pezecik91 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Witam . Kupilem nie dawno Audi b6 sedan z silnikiem 1.8t z wgrana mapa silnika na 190km . Auto po zakupie sprawowało się bardzo dobrze nie miałem żadnych problemow ale trzeba było porobić kilka rzeczy wiec oddałem znajomemu mechanikowi który wykonał następujące usługi : - wymiana kompletnego rozrządu - wymiana uszczelki pokrywy zaworów - uszczelnienie wydechu (spawanie) - wymiana przednich tarcz hamulcowych - wymiana oleju i wszystkich filtrów - również był problem z pompa paliwa ale została naprawiona i działa Po tych zabiegach auto ciężko zapala,brak ssania na zimnym rozruchu . Nie ma mocy , turbo się nie załącza oraz wyskakują kontrolki oraz błędy .
Łukasz13 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ja bym oddał do niego niech zrobi co zepsuł, bo przed tymi naprawami działał normalnie?
pezecik91 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Tak jeździł dobrze. Rozrzad został założony poprawnie
Łukasz13 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Te wszystkie błędy wracają po skasowaniu? nie zrobił jakiegoś zwarcia ten mechs? bezpieczniki sprawdzałęś?
pezecik91 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Bledy wracają. Bezpieczniki całe
Łukasz13 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Nie wiem trzeba najpierw zapytał mechanika co robił, może zajrzyj do puszki z ecu czy ma wody, może ecu uszkodzone trudno powiedzieć.
pezecik91 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Wody nie ma ale też podejrzewam że może być sterownik uszkodzony bo nie możliwe żeby tyle części zostało zepsutych na raz
Shhaddoww Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Pewnie spawał wydech i nie odłączył akumulatora i poszło przepięcie. I po sterowniku.
scq Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Wody samej w sobie możesz nie zobaczyć, ale wypnij kostki przy ECU w szczególności zwróć uwagę na białą kostkę. Wyrzuca Ci błąd pedału przyspieszenia to na 99% masz mokrą białą kostkę. Wyciągnij, przedmuchaj powietrzem wszystkie, złóż, skasuj błędy i patrz co dalej. Błędów wysypało jakby niewiadomo co się z tym autem działo, porażka nie mechanik. Auto masz teraz w trybie awaryjnym, więc nie poszalejesz. Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez scq
pezecik91 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ok dzięki za wskazówki. Sprawdzę kostki i dam znać czy pomogło Zawartość dodana 46 minutes later Sterownik ecu daje tylko napięcie wartości 0.5V więc coś jest nie tak z nim chyba
sous1111 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Moim zdaniem spawał na podłączony aku.
scq Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Tak to wygląda, za dużo błędów jak na wymianę rozrządu i inne podstawowe naprawy.
pezecik91 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Co mam zrobić w takim przypadku ? Czy sterownik można uratować czy tylko wymiana na sprawny ?
krzysztof-kosior1 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 wg mnie wymiana na sprawny, daj znać jak tam po wymianie
kaman5151 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Żeby dowieźć że spalił się sterownik przydałoby podmienić ECU na jakiś inny używany(najlepiej bez immo) i na wszelki wypadek przejechać jakiś dystans. I wtedy zobaczyć czy znowu będzie choinka na zegarach. Jak masz możliwość to załatw od kogoś sterownik do kontroli. Po tym będziesz miał pewność czy atakować mechanika o zwrot kasy. Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez kaman5151
pezecik91 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 A może rozebrać obudowę sterownika i sprawdzić jeśli stan w środku? Co o tym myślicie
kaman5151 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Trudno powiedzieć czy coś będzie widać. Według mnie nie ominie Cię wymiana. Tak czy siak jak będziesz się do ECU dobierał to rozkręcić puchę można zrobić przy okazji.
sous1111 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ja osobiście takiemu mechanikowi bym nie popuścił. Oddawałeś samochód sprawny i tak masz otrzymać. Postrasz go trochę skarbówką (zazwyczaj mechanicy mają dużo do ukrycia). 3maj się
pezecik91 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Orientujecie się ile będzie kosztować zaprogramowanie nowego sterownika ?
scq Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zależy gdzie zdecydujesz się to zrobic i w jaki sposób. Samo wygranie softu bez hamowania i sprawdzenia auta, wgranie gotowca to niewielkie pieniadze, ale duże ryzyko. Z hamowaniem na rolkach, sprawdzeniem motoru i dopasowaniem softu do kondycji silnika różnie, od 900 zł w górę. Porozmawiaj z Gregor10, pewnie Ci pomoże to sensownie ogarnąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się