Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] wymiana uszczelki pod głowica . pół roku i to samo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pół roku temu wymieniałem uszczelke pod głowica bo były spaliny w płynie . jakis miesiac temu zobaczyłem ubytek płynu doałem . dzisiaj zrobiłem test i znowu sa spaliny. jakies pomysły ?

Opublikowano

Planowałeś głowicę ?

może jakieś mikropęknięcie

Opublikowano

nie pisałem wyzej .ale powiedziałem gosciowi ze normalnie ma zrobic bez antu splanowac sprawdzic szczelnosc itd skasował mnie 1300 niby wszystkie uszczelki wymienione .mam ochote jechac i łep rozwalic 

Opublikowano
9 minut temu, Rafal2410 napisał:

mam ochote jechac i łep rozwalic 

 a co to jest? :eusathink:

jaki silnik? PD czy VP?

 Głowicę robił mechanik, czy specjalistyczny warsztat zajmujący się głowicami?

Opublikowano (edytowane)

głowica była wysyłana do zakładu . ubytki płynu sa i pozytywny test na co (sam robiłem) silnik PD AJM ciekawi mnie czy szpilki wymienił .jak sie cieplej zrobi zdejme dekiel i polukam choc watpie zebym wzrokowo to dał rade ogarnac

Edytowane przez Rafal2410
Opublikowano

 

2 godziny temu, Rafal2410 napisał:

pozytywny test na co

Na co? :kox:

Głowicom z AJM-ów zdarzały się często pęknięcia. Były wymieniane w ramach akcji serwisowych, zresztą problem ciągnął się również w nowszych jednostkach tj. AWX, AVF, BPW, BLB.

 Być może, akurat problem dopadł głowicę twojego ajm-a, a być może problem tylko uszczelki.

Opublikowano

Zgadza się to co napisał Musashi.
Kiedyś był nawet temat o awaryjności AJM-ów
Z tego co pamiętam z postów użytkowników, to po ogarnięciu czapki, ten silnik cierpi na te same bolączki co inne bliźniacze motory PD.

Opublikowano

należy zaznaczyć PD 8V.

Opublikowano
16 godzin temu, Hezen napisał:


Z tego co pamiętam z postów użytkowników, to po ogarnięciu czapki, ten silnik cierpi na te same bolączki co inne bliźniacze motory PD.

a mozesz rozwinac watek? Poztywny test na spaliny w płynie tak na pisze

Opublikowano

A co tu więcej pisać? Musashi napisał wszystko co trzeba.

Opublikowano

Sprawa jest prosta glowica musiala byc kiedys przegrzana i teraz jest podatna na odksztalcenia i nadaje sie tylko do wymiany. Montujac nowa uszczelke trzeba pamietac o nowych szpilkach

Opublikowano
12 godzin temu, dani270 napisał:

Montujac nowa uszczelke trzeba pamietac o nowych szpilkach

 

nie tylko, nowych szpilkach, odpowiednim sposobie dokręcania, kolejności i momencie.

17 godzin temu, Rafal2410 napisał:

a mozesz rozwinac watek?

do tego dochodzą wyrabiające się gniazda zaworowe, wskutek niewłaściwego montażu PD.

Opublikowano

chłopaki ja rozumiem te wszystkie podpowiedzi bo duzo czytałem kiedys ale jestem człowiekiem ze jak nie widze jak mechanik robie to nie uwierze. odkad auto kupiłem na 4 cylindrze siedział wtrysk od 2.0 tdi i mysałem ze to moze jego wina wiecie wieksze sprezanie wieksza dawka i wieksza temperatura. to ze jest wtrysk jaki nie powinien zobaczyłem 2 po wymianie uszczelki i moze to jego wina. no przecierz jak głowica była sprawdzana na szczelnsc i 4 miechy było z nia ok . zastanawiam sie teraz ze chyba sam sie za to wezme na wiosne rozbiore wysle głowice na sprawdzenie tylko przydał by sie jakis kolega z forum z okolic który pomógł by poskłądac oczywiscie odpłatnie musz eposzukac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...