devildrum Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Witam Chodzi za mną przerzucenie silnika 2.2T do mojego A4 B6. Myślicie,że bez większej rzeźni podejdzie czy raczej mocne pałowanie się będzie ? Czego poza silnikiem mogę jeszcze potrzebować ? Sterownik ?
majkel_majki Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Jak sobie wyobrażasz sterowanie tym 2.2? Przepustnica 2.2 jest na linkę, w 1.8 t elektroniczna, do tego sterowanie ASR, ESP, tempomatem i klimatyzacją. Jeżeli silnik wejdzie pod maskę na mocowania to pewnie i go odpalisz mając sterownik i wiązkę, ale to będzie wydumka, w której poza tym silnikiem nic nie będzie działało.
devildrum Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Pytam ludzi bardziej znających się rzeczy niż. Pytanie jak sobie to wyobrażam jest zbyteczne bo po to założyłem ten temat
elmo814 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Jarek napisz do kolego czorny07, lub nosb , dowiesz co co i jak konkretnie
marcin4x4 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 2.2T ciężko dostać, nie lepiej zrobić 300+ na tym co masz ?
devildrum Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Wiszą na allegro kompletne silniki i nie są za drogie. 2.2T to moje marzenie. Dzięki. Podpytam się co i jak.
marcin4x4 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 2,2t to stara padaczka, na allegro masz przebiagne szroty.
devildrum Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 W jakim sensie stara padaczka ?
arek_cccp Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Ze jest na rynku bardzo długo i 99% to szrot co wisi cud znaleźć coś bez remontu gotowego na mody i bez włożenia worka pieniędzy.. 1.8T to fajny silnik szkoda swapować bo możesz ze swojego zrobić 300km+ jak już swapować to 2.7bit ale to są koszta duże serwisowania takiego silnika wiadomo V6 to nie r4 po prostu 1.8T to za***isty silnik i ma bardzo dobry potencjał, co innego gdybyś miał 2.0 alt czy coś podobnego ...
devildrum Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Ok, to jest głos rozsądku. Dzięki wielkie !
klattaa Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Jest jeszcze jedna ciekawa opcja w postaci 3.2 vr6 widziałem ostatnio taką strojoną przez rogala, a kto to wkładał to nie wiem ale po zdjęciach wygląda profi naprawdę jak fabryka . Super opcja w tej budzie według mnie.
KamusV6 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 2.2T to była ciekawa opcja w erze A80, A100. Dzisiaj nie widziałbym sensu pakować go do nowszego auta, nie ta epoka.
wojtek_lbn Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Wy chyba nie macie zielonego pojęcia jakim potencjałem dysponuje to przestarzałe, zajechane 5 w rzędzie rodem z poprzedniej epoki... Tylko 2,7bit może się z nim równać. Co do tematu, to obawiam się że w b5, b6 może być problem bo to jest 5 garów, a w tych samochodach nie było tak długich jednostek. Poza gabarytem, wątpie żeby był jakikolwiek problem ze swapem, silnik jest rozpracowany we wszystkie strony. No i trzeba się liczyć z remontem silnika przed wsadzeniem do auta bo faktycznie ciężko o dobrą sztukę teraz.
devildrum Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Remont oczywiście na pierwszy ogień by szedł. Pytanie jak z dostępnością części do 2.2T.
marcinoa4b5 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) 29 minut temu, devildrum napisał: Remont oczywiście na pierwszy ogień by szedł. Pytanie jak z dostępnością części do 2.2T. Zobacz temat sagem-a wkładał do 80tki 2.2t aan, robił tez remont przed więc części raczej dostępne tu masz temat: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=121896 temat tez do 80tki ale coś może zaciekawi http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=10122http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=10122 Edytowane 20 Lutego 2017 przez marcinoa4b5
marcin4x4 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 (edytowane) 4 godziny temu, wojtek_lbn napisał: Wy chyba nie macie zielonego pojęcia jakim potencjałem dysponuje to przestarzałe, zajechane 5 w rzędzie rodem z poprzedniej epoki... Tylko 2,7bit może się z nim równać. 2,7 też wymaga drogiego remontu, o kosztach eksplikacji i rzeźbienia nie wspomnę... wątpię by kolega chciał robić solidne moce... BTW: 2.2 ze względu na mocowanie silnika możesz mieć spory problem z legalizacją, zanim zrobisz cokolwiek 5 tyś razy się zastanów zwłaszcza że nie masz 1,6. Edytowane 21 Lutego 2017 przez marcin4x4
devildrum Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Opublikowano 21 Lutego 2017 Ok, dzięki Panowie za pomoc. Rozwiane wątpliwości w jeden dzień.
devildrum Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Opublikowano 21 Lutego 2017 Na razie biorę koszty remontu 2.2T jak coś
mashet Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Nie lepiej zrobić w tej cenie Stage 3 do 1.8 T? będziesz miał ~300+ km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się