Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobry zestaw? 163KM z Multitronikiem


Sycram29

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam Avanta 1,8T 163KM z Multitronikiem. Nie zamierzam go kręcić bo taka moc zupełnie mi wystarczy. Zamierzam w najbliższym czasie założyć instalację LPG dlatego proszę Was o opinie na temat zaproponowanego przez gazownika zestawu. Oto on:

Sterownik STAG 4 QBOX BASIC

Reduktor ACR01 150HP

Wtryski AC W03

Za całość 2700 zł.

Proszę o jakieś opinie i uwagi.

Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory źle spojrzałem, Ty masz 1,8t a mi się coś pomyliło ze 2.4 i się dziwiłem że tak tanio :)


a ten reduktor co podałeś to masz do 150 km, ja bym wstawił większy do 200 i zawsze masz zapas jakbyś podnosił moc auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory źle spojrzałem, Ty masz 1,8t a mi się coś pomyliło ze 2.4 i się dziwiłem że tak tanio :)

a ten reduktor co podałeś to masz do 150 km, ja bym wstawił większy do 200 i zawsze masz zapas jakbyś podnosił moc auta

Czy to oznacza że 163KM nie ogarnie ten reduktor?

A wtryski są ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założone i działa. Zrobione już ok 10 tys km i nie zauważyłem straty mocy. Pojawia się tylko problem z mieszanką. Ustawi się na chwilę i zaraz to samo.

Spalanie na poziomie ok 13,5 l w mieście i ok 10 w trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Sycram29 napisał:

Pojawia się tylko problem z mieszanką.

Czyli nie działa jak powinno...w multi-troniku aby skład mieszanki był zawsze prawidłowy regulację praktycznie robi się po "obrotach" bo w zakładce mnożnik to wychodzi on praktycznie jako linia prosta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli powiem w zakładzie że powinni zrobić strojenie "po obrotach" to powinni wiedzieć o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni aczkolwiek ja też mam Multi i robię po czasach wtrysku. Po mnożniku też mi nigdy nie wyszła linia prosta. Warto stroić w trybie manualnym. Wtedy silnik i skrzynia zachowują się prawie jak w manualu czy w zwykłym tiptroniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Makale napisał:

robię po czasach wtrysku.

Każdą instalację stroi się po czasach wtrysku. Czas wtrysku jest wynikiem korekty którą wprowadza ecu benzynowe. Czas wtrysku bardzo ciężko uchwycić w tych samych warunkach na LPG i benzynie dlatego korzysta się z korekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...