cabanmat Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam Odkąd przyszły minusowe temperatury, podczas rozruchu silnika często wywala mi monit przegrzania silnika. Stan płynu chłodzącego w normie. Co może być nie tak ??? Zerknijcie sami....
udiyane Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Akumulator słaby,u mnie jeszcze pisało na większym wyświetlaczu "STOP Check coolant!. Taki komunikat pojawi ci się nawet bez odpalania,wystarczy przekręcić kluczyk i odczekać chwilę. Edytowane 8 Stycznia 2017 przez udiyane
quadral20004 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Dokladnie.spadek napiecia i wywala jakies bzdury
cabanmat Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 Hmm akumulator wyciągnięty spod prostownika :/
harisonnn Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Hmm akumulator wyciągnięty spod prostownika :/ tez tak miałem jak było za mało płynu w chłodnicy i pokazywało własnie przegrzenie auta dolałem i problem znikł
Bodek66 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Jaeger :) + spadek napięcia i takie komunikaty to norma a tak na marginesie nawet jak jest -16 to i tak słabiutko pali . Hmm akumulator wyciągnięty spod prostownika :/ tez tak miałem jak było za mało płynu w chłodnicy i pokazywało własnie przegrzenie auta dolałem i problem znikł Przecież pisze,że poziom płynu ma w normie , czytasz czy zgadujesz ?
paweu1 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Miałem tak w Golfie V, spowodowane było jakimś nalotem na tych prętach (drutach) czujnika poziomu płynu. Wystarczyło poskrobać te pręciki czujnika i problem zniknął. Sprawdź czy da się wyjąć czujnik poziomu płynu i spróbuj oczyścić te pręciki
cabanmat Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autko pokazywało -16 bo stoi pod wiatą, realnie na zewnątrz było wtedy ponad -20 stopni Hmm... autko jest u nas już 5lat, zrobiło u nas 100tyś km... do świec żarowych jeszcze nie było zaglądane... chyba czas je sprawdzić kawałkiem kabla i żarówką 12V
Hezen Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Metoda na "iskrzenie" w przypadku sprawdzania świec żarowych, jest bardzo myląca. Co do samego błędu to można by sprawdzić i wyczyscić sam czujnik jak to napisał paweu1 Od siebie napisze że wiązka do sprawdzenia.
quadral20004 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Haha nie bada sie napiecia na swiecach tylko opor pradu.
cabanmat Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) No tak... jeden koniec multimetru na minus akumulatora a drugi na końcówkę świecy... jak mają opór do 1ohma to spoko, jak więcej to do wymiany. Ale wiązka od czego do sprawdzenia ? Edytowane 10 Stycznia 2017 przez cabanmat
Hezen Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Wiązka czujnika płynu chłodzącego. Jak będzie przerwa to tak jakbyś nie miał płynu w zbiorniczku i chyba taki sam błąd pokaże na blacie? Edytowane 10 Stycznia 2017 przez Hezen
paweu1 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zrób mostek na wtyczce do czujnika płynu, pojeździj dwa dni i wszystko będzie jasne, czy winny jest czujnik, czy wiązka
Mozgu Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Kolego problemem jest odpalanie, wez kup swiece a nie zastanawiaj bo pewnie z jedna grzeje i to licho, moj ma przejechane 408tys (minimum bo tyle pokazuje licznik) i przy -24 odpalal z jednego do poltora obrotu, czyli deczko gorzej niz w okolicach -10. I zero wachan obrotow i kulenia. Wstyd takie cos pokazywac...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się