MAT1000 9 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Jak sprawdzić czy przegub wewnętrzny jest dobry lub jednak nadaje się do wymiany? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PASSATB5 1 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 To sie sprawdza luz gora dol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1727 2 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) Najlepiej to wyciągnąć półoś jedną ręką złapać za półoś a drugą ręką złapać za przegub wewnętrzny i obracać na przemian, jakbyś chciał butelkę odkręcić. Na pewno wyczujesz luz , po latach zawsze jakiś minimalny jest. Edytowane 8 Marca 2017 przez Adrian1727 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Sprawdzałem też góra dół i nie wyczułem, ale mogłem za słabo szarpać Zaciekawił mnie ten luz, bo wcześniej sprawdziłem w passacie i z jednej strony podobnie było a druga strona była bez takiego luzu. Mam taką przypadłość, że na fotelu pasażera widać wibracje, cały drży podczas jazdy, co bywa wkurzające jak się nie patrzy na drogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 jak sie uporasz z przegubami daj znac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar3k92 0 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Kolego sprawdzalem u siebie ośki taka sama metoda jak Ty i tez mam ten delikatny luz, ok 1mm.Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Wydaje mi się, że taki luz wzdłużny powinien być, i nie jest to usterka, bo jakbyśmy inaczej skręcali, pokonywali nierówności, jak by nie było tego luzu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) 6 godzin temu, cysiek18 napisał: Wydaje mi się, że taki luz wzdłużny powinien być, i nie jest to usterka, bo jakbyśmy inaczej skręcali, pokonywali nierówności, jak by nie było tego luzu ? Luzu wzdłużnego nie powinno być[na pewno nie pod oporem ręki],ja wymieniłem u siebie przeguby wewnętrzne i luz już nie występował, a miałem o wiele większy niż ten z filmu.Mimo to objawy drgania przy przyspieszaniu i zwalnianiu są dalej... Skrzynia automat Edytowane 21 Marca 2017 przez A4 B6 Multi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Ja szukam używek z pewnego auta w odległości takiej by podjechać i samemu sprawdzić towar. Może uda się trafić i to będzie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Mariusz, tylko to nie jest luz na przegubie wewn... Jakbyś wszedł pod auto, to byś zobaczył, że to jest luz na flanszy względem skrzyni. Miałem tak w skrzyni GBA jak i zarówno teraz po swapie w JEM z B7. Co najlepsze sprawdzałem też w kolegi passacie AVB ale skrzynia 5B i tam nic nie idzie... Jak chcesz sprawdzić dobrze przeguby wewnętrzne to trzeba by wyjąć półoś... Najlepiej wejdź pod auto i zobacz czy nie ma luzów góra - dół a nie prawo - lewo... i jak kolega Ci wyżej napisał - złap za flanszę i za półoś i tak jakbyś chciał odkręcać butelkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Ale sprawdzacie to na podniesionym aucie czy opuszczonym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Dnia 21.03.2017 o 18:02, kamil-vag napisał: Mariusz, tylko to nie jest luz na przegubie wewn... Jakbyś wszedł pod auto, to byś zobaczył, że to jest luz na flanszy względem skrzyni. Miałem tak w skrzyni GBA jak i zarówno teraz po swapie w JEM z B7. Co najlepsze sprawdzałem też w kolegi passacie AVB ale skrzynia 5B i tam nic nie idzie... Jak chcesz sprawdzić dobrze przeguby wewnętrzne to trzeba by wyjąć półoś... Najlepiej wejdź pod auto i zobacz czy nie ma luzów góra - dół a nie prawo - lewo... i jak kolega Ci wyżej napisał - złap za flanszę i za półoś i tak jakbyś chciał odkręcać butelkę... Dzięki za uwagę, następna okazja na kanale i posprawdzam tym sposobem. RicS3 ja sprawdzam na kołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Panowie czy ktoś z was wie jak rozmontować przegub wewnętrzny? W starszych autach zdejmowało się jednego segera i wszystko sie ładnie rozkładało a tutaj nie widze jak sie zabrać za wymiane, wygląda to tak jak by był zgrzany dekiel z tyłu na stałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 12 godzin temu, misiek95 napisał: Panowie czy ktoś z was wie jak rozmontować przegub wewnętrzny? W starszych autach zdejmowało się jednego segera i wszystko sie ładnie rozkładało a tutaj nie widze jak sie zabrać za wymiane, wygląda to tak jak by był zgrzany dekiel z tyłu na stałe W czym chcesz rozmontować ten przegub? jak w AWX to ściągasz cały kielich z rolek, czyli ściągasz opaskę ta duzą, pózniej osłonę i zbijasz młotkiem gumowym ten kielich z rolek. Przy montażu tez musisz wbić młotkiem gumowym ten kielich na te trzy rolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Dzięki, poszło. Z tym że młotkiem gumowym to można sobie pukać i pukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 18 godzin temu, misiek95 napisał: Dzięki, poszło. Z tym że młotkiem gumowym to można sobie pukać i pukać No ja mam dwa rodzaje miękki i twardy i tym twardym rozbijalem oba przeguby bez problemów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki19862121 47 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Panowie a czy ktoś wymieniał przegub wewnętrzny? Ciężko dostać tę część a muszę wymienić u siebie. Może ktoś coś poleci. Znalazłem taki lecz nie wiem czy pasuje Skrzynia GBA 6 BIEGÓW http://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/3244833-zestaw-przegubu-poloz-napedowa-skf-vkja8509/Przy okazji tani fajny sklep podrzucam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) pasować napewno bedzie u mnie za niego chcą 150zł więc nie tak strasznie drogo jest jeszcze z GSP nr 661044 trochę tańszy Edytowane 16 Maja 2017 przez MemberA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki19862121 47 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Ok dzięki wielkie. SKF jakościowo będzie lepszy pewnie. Z lewej strony rozerwalo mi gumę to przy okazji wymienię całość. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 2 godziny temu, luki19862121 napisał: SKF jakościowo będzie lepszy pewnie. Jak możesz wrzuć dla potomnych filmik / zdaj relację, czy nowe przeguby mają jakikolwiek wyczuwalny luz po włożeniu na półoś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się