Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozrzad CCWA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów. Niedawno kupiłem a4 z takim silnikiem. Auto pełen serwis aktualnie 230tys km. Olej był wymieniany co 30tyś. Przy 150tys kompletny układ wtryskowy wymieniony. A tar to jakiś tam czujnik, egr i chyba tyle. Po świętach będę wymieniał dwumasa bo się trochę odzywa przy gaszeniu i czasem po przygazowce na postoju. I teraz sam nie wiem bo raz przy odpaleniu na ciepłym silniku coś dziwnie się odezwal mam tylko nadzieję że to dwumas był. Czy ktoś z was miał problem z rozrzadem w takim silniku?

Opublikowano

z takim odzywaniem rozrządu raz po raz przywilejem dwa lata jakies 30 tys km a4 b7 asb auto chodzi nadal olej mobil esp formula 5/30,wymiana co 12 tys,znajomy ma a6 c7 tez mu sie odzywa juz drugi rok zrobil okolo 50 tyś,oczywiscie zalecam dobre osłuchanie przez mechanika twojego przypadku,obydwa auta mają przejechane ponad 250 tys skrzynie automatyczne,

Opublikowano

Ja też mam automat tylko ten s który też jest po remoncie w aso Nowe sprzęgło mechatronik. Jak na razie to tylko raz mi tak odpalilo z takim dźwiękiem a słucham za każdym razem prawie. Rano odpalalo pięknie na zimnym silniku. Może rzeczywiście to dwumas się zatelepal wtedy przy odpaleniu. Wymienię olej na coś fajnego i będę obserwował.

Opublikowano

to nie ma sie co stresowac jak narazie,olej i obserwacja.pozdrawiam

Opublikowano

i częściej wymieniaj olej.

Opublikowano

To to jest oczywiste tylko nie wiem czy przy okazji wymiany dwumasa nie robić rozrządu.

Opublikowano

Może któryś z was orientuje się czy np pompa wysokiego ciśnienia ktora była u mnie wymieniana w wrześniu 2014 to jest jakiś poprawiony model czy też mam się obawiać awarii?

Opublikowano (edytowane)

Mam rowniez CCWA i jesli Twoj przebieg jest prawdziwy, to z lancuchem raczej nie powinno byc problemow (mowie akurat na swoim przykladzie).

Mam juz 390 tys. na blacie i do tej pory wymieniana byla tylko dwumasa (halas podobny do Twojego z opisu, przy 320 tys.) i silnik przeszedl juz kompletne uszczelnianie. Lancuchy na szczescie (odpukac) siedza jeszcze cicho.

Ale tak jak radza koledzy powyzej, warto zadbac o dobry olej i serwis- zmieniam olej czesto, co 12-15 tys. i leje Motula.

Edytowane przez Gorgon
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

kompletne uszczelnienie ? czyli ?

 

Opublikowano

Witam ponownie kolegów. A więc tak wymieniłem olej i jest chyba jeszcze gorzej. Tzn jest to dla mnie nie zrozumiałe bo auto rano odpala ładnie bez żadnych niepokojących odgłosów jak jest zagrany też wszystko ok ale problem pojawia się jak auto zagrzane zostawię na 2,3 godziny i odpalam wtedy słychać przez może sekundę taki dziwny odgłos jak by się napinacze napełnialy. Chyba że to coś innego może być tylko co?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Noe nagrałem swojego ale tutaj jest identycznie. Na zimno też tak czasem zagra choć nie zawsze


Tak że tego trzeba będzie robić rozrzad.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

no trzeba będzie...

Opublikowano

Ja u siebie wymieniam olej od 8 do 10 tys km ( plus wszystkie filtry, powietrza mam stożek K&N ). Raz na początku wymieniłem po 13 tys i bardzo czarny był i gęsty. Zmieniłem na Motul 8100 plus. Polecam. Ponadto paliwo Tylko na firmowych stacjach i Tylko to lepsze typu Verva. Odpukać żadnych problemów z układem paliwowym.  Autem zrobiłem już ponad 80 tys km przez dwa lata, wymieniałam kompletne sprzęgło przy 260 tys ( poprzednio było wymieniane w ASO przy 150 tys) plus olej w skrzyni biegów.
Niekiedy też mam dziwny dźwięk przy odpalaniu na zimnym (i też nie zawsze)który tra jakieś 1-1,5 sekund ale nic się nie dzieje.

Jedna śmieszna rzecz. Płyn chłodzący utrzymuje się na poziomie minimum i za każdym razem jak dolewam do maxa to spada po trasie do minimum i tak już zostaje :P

Przebieg 266 tys.
Mechanik powiedział że to nic poważnego... O_o

Opublikowano

hey.. ten plyn chlodzacy.. hehe.. to moze byc glowica :) u mnie tez jakby baaaardzo powoli spada..  na cieplyum jest max, na zimnym polowa.. 

Opublikowano

U mnie z płynem to samo, nie ma się co przejmować.
Natomiast w ub tygodniu zrobiłem rozrząd (317000km) bo sobie lubił czasem zagrzechotać przy odpalaniu. Mechanicy mowili że jeszcze był spoko. Olej od 140 000km Motul Xclean. 8d9175443f776151ac7684fd3ebf470b.jpg

Wysłane z Samsung Galaxy cośtam ileśtam

Opublikowano

Ile Cię kosztował :)?

Opublikowano

Oj tam... najważniejsze żebyśmy zdrowi byli ;)

Jak już wyjęli silnik to kazałem robić wszystko co wyjdzie. I wyszła dwumasa, turbina, poduszki i kilka innych pierdół. Za sam rozrząd z uszczelkami, śrubkami etc + robota wyszło 5700zł. Z resztą gratów grubo ponad 10 ;)

Opublikowano

Konieczne było wyjście silnika? Coś dużo ten rozrzad chyba że z kołami zebatymi wymieniłeś?

Opublikowano

Nie, koła jeszcze były OK. Może robocizna wyszła więcej bo policzone są wszystkie roboty poboczne razem (do tego wymiana oliwy w skrzyni i silniku, wszystkich płynów, klimy, etc..)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...