Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF - Brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

auto to avf 2004,wg logów turbo,przepływka,pompki wszystko ok,układ podciśnienia sprawny ,n75,n239,n118 ok,egr nowy,dolot szczelny,kat wycięty,a auto jedzie jak by miało ze 100kucy albo i nie,ręce już opadają ,może ktoś ma jakiś pomysł co to może być

Opublikowano

zaworek podcisnienia na wezyku moze padł

Opublikowano

jeśli ten czarno biały ,to puszcza w jedną stronę więc ok

Opublikowano (edytowane)

Grzesiek skoro silnikowo jest ok, to nie trzyma któregoś koła ? Swobodnie się kręcą ? Nie ocierają tarcze o klocki ?

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano (edytowane)

nie, koła ok, nowy kompl hebli przód -tył siedzi,wszystkie lekko się kręcą

Edytowane przez greg2505
Opublikowano

No to wrzuć logi popatrzymy...

Opublikowano (edytowane)

Odepnij EGR i klapkę gaszącą a podciśnienie zaślep tak dla testu. Może tu się coś blokuje.
Dziwne, silnikowo jak mówisz to chyba nic więcej nie ma wpływu na buta..

Edytowane przez Ralen
Opublikowano

egr był zaślepiany ,nic to nie dało ,logów nie wrzucę ,nie ja je robiłem i nie mam ich

Opublikowano

Widzę ze dokładnie ten sam problem co u mnie ... wszystko sprawne a jechac nie chce

Opublikowano

podpiełem kompa i były 2 błędy

17996-engine mount solenoid valves (N144/N145) open circuit P1588-35-10 intermittent

17932-fuel pump relay(j17)open or short to ground P1524-35-00

Opublikowano

Poducha silnika - to można na razie odpuścić :P

Przekaźnik pompy paliwa - tym bym się zajął ! ;)

Opublikowano (edytowane)

Kamil ,przekaźnik był zmieniony na nowy i dalej wali błędem ,czyżby coś z instalacją,dodam że w kompie suchutko

Edytowane przez greg2505
Opublikowano

Na szybko sprawdziłem i ten przekaźnik ma działać tak:

Styk 3/30 - Plus - Wejściowe 12 V - zasilanie pompy

Styk 1/86 - Plus - Wejściowe 12 V - zasilanie na cewkę

Styk 2/85 - Masa podawana ze sterownika silnika (ECU) do zadziałania cewki

Styk 5/87 - Plus - Wyjściowe 12V - na pompę po zadziałaniu cewki - po drodze do pompy jest jeszcze bezpiecznik - S228 - 20A

Także, najpierw sprawdzić czy dochodzi 12V na do przekaźnika na wejście a potem czy jest na wyjściu... Powinniście ogarnąć, to nic skomplikowanego.

Słychać w ogóle pompę po przekręceniu kluczyka ? ? ?

Opublikowano

Kamil... Gdyby jej nie było słychać to by mu raczej fura nie odpaliła :kox: . Pompka trup - fura kaput. :lol:
A gdyby były problemy z zaopatrzeniem w paliwo to w grupie 23 by to zobaczył, albo w 001, a Grześ mówi że logi są OK... ;)

Jak zarzucisz logi to coś podpatrzymy

Opublikowano

Raczej bez powodu ten błąd się nie pokazuje, więc tak czy siak mogą to sprawdzić...

Mi się wydaje, że bez tej pompy da radę i odpalić i jeździć, jest przecież tandem pompa...

Znalazłem nawet takie info:

"jezdzilem z pompka i bez pompki.

bez pompki - przy odpalaniu zadnej roznicy poza paroma wyjatkami tak jakby paliwo sie cofnelo i doslownie chwile dluzej zakrecil, z pompka nie ma tego problemu bo po pierwszym przekreceniu kluczyka slychac jak podpompuje
przy normalnej jezdzie nie odczuwasz zadnej roznicy czy jest czy nie ma, dopiero przy ostrej jezdzie czuc ze cos nie tak (poprostu nie nadaza naciagac sobie tyle paliwa ile by potrzebowal) chociaz ojciec nie zauwazyl
po zalozeniu spowrotem pompki zmienilo sie tylko to ze przy butowaniu czuc ze jest bardziej chetny do wspolpracy"


W sumie łatwo to sprawdzić :P Wyjąć bezpiecznik i spróbować odpalić i się przejechać :P

Opublikowano

auto dzisiaj poszło do aso ,zobaczymy co znajdą

Opublikowano

Koniecznie daj znać

Opublikowano (edytowane)

Podepne sie do tematu :)

Mam ten sam problem i kombinuje na wszystkie strony.

Wczoraj zdałem n18 i nie wiem czy tak powinno byc ale ida od niego 2 wężyki.

Jeden z nich który leci do egr jest jakby zatkany. Dmuchalem w n18 od gory ale powietrze wylatywalo tylko z tej 2 rurki a po jej zatkaniu nic nie lecialo. Tjb ten od egr byl zatkany. Tak powinno byc? A moze cos tam jest zjebane

Edytowane przez Janosik A4
Opublikowano

auto od rana w aso i nie wiedzą co jest ,kazali jutro po auto przyjechać ,powiedzieli że może coś z turbo nie tak ,jutro pojedzie po auto,to może coś więcej powiedzą,masakra jakaś

Opublikowano

Polecam wstawic do dobrego warsztatu bo Ci z ASO to wiedza tyle co nic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...