Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skrzypiące wnętrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na pewno ogarnie :)

Czasu tyle co na odkręcenie osłon i wygięcie drutu..

Tam nie masz czego uszkodzić.. zakonserwuj jakimś środkiem na rdzę po robocie.

Opublikowano

W instrukcji pisze, aby wkręcić nową śrubę G , ale to w sumie nie ma co jej ruszać a tym bardziej wymieniać , bo po co ? Odkręcałeś ją ?

Opublikowano

Siema!

Nie ruszałem tej śruby ani nie wymieniałem jej na nową. Możesz ewentualnie poluzować i zrobić jazdę próbna i sprawdzić czy odgłosy się zmienią.

Opublikowano

rok temu mechanik ją luzował i były własnie te odgłosy, także to jest to. Ale potem musiałem zbieżnośc robić, dlatego lepiej ją zostawić...

 

Wróciłem własnie od mechanika, po obejrzeniu instrukcji powiedział, że się tego nie podejmie...:facepalm:

bo to z aluminium, bo to nic tam nie widać...super. A w ASO skasują mnie za to jakieś 500 ojrone mówi ...:facepalm: jeszcze lepiej...

Na razie to odpuszcze, mam urlop w pazdzierniku, jak PLANdemia nie pokrzyżuje planów, pojade do PL to zrobić zaplace jakies 200zł myślę .

Jeśli to nie tajemnica, zdradz pikantne szczegóły, ile Cie ta operacja wyniosła.. Robiłes tą akcje z endoskopem czy na czuja ?

Opublikowano

Zrobiłem u siebie dziś i jest cisza:) uff

tę śrubę odkręcałem - luzowałem żeby sprawdzić czy to na pewno to i przy odkręcaniu te dźwięki się pojawiły wiec działałem z tematem.

 https://a4-klub.pl/topic/479627-cykanie-trzeszczenie-z-tyłu-przy-ruszaniu-hamowaniu-zmianie-kierunku-ruchu-cofaniu/?tab=comments#comment-5641153

Opublikowano
W dniu 14.08.2021 o 11:57, raqu43 napisał:

rok temu mechanik ją luzował i były własnie te odgłosy, także to jest to. Ale potem musiałem zbieżnośc robić, dlatego lepiej ją zostawić...

 

Wróciłem własnie od mechanika, po obejrzeniu instrukcji powiedział, że się tego nie podejmie...:facepalm:

bo to z aluminium, bo to nic tam nie widać...super. A w ASO skasują mnie za to jakieś 500 ojrone mówi ...:facepalm: jeszcze lepiej...

Na razie to odpuszcze, mam urlop w pazdzierniku, jak PLANdemia nie pokrzyżuje planów, pojade do PL to zrobić zaplace jakies 200zł myślę .

Jeśli to nie tajemnica, zdradz pikantne szczegóły, ile Cie ta operacja wyniosła.. Robiłes tą akcje z endoskopem czy na czuja ?

Jedź do blacharza, ogarnie to bez problemu zwłaszcza, że masz instrukcje.

11PLN tyle dałem za stalowy drut..ale pewnie przepłaciłem bo kupiłem go w markecie budowlanym:decayed:

Kamerką było sprawdzone jaka szczelina się utworzyła..

Opublikowano

ok thnx

Opublikowano
W dniu 14.08.2021 o 00:38, nerwos napisał:

zakonserwuj jakimś środkiem na rdzę po robocie.

wlasnie szukam jakiegość dobrego środka konserwującego - polecisz cos dobrego ?

Opublikowano

Możesz np.oryginał tak jak w instrukcji, produkt o nr D330KD1A2 lub z Wurth'a za 1/3 ceny. Szukaj Środka do konserwacji profili zamkniętych.

Opublikowano (edytowane)

Panowie, nastała grobowa CISZAAA :decayed: operacja zakończona sukcesem ;)

po prostu cieszę się jak małe dziecko, bo w końcu jadę i nic mi już nie tryka podczas chamowania, ruszania itp., Po roku męki ten horror w końcu się skończył... A jakie to męczące , wiedzą to tylko Ci, którzy to mieli, lub mają...

Dzięki  Panowie wszystkim za współpracę, a zwłaszcza koledze @Muskel1 , bo bez niego tego by nie było... thnx

Edytowane przez raqu43
Opublikowano
4 minuty temu, raqu43 napisał:

Panowie, nastała grobowa CISZAAA :decayed: operacja zakończona sukcesem ;)

po prostu cieszę się jak małe dziecko, bo w końcu jadę i nic mi już nie tryka podczas chamowania, ruszania itp., Po roku męki ten horror w końcu się skończył... A jakie to męczące , wiedzą to tylko Ci, którzy to mieli, lub mają...

Dzięki  Panowie wszystkim za współpracę, a zwłaszcza koledze @Muskel1 , bo bez niego tego by nie było... thnx

No i kto Ci w końcu to zrobił ?

Opublikowano

Specjalnie przyjechałem do PL, do mojego mechanika żeby to ogarnał, bo w DE nie chcieli się tego podjąc, a ASO by mnie skroiło co nie miara...

Mechanik mówił, że bardzo dobra instrukcja i trudności nie bylo. Jakieś 30 minut łącznie i po sprawie było.

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
15 godzin temu, raqu43 napisał:

Specjalnie przyjechałem do PL, do mojego mechanika żeby to ogarnał, bo w DE nie chcieli się tego podjąc, a ASO by mnie skroiło co nie miara...

Mechanik mówił, że bardzo dobra instrukcja i trudności nie bylo. Jakieś 30 minut łącznie i po sprawie było.

 

 

A gdzie ten twój mechanik, bo mi zaczyna coś podobnego występować. Jak by było blisko to bym podjechał bo gość wie co i jak.?

Opublikowano

pewnie daleko... woj. zach-pom, okolice szczecina

Opublikowano
24 minuty temu, raqu43 napisał:

pewnie daleko... woj. zach-pom, okolice szczecina

Dalej być nie może. Dzięki za info. Masz może tą instrukcje? Przesłałbyś mi na PW. Jak coś trzeba zapłacić to nie ma problemów.

pozdrawiam

walery

Opublikowano

Wrzućcie tutaj tą instrukcję .

Opublikowano

Nie wrzucą, bo każdy kto ją ma, musiał za nia zapłacić ;)

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał:

Nie wrzucą, bo każdy kto ją ma, musiał za nia zapłacić ;)

Rzeczywiście 7€ to kupa kasy :facepalm:

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Zbig208 napisał:

Rzeczywiście 7€ to kupa kasy :facepalm:

Jak niedużo to zainwestuj. Podałem wcześniej nr TPI i stronę gdzie możesz instrukcję ściągnąć.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Mi nie jest potrzebna, chodzi o innych. Forum jest po to by pomagać innym.

Jak będę potrzebował to kupię i tu udostępnię. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...