Rafal2410 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 pół roku temu wymieniałem uszczelke pod głowica bo były spaliny w płynie . jakis miesiac temu zobaczyłem ubytek płynu doałem . dzisiaj zrobiłem test i znowu sa spaliny. jakies pomysły ?
samekgsx550 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Planowałeś głowicę ? może jakieś mikropęknięcie
Rafal2410 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 nie pisałem wyzej .ale powiedziałem gosciowi ze normalnie ma zrobic bez antu splanowac sprawdzic szczelnosc itd skasował mnie 1300 niby wszystkie uszczelki wymienione .mam ochote jechac i łep rozwalic
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 9 minut temu, Rafal2410 napisał: mam ochote jechac i łep rozwalic a co to jest? jaki silnik? PD czy VP? Głowicę robił mechanik, czy specjalistyczny warsztat zajmujący się głowicami?
Rafal2410 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) głowica była wysyłana do zakładu . ubytki płynu sa i pozytywny test na co (sam robiłem) silnik PD AJM ciekawi mnie czy szpilki wymienił .jak sie cieplej zrobi zdejme dekiel i polukam choc watpie zebym wzrokowo to dał rade ogarnac Edytowane 18 Lutego 2017 przez Rafal2410
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 2 godziny temu, Rafal2410 napisał: pozytywny test na co Na co? Głowicom z AJM-ów zdarzały się często pęknięcia. Były wymieniane w ramach akcji serwisowych, zresztą problem ciągnął się również w nowszych jednostkach tj. AWX, AVF, BPW, BLB. Być może, akurat problem dopadł głowicę twojego ajm-a, a być może problem tylko uszczelki.
Hezen Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgadza się to co napisał Musashi.Kiedyś był nawet temat o awaryjności AJM-ówZ tego co pamiętam z postów użytkowników, to po ogarnięciu czapki, ten silnik cierpi na te same bolączki co inne bliźniacze motory PD.
Rafal2410 Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Opublikowano 19 Lutego 2017 16 godzin temu, Hezen napisał: Z tego co pamiętam z postów użytkowników, to po ogarnięciu czapki, ten silnik cierpi na te same bolączki co inne bliźniacze motory PD. a mozesz rozwinac watek? Poztywny test na spaliny w płynie tak na pisze
Hezen Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 A co tu więcej pisać? Musashi napisał wszystko co trzeba.
dani270 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Sprawa jest prosta glowica musiala byc kiedys przegrzana i teraz jest podatna na odksztalcenia i nadaje sie tylko do wymiany. Montujac nowa uszczelke trzeba pamietac o nowych szpilkach
Musashi Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 12 godzin temu, dani270 napisał: Montujac nowa uszczelke trzeba pamietac o nowych szpilkach nie tylko, nowych szpilkach, odpowiednim sposobie dokręcania, kolejności i momencie. 17 godzin temu, Rafal2410 napisał: a mozesz rozwinac watek? do tego dochodzą wyrabiające się gniazda zaworowe, wskutek niewłaściwego montażu PD.
Rafal2410 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 chłopaki ja rozumiem te wszystkie podpowiedzi bo duzo czytałem kiedys ale jestem człowiekiem ze jak nie widze jak mechanik robie to nie uwierze. odkad auto kupiłem na 4 cylindrze siedział wtrysk od 2.0 tdi i mysałem ze to moze jego wina wiecie wieksze sprezanie wieksza dawka i wieksza temperatura. to ze jest wtrysk jaki nie powinien zobaczyłem 2 po wymianie uszczelki i moze to jego wina. no przecierz jak głowica była sprawdzana na szczelnsc i 4 miechy było z nia ok . zastanawiam sie teraz ze chyba sam sie za to wezme na wiosne rozbiore wysle głowice na sprawdzenie tylko przydał by sie jakis kolega z forum z okolic który pomógł by poskłądac oczywiscie odpłatnie musz eposzukac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się