art1122 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Witam. mam objaw dokładnie taki jak na tym filmie : po włożeniu kluczyka do stacyjki wyskakuje błąd hamulca ręcznego następnie kontroli trakcji i ciśnienia opon. Auta w ogóle nie da się uruchomić. Wszystko inne działa (xenony podgrzewane siedzenia nawet czujniki parkowania i deszczu). Po sprawdzeniu VCDS praktycznie w każdej dziale jest błąd ale w większości z nich to błąd "brak komunikacji". Jedynie w sekcji ABS jest błąd "brak połączenia ze sterownikiem". Ktoś wie co to może być ?
RALF76 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 słaby aku ? jakby brak połączenia między sterownikami..
art1122 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 wszystko inne działa: xenony oświetlenie wnętrza grzanie foteli itp więc wydaje mi się że to nie aku. Jedyne co nie działa to tylne oświetlenie i światła stopu
mosiek2206 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Skoro tyle modułów nie komunikuje się to może gateway.
art1122 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2017 2 błędy które się wyświetlają i da się je odczytać to; 00473 sterownik elektrycznego hamulca postojowego (j540) 01330 centralny sterownik układu komfortu (j393)
wojtekm Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 a po włożeniu kluczyka rozblokowuje kierownice?
art1122 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2017 Włącza się zapłon i mam wspomaganie kierownicy
wojtekm Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 39 minut temu, art1122 napisał: Włącza się zapłon i mam wspomaganie kierownicy może zacznij od sprawdzenia stanu akumulatora, sprawdzałeś?
fox60 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Kolega miał podobnie swego czasu. Otwórz maskę i zajrzyj do sterownika silnika czy aby na pewno jest suchy bo jemu też się cyrki robił z modułami i błędami a wysuszył sterownik i wszystko wróciło do normy.
art1122 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2017 36 minut temu, fox60 napisał: Kolega miał podobnie swego czasu. Otwórz maskę i zajrzyj do sterownika silnika czy aby na pewno jest suchy bo jemu też się cyrki robił z modułami i błędami a wysuszył sterownik i wszystko wróciło do normy. gdzie dokładnie znajdę taki sterownik ?
fox60 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 38 minut temu, art1122 napisał: gdzie dokładnie znajdę taki sterownik ? Jak otworzysz maskę i stoisz przed silnikiem to po prawej stronie masz taką obudowę pod podszybiem, musisz to rozkręcić i zajrzeć czy sucho jest w tej obudowie bo tam mieszka sterownik silnika, i czasem po kablach lubi się przelewać nawet do środka podobno.
art1122 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2017 Wygląda na to że jest sucho. Odłączyłem akumulator i po ponownym podłączeniu już mam nawet ciężko połączyć się z VCDS'em . Zmierzyłem akumulator i ma 11.5 V Więc nie wiem czy moze być to wina rozładowanego akumulatora
edraven Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Pierwsze co to zdejmij pokrywe sterownika silnika (pod wlewem płynu do spryskiwaczy) i sprawdz wszystkie bezpieczniki. Tam, jest ich kilka które daja taki efekt jak się przepalą. Jeżeli auto nawet nie kręci to stawiam na to.
art1122 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2017 właśnie sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i żaden sie nie spalił,. Skrzynka w środku również sucha.
edraven Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 a miałes może jakiś soft w aucie robiony? Sterownik otwierany był? Przekaźniki można sprawdzić w tej skrzynce. Sprawdz jeszcze bezpieczniki w bocznej skrzynce. coś było ostatnio rezane w aucie?
art1122 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2017 Nie ma żadnego softu,sterownik nie był nigdy otwierany (od Ciebie dziś się dowiedziałem że on tam jest), Bezpieczniki wszystkie już były sprawdzane a w aucie ostatnio nic nie było robione. Pierwszy raz auta nie dało się uruchomić w środę. Po postoju ok 10 minut odpaliło więc wykasowałem błędy i normalnie działało. Następnego dnia po przejechaniu ok 30 km (kilkukrotnie gasząc auto i odpalając) znów nie dało się uruchomić auta i tak zostało już do dziś
edraven Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 A dodatkowo włącz zapłon i przyłóż do kazdego z bezpieczników (tych pod maską) miernik i sprawdz czy podaje napięcie. Jak krtórys nie podaje to daj znać który . Jezlei nie parkujesz w garazu tylko pod chmurką to może kuna?
art1122 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2017 dodam też że nie działają światła stop. Wszystkie inne działają tylko stopu jako jedyne nie działają (nie wiem czy może mieć to jakiś związek)
japycz1 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 napiecie 11,5V dla akumulatora, o ile jest prawidłowe oznacza ze jest rozładowany.
edraven Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Z prawej strony w bagażniku sprawdz wszystkie bezpieczniki, bo jak czytam to masz problem z oświetleniem z tyłu, a za nie odpowiada moduł komfortu w bagażniku (pionowo przykrecony w bagazniku z prawej strony po zdjęciu boczka) Sprawdz czy wszystkie połączenie przy module są na miejscu., czy kable całe. Aku rzeczywiście do ładowania bo powinien mieć 1.5V więcej, ale przy 11.5 powinien zakręcić przynajmniej . Edytowane 17 Stycznia 2017 przez edraven
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się