Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI - przy rozruchu wywala kontrole przegrzania silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Odkąd przyszły minusowe temperatury, podczas rozruchu silnika często wywala mi monit przegrzania silnika.

Stan płynu chłodzącego w normie.

Co może być nie tak ???

Zerknijcie sami....

Opublikowano (edytowane)

Akumulator słaby,u mnie jeszcze pisało na większym wyświetlaczu "STOP Check coolant!. Taki komunikat pojawi ci się nawet bez odpalania,wystarczy przekręcić kluczyk i odczekać chwilę.

Edytowane przez udiyane
Opublikowano

Dokladnie.spadek napiecia i wywala jakies bzdury

Opublikowano

Hmm akumulator wyciągnięty spod prostownika :/

Opublikowano

Hmm akumulator wyciągnięty spod prostownika :/

tez tak miałem jak było za mało płynu w chłodnicy i pokazywało własnie przegrzenie auta dolałem i problem znikł

Opublikowano

Jaeger :):):) + spadek napięcia i takie komunikaty to norma

a tak na marginesie nawet jak jest -16 to i tak słabiutko pali .


Hmm akumulator wyciągnięty spod prostownika :/

tez tak miałem jak było za mało płynu w chłodnicy i pokazywało własnie przegrzenie auta dolałem i problem znikł

Przecież pisze,że poziom płynu ma w normie , czytasz czy zgadujesz ?

Opublikowano

Miałem tak w Golfie V, spowodowane było jakimś nalotem na tych prętach (drutach) czujnika poziomu płynu.

Wystarczyło poskrobać te pręciki czujnika i problem zniknął.

Sprawdź czy da się wyjąć czujnik poziomu płynu i spróbuj oczyścić te pręciki

Opublikowano

Autko pokazywało -16 bo stoi pod wiatą, realnie na zewnątrz było wtedy ponad -20 stopni

Hmm... autko jest u nas już 5lat, zrobiło u nas 100tyś km... do świec żarowych jeszcze nie było zaglądane... chyba czas je sprawdzić kawałkiem kabla i żarówką 12V :eusathink:

Opublikowano

Najlepiej wykręcić i sprawdzić.

Opublikowano

Metoda na "iskrzenie" w przypadku sprawdzania świec żarowych, jest bardzo myląca.

Co do samego błędu to można by sprawdzić i wyczyscić sam czujnik jak to napisał paweu1

Od siebie napisze że wiązka do sprawdzenia.

Opublikowano

Haha nie bada sie napiecia na swiecach tylko opor pradu.

Opublikowano (edytowane)

No tak... jeden koniec multimetru na minus akumulatora a drugi na końcówkę świecy... jak mają opór do 1ohma to spoko, jak więcej to do wymiany.

Ale wiązka od czego do sprawdzenia ?

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano (edytowane)

Wiązka czujnika płynu chłodzącego.

Jak będzie przerwa to tak jakbyś nie miał płynu w zbiorniczku i chyba taki sam błąd pokaże na blacie?

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Zrób mostek na wtyczce do czujnika płynu, pojeździj dwa dni i wszystko będzie jasne, czy winny jest czujnik, czy wiązka

Opublikowano

Kolego problemem jest odpalanie, wez kup swiece a nie zastanawiaj bo pewnie z jedna grzeje i to licho, moj ma przejechane 408tys (minimum bo tyle pokazuje licznik) i przy -24 odpalal z jednego do poltora obrotu, czyli deczko gorzej niz w okolicach -10. I zero wachan obrotow i kulenia. Wstyd takie cos pokazywac...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...