Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Szumy w przednim prawym kole (więcej ich na zakrętach)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

nie jestem pewien czy mój problem powinien wylądowac w tym dziele czy w dziale zawieszenia ale mówię o co chodzi.

podczas jazdy słychac z przedniego prawego koła odgłos jakby opona ocierała o plastiki. Na prostej słychac szuuuu, szu... i szu.... Na zakręcie więcej tego jest. Nie jest to jednostajne szuranie/ocieranie, ale periodyczne.

Co można podejżewac w tym temacie?

Opublikowano

Lód na nadkolu :>

Opublikowano

jazde po sniegu... wtedy tez slychac jakby szu szu szu :wink4:

a jesli to jeszcze cos innego to np lozyska w przednich piastach...

Opublikowano

oblukaj nadkola, może masz tam pełno starego śniegu itp.

Opublikowano

jeśli ten dzwięk moznaby nazwać "huczeniem" i nasila sie na zakrętach to wygląda to na łożysko, ale lód z nadkoli też warto usunąć :)

Opublikowano

z Twojego opisu wynika ze Łozysko kfakifikuje sie do wymiany, 2 do 3 godzin i łozysko bez nerwów z załącznikiem :beer1: mozna wymienic :good:

Opublikowano

Zdecydowanie winne jest łożysko :rolleyes:

Opublikowano

brzmi groźnie, koszty też większe, a co dokładnie mogło się z nim stac ? mógł pęknąc, wygiąĆ? Jaki to może byĆ koszt? orientujecie się?[br]Dopisany: 14 Styczeń 2009, 18:44_________________________________________________na częśc pytań sobie już odpowiedziałem,

ale pojewiło się nowe, czy przeguby należy wymianiac parami?

Opublikowano

łożysko przy skręcie również jest mocniej nasilone i ono ma właśnie w zwyczaju huczeć. Przegub raczej strzela (cyka), głównie przy małych prędkościach i efekt ustaje po wciśnieciu sprzęgła.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2009, 19:25_________________________________________________Przegub raczej bezpieczniej parami, ja wychodzę z założenia, że jak jakiś element zakończył swój żywot, to pokrewne warto wymienić.

Opublikowano

Przegub raczej bezpieczniej parami.

A to co za nowość, przegub sie wymienia jak sie zużyje. Wymiana "zdrowego", gdzie koszt przegubu dobrej firmy wynosi ok 200PLN, jest nadgorliwością do niczego nie prowadzącą.

Opublikowano

ja parami wymienieam tylko części, które mają bezpośredni wpływ na zawieszenie, przyczepność drogi itp.

Opublikowano

myślę że to wina łożyska,przegub by raczej stukał!

Opublikowano

skoro to nie jest jednostajne obcieranie/szumienie a lozysko by bylo, to sprawdz czy przypadkien nie poluzowalo ci sie plastikowe nadkole i nie obciera momentami o kolo. np przy wiekszych predkosciach wtedy przy sretach gdy kolo wychyla sie bardziej do przodu bedzie glosniej

czasami pier**la moze byc przyczyna :wink4:

Opublikowano

myślę że to wina łożyska,przegub by raczej stukał!

a łożysko stkuka? chyba tylko jak doszczętnie pogruchotane

Opublikowano

tak naprawdę to można się chyba dowiedzieć wtedy jak coś wymienimy bo łożyska czy przegubu na 'lewarku' chyba nie wyczuje

Opublikowano

lozysko wyczujesz po podniesieniu auta

padniety przegub slychac przy ruszaniu na max skreconych kolach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...