje 29PLN. Przewody będą droższe, tył kosztuje około w ASO 89PLN za sztukę, przód jest trochę tańszy. Niestety dobrej jakości przewody w stalowym oplocie to kosmiczny koszt. Regeneracja zacisku może nie być konieczna, sprawdzisz po wymontowaniu. Pozostanie Ci jeszcze wybór nowych klocków i tarcz na przód Ja montowałem komplet ATE (pełne tarcze+klocki) i jak dotąd jestem zadowolony.
Cristoforo Opublikowano 31 Grudnia 2008 Opublikowano 31 Grudnia 2008 miałem tez a mysli pokrycie zacisku jakąs ciemna farba aby nie było widać rdzawego nalotu koszt przewodów w oplocie stalowym jest kosmiczny 500zł
Gość grzesiekA4 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 a co jeszcze powiecie o tarczach EBC...?
spetsnaz Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 a co jeszcze powiecie o tarczach EBC...? to samo.. patrz wcześniejsze wypowiedzi.
jaro4444 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 a co jeszcze powiecie o tarczach EBC...? Jeśli pytasz o 312 mm gładkie, to z przyzwoitych cenowo tarcz mogę polecić: - Bosch, - EBC, - Textar. ATE ostatnio coś się skiepściło Kilka znanych mi warsztatów poprzechodziło ze stosowania ATE na Boscha i są zadowoleni. Szczególnie nieciekawe są ostatnie wypusty klocków hamulcowych ATE - piszczą, pylą i kijowo hamują. Dystrybucja tego odbywa się "by bagażnik" a chodzą wieści, że niektóre modele są robione w Fomarze. Boscha dla odmiany porównałbym jako w 100% odpowiadającego jakościowo Ferodo Premier albo i jeszcze wyżej. Ciche, dobrze hamują i nie pylą nadmiernie. Klockami o zacięciu sportowym o "ostrym" braniu, ale do użytku na co dzień, doskonale dającymi wyczucie siły hamowania są czarne, podstawowe Mintexy.
Gość grzesiekA4 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 hmm to moze zrobie sobie zestaw tarcze bosh lub ebc i klocki ebc greeny
Dev Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 zrób tak jak napisałem wcześniej gładkie tarcze + Ferodo DS Preformance i bedziesz zadowolony
jaro4444 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 zrób tak jak napisałem wcześniej gładkie tarcze + Ferodo DS Preformance Do codziennej jazdy dobra opcja. Równie dobra to klocek Boscha + gładka tarcza (Bosch, EBC).
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 uwazasz ze klocek Bosch-a i Ferodo DS to jest to samo? :polew:
jaro4444 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 uwazasz ze klocek Bosch-a i Ferodo DS to jest to samo? :polew: Kolego problemy z pojęciem czytanego tekstu? Napisałem, że z moich własnych obserwacji Bosch w niczym nie ustępuje Ferodo. Jest dla niego bardzo dobrą alternatywą. Więcej Bosch np. do zacisku 288/312 mm jest "made in Italy" więc jaką masz pewność, że nie schodzi z tej samej taśmy?
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 a ja pisze o Ferodo DS Preformance a nie o Ferodo Premier które mozesz porównac do Bosch-a :angry: :angry: :angry:
jaro4444 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Bosch ma tą zaletę, że w podstawowej wersji łaczy zalety Performace i Premiera. Jest miękki i nie krzywi tarczy, nie piszczy, zapewnia naprawdę bardzo dobre dozowanie siły hamowania i bardzo dobrą drogę hamowania, dobrą odporność termiczną. Nie jest oficjalnie zaliczony do grupy klocków "tuningowych" ale wart uwagi. Nie jest może tak agresywny jak np. Green Stuf EBC ale mogę go z czystym sumieniem polecić jako alternatywę rózwnież dla DS Performance. Jest też w doskonałych cenach - klocki do układu 288/312 mm kosztują ok 150 zł. Radzę też zwrócić na niedoceniane u nas Mintexy 1144. Są doskonałymi klockami bardzo uznanego producenta.
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 GreenStuffy to mozesz porównywac....... ale do Ferodo Premier ale nigdy do DS-ów :polew:
jaro4444 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Porównywać mogę to co sam spróbowałem na własnej skórze i moge podzielić się własnymi doświdczeniami. Gdybym miał ślepo czytać reklamy producentów to pewni nie miałbym prawa, a tak pisze tylko o moich wlaśnych odczuciach w realnej eksploatacji. Znów odwracasz kota ogonem i próbujesz udowodnić to czego nie napisałem :tongue4: - Green Stufy służyły jako przykład agresywnie biorącego z początku klocka. Są one dokładnie tak samo pozycjonowane przez producenta jak DS czyli w kategori klocków "tuningowych". Osobiście nie polecam ich (Greenów) - to moim zdaniem totalna porażka. Piszczą, gną tarcze, okładzina cierna kruszy się i pęka. Ferodo jak najbardziej polecam (poza Target), tak jak Mintexa i Boscha. Zostawmy wybór zainteresowanemu... Tylko jest jeden problem - by prowadzić jakąś polemikę nie można przyjąć postawy "DS uber alles" Z klocków porównywalnych cenowo do DS, a lepszych użytkowo można wymienić choćby Pagidy i inne produkty TMD Friction Gruppe (TEXTAR, PAGID, MINTEX, DON, COBREQ, COSID) - największego producenta okładzin ciernych na świecie. Tylko trzeba wiedzieć, że coś takiego istnieje
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 czytając tego czułem sie jak na wykładzie :polew: :polew: zapomniałeś o Jurid-zie....
Gość grzesiekA4 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 a jezeli chcialbym wziac te tarcze tzn mikody... http://allegro.pl/item530685534_hit_tarcze_audi_a4_a6_vw_passat_superb_wersja_gt.html to jakie klocki do tego wziac..?
Dev Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ferodo Premier mozna spróbowac nie wiem jak spisuja sie te nacinane i wiercone tarcze ale za 200 zł kpl można zaryzykowac :> :> :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się