Koalakm Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 19 minut temu, Muskel1 napisał(a): Te przegrody to zwykły plastik oddzielający segmenty matrix od siebie. One nie świecą. dzieki za odpowiedz. Ahh to szkoda, czyli dzienne wygladaja idealnie jak w full led.
Koalakm Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 7 minut temu, Muskel1 napisał(a): Dokładnie, sygnatura świetlna jest taka sama no wlasnie o to mi chodzilo. Mimo wszystko pamietam ze pisales ze matrix i tak ma zdecydowanie wyzsza moc swietlna co znaczy ze swieci mocniej i dalej no i funkcja wycinania
Muskel1 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca W każdym razie muszą mieć więcej niż 2000 lm, gdyż zgodnie z ustawą powyżej 2000 lm muszą być stosowane spryskiwacze lamp.
Wojtas_K Opublikowano 1 Kwietnia Opublikowano 1 Kwietnia (edytowane) W dniu 30.03.2024 o 22:56, Muskel1 napisał(a): Lampy matrix nie są skrętne, zresztą żadne w B9 nie są skrętne. Dzięki. Odkodowałem VIN brata i ona ma jedną pozycję lamp, której ja nie mam... Reflektor przeciwmgłowy / dodatkowy reflektor 8WM Światła kierowane skręcania i na każdą pogodę A to z jego apki My Audi. Muszę się jeszcze przyjrzeć temu na żywo ale czy możliwym jest aby było to realizowane jakąś dodatkową lampą np. w zderzaku ? Edytowane 1 Kwietnia przez Wojtas_K
Koalakm Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia W dniu 8.02.2024 o 20:15, Muskel1 napisał(a): Raczej nie, nie spotkałem się jeszcze w B9 aby przejście z Xenon na LED odbyło się bez podmiany BCM1. Twój 99% nie obsługuje. To prawda. Z tego co sie dowiedzialem to z Xenon na LED = zawsze wymiana BCM1. Jezeli masz FULL LED to aby przejsc na Matrix LED nie musisz wymieniac BCM1.
Muskel1 Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia (edytowane) 7 godzin temu, Wojtas_K napisał(a): A to z jego apki My Audi. Muszę się jeszcze przyjrzeć temu na żywo ale czy możliwym jest aby było to realizowane jakąś dodatkową lampą np. w zderzaku ? Też masz u siebie statyczne światła skrętne, ale działają one przy niewielkich prędkościa np. dojeżdżając do skrzyżowania czy ronda, lub po aktywowaniu kierunkowskazu. Realizowane są one właśnie światłami na złą pogodę zintegrowanymi u dołu lampy. Edytowane 2 Kwietnia przez Muskel1
Wojtas_K Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Też masz u siebie statyczne światła skrętne, ale działają one przy niewielkich prędkościa np. dojeżdżając do skrzyżowania czy ronda, lub po aktywowaniu kierunkowskazu. Realizowane są one właśnie światłami na złą pogodę zintegrowanymi u dołu lampy. Zgadza sie, przy czym u mnie działają 0-1-kowo, dopala zakręt lub nie dopala. Nie działa na zasadzie stopniowego podążania za skrętem kół jak typowe lampy skrętne. No nic, będę się musiał przejechać tą jego A3ką i sprawdzić czy mi coś nie ściemnia
Muskel1 Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia Coś mi się wydaje, że tam będzie tak samo. Nie siedziałem już dawno w A3 8V i nie pamiętam jak było. Musisz zweryfikować😉
Koalakm Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia 54 minuty temu, Wojtas_K napisał(a): Zgadza sie, przy czym u mnie działają 0-1-kowo, dopala zakręt lub nie dopala. przy xenon tez 0-1. 1
Muskel1 Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia Jedyna różnica między xenonami a led czy led matrix jest taka, że przy lampach xenonowych statyczne doświetlanie nie jest fabrycznie aktywowane, a po aktywowaniu nie da się przyciskiem uruchomić świateł na złą pogodę. Więc w lampach xenonowych należy zdecydować się albo na światła na złą pogodę, albo na statyczne doświetlanie zakrętów. Nie da się, tak jak w przypadku lamp led czy led matrix, mieć te dwie opcje jednocześnie.
Koalakm Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia 8 minut temu, Muskel1 napisał(a): Więc w lampach xenonowych należy zdecydować się albo na światła na złą pogodę, albo na statyczne doświetlanie zakrętów. Nie da się, tak jak w przypadku lamp led czy led matrix, mieć te dwie opcje jednocześnie. tak jest, niestety w xenon trzeba wybrac
marwrd Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja (edytowane) Witam odkopie troszkę temat jestem nowym posiadaczem pojazdu, co prawda pojazd dopiero do mnie zmierza zza oceanu ale chciałbym już coś więcej wiedzieć. Z uwagi, że potrzebuje prawy reflekor wersję USA czy po nr VIN jestem w stanie dokładnie ustalić jakiej lampy mam szukać po nr seryjnym? Edytowane 29 Maja przez marwrd błąd
Muskel1 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja Nie możesz (legalnie) w PL jeździć z lampami z USA więc szukaj wersji EU.
marwrd Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja 48 minut temu, Muskel1 napisał(a): Nie możesz (legalnie) w PL jeździć z lampami z USA więc szukaj wersji EU. O lampach z tyłu to wiadomo. Ale przednie wiem ze USA są symetryczne ale podobno wystarczy trochę podkręcić wysokość i wszystko jest ok. Masę aut jeździ na przednich w wersji usa
Muskel1 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja Masę ludzi przejeżdża też skrzyżowanie na czerwonym świetle, pomimo tego jest to zabronione.
marwrd Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja (edytowane) Niestety nie mam dostępu do najnowszej etki może ktoś po numerze vin jest w stanie podać mi dokładne oznaczenie prawego reflektora (bo widzę że tam jest kilka oznaczeń literowych na końcu) jaki się znajduje w moim pojeździe, bo mam parę sztuk na oku a chce już coś kupić niż auto. Edytowane 29 Maja przez marwrd
marwrd Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja 7 godzin temu, Dev napisał(a): VIN WAUEAAF4XPN021824
marwrd Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja Z uwagi na konieczność wymiany lamp tylnych proszę z własnych autopsji o poradę czy lepszym wyborem jest wymiana na lampy eu czy przeróbka lamp usa w jakimś zakładzie?. I czy w obu przypadkach wymagana jest zmiana przełącznika świateł i doprowadzanie przewodów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się