Mrzzsk Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Witam mam maly ( w sumie to duzy problem ) Moje audi a4 1.9tdi 90 km ..1995 rok czy jest rozgrzane czy tez nie do konca po gwaltownym wkreceniu jej na obroty okolo 4 tys , najbardziej na lodzie bo wiadomo jak to jest czasem ruszajac sie wkreci an te obroty gasnie , po czym kreci tak jakby bez kompresyjnie jakby paliwa nie miala , co moze byc przyczyna , moze mial ktos kiedy podobny problem . POMOCY
jacek70 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) A pod kompa była podpnana ? Może ma jakieś błędy ?? Edytowane 16 Lutego 2017 przez jacek70
karaluch8 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 No zawory zawory. Na jakim oleju jeździsz? Te silniki mają tendencje do podwieszania zaworów. Właśnie jak jest niedogrzany. Niby nie jest to niebezpieczne, ale niech będzie miało gorszy dzień, dłużej przytrzyma zawór i jeb o tłoka.
Mrzzsk Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Opublikowano 17 Lutego 2017 Pod kompem byla , bledow brak . Pompa wtryskowa wymieniona bo stwierdzili ze wina pompy , filtr nowy , olej Castrol 10 w40 , niedogrzany raczej nie moze byc bo sporo nim jezdze , ostatnio po dystansie 1000+ km i dalej to samo , pomyslow brak , przy delikatnym dodawaniu gazu jest dobrze nie zgasnie zlapie tylko taka mulke przy 4 tys po czym idzie do konca , wiadomo to diesel i na takich obrotach az sie nie jezdzi ale na lodzie czasem wiadomo przy ruszaniu zlapie poslizgu i obroty sie wkreca 4 tys i kaplica gasnie pod dlugim kreceniu odpali ale tak jakby paliwa nie miala , nie wiem czy filtr nowy ale moze byc posputy? Nie chce wymienic pol samochodu po czym sie okaze ze nic nie dalo bo byla jakas pier**la .
karaluch8 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 To zaworek w pompie olejowej. Podpiac manometr zamiast czujnika cisnienia oleju i sprawdzić jakie cisnienie jest w czasie tego zgasniecia.
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 1. kto to widział wkrecać zimny silnik na 4000 rpm. 2. kto to widział zalewać turbodoładowany silnik olejem 10W40. 3. w przypadku 1,9 tdi VP, brak błędów o niczym nie świadczy, słyszałeś/czytałeś o logach? 4. co tzn. kreci bez kompresyjnie jakby paliwa nie miała? albo brak kompresji albo paliwa. 5. te silniki mają tendencje do podwieszania zaworów? ech... to forum A4 czy pudelek albo tvn??
Mrzzsk Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Zimny nie znaczy ze odpalam go i w piz*e odrazu , nie robie tak poprostu po tym jak na cieplym rozgrzanym silniku tak sie dzialo , sprawdzalem i na zimnym tez ale nie ze odpalam i odrazu go w piz*e . Co ci nie pasuje w oleju 10 w 40 ? Bezkompresyjnie znaczy tak jakby paliwa raczej nie miala . bo po kreceniu lapie lapie az odpali i straszna chamra dymu po kreceniu . Gdy go sie wtedy kreci rozrusznik kreci tak jakby bendix nie wyskoczyl .
Hezen Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Jeśli ciężko odpala po tym jak go wykręcałeś na wysokich obrotach, to podwiesza Ci zawory.A próbowałeś odczekać kilka lub kilkanaście minut i wtedy odpalić?Olej 10W nie nadaje się do turbodoładowanego silnika, również przez gęsciejszy olej może podwieszać zawory.Najlepiej to zrób komplet logów i do sprawdzenia ciśnienie oleju.
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 15 godzin temu, Mrzzsk napisał: Zimny nie znaczy ze odpalam go i w piz*e odrazu , nie robie tak poprostu po tym jak na cieplym rozgrzanym silniku tak sie dzialo , sprawdzalem i na zimnym tez ale nie ze odpalam i odrazu go w piz*e . Co ci nie pasuje w oleju 10 w 40 ? Bezkompresyjnie znaczy tak jakby paliwa raczej nie miala . bo po kreceniu lapie lapie az odpali i straszna chamra dymu po kreceniu . Gdy go sie wtedy kreci rozrusznik kreci tak jakby bendix nie wyskoczyl . "co mi nie pasuje w oleju 10 w 40"? hmmm. napisaliśmy wystarczająco. wiele porad na ten temat. Się zdecyduj, 1. "bezkompresyjnie" , tzn. że silnik obraca się bez oporu powodowanego przez kompresję. rozrusznik obraca silnikiem jednostajnie, wtedy można faktycznie myśleć o zawieszaniu się zaworów. najprościej sprawdzić czy cylindry mają w takim momencie kompresję. 2. "jakby paliwa raczej nie miała" w takim przypadku słychać charakterystyczną dzwięk silnika w czasie rozruchu jednak, silnik się nie uruchamia.zachęcam do poczytania nt. logów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się