Sycram29 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Witam. Mam Avanta 1,8T 163KM z Multitronikiem. Nie zamierzam go kręcić bo taka moc zupełnie mi wystarczy. Zamierzam w najbliższym czasie założyć instalację LPG dlatego proszę Was o opinie na temat zaproponowanego przez gazownika zestawu. Oto on: Sterownik STAG 4 QBOX BASIC Reduktor ACR01 150HP Wtryski AC W03 Za całość 2700 zł. Proszę o jakieś opinie i uwagi. Dziękuję
lukirks83 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 tanio, gdzie Ci tyle zaproponowali ? reduktor za mały
maslna Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Jesteś z Lublina przecież kolega z forum wstawia Lpg soul87, mi wstawił do Bex-a i śmiga dobrze.
lukirks83 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 sory źle spojrzałem, Ty masz 1,8t a mi się coś pomyliło ze 2.4 i się dziwiłem że tak tanio a ten reduktor co podałeś to masz do 150 km, ja bym wstawił większy do 200 i zawsze masz zapas jakbyś podnosił moc auta
Sycram29 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2017 sory źle spojrzałem, Ty masz 1,8t a mi się coś pomyliło ze 2.4 i się dziwiłem że tak tanio a ten reduktor co podałeś to masz do 150 km, ja bym wstawił większy do 200 i zawsze masz zapas jakbyś podnosił moc auta Czy to oznacza że 163KM nie ogarnie ten reduktor? A wtryski są ok?
erchi Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zakładaj taki co na spokojnie ogarnie doładowane 200KM.
soul87 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ten reduktor ogarnie seryjna moc silnika BFB bez problemu!
Sycram29 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Opublikowano 21 Lipca 2017 Założone i działa. Zrobione już ok 10 tys km i nie zauważyłem straty mocy. Pojawia się tylko problem z mieszanką. Ustawi się na chwilę i zaraz to samo. Spalanie na poziomie ok 13,5 l w mieście i ok 10 w trasie.
Roboform550 Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 13 godzin temu, Sycram29 napisał: Pojawia się tylko problem z mieszanką. Czyli nie działa jak powinno...w multi-troniku aby skład mieszanki był zawsze prawidłowy regulację praktycznie robi się po "obrotach" bo w zakładce mnożnik to wychodzi on praktycznie jako linia prosta.
Sycram29 Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Opublikowano 23 Lipca 2017 Czy jeżeli powiem w zakładzie że powinni zrobić strojenie "po obrotach" to powinni wiedzieć o co chodzi?
Makale Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Powinni aczkolwiek ja też mam Multi i robię po czasach wtrysku. Po mnożniku też mi nigdy nie wyszła linia prosta. Warto stroić w trybie manualnym. Wtedy silnik i skrzynia zachowują się prawie jak w manualu czy w zwykłym tiptroniku.
Roboform550 Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Godzinę temu, Makale napisał: robię po czasach wtrysku. Każdą instalację stroi się po czasach wtrysku. Czas wtrysku jest wynikiem korekty którą wprowadza ecu benzynowe. Czas wtrysku bardzo ciężko uchwycić w tych samych warunkach na LPG i benzynie dlatego korzysta się z korekt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się