Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Po odpaleniu trzęsie budą, faluje i kopci na bialo


A4 B6 Multi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od ostatnich paru razy gdy odpalam auto po nocy to telepie budą ,obroty lekko falują i puszcza białego dymka.Dzieje się to tylko 3-5sek po odpaleniu i pózniej już nie ma problemu,a gdy odpalam drugi raz na zimnym już problem nie występuje.Błędów nie ma na kompie.Co to może być?
A4 b6 1.9tdi 130km avf

Edytowane przez A4 B6 Multi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płynu w zbiorniczku wyrównawczym nie ubyło ?

Sprawdź czy w zbiorniczku wyrównawczym nie ma plam oleju lub w oleju płynu 

Jeżeli tak to jest to objaw uszczelki pod głowicą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj przed pierwszym odpaleniem dwa razy zagrzać świece i zobacz czy  objawy nadal występują.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płynu nie ubywa,stan oleju OK.Po przekręceniu kontrolka świec gaśnie za każdym raziem po 1 sekundzie.Dzisiaj po odpaleniu lekko drżało budą, nie falował i nie kopcił,ale było 7 stopni ,więc może dlatego.Odpaliłem po 3 krotnym zagrzaniu świec ,o ile przy 7 stopniach grzeją...

Edytowane przez A4 B6 Multi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A korekcje na wtryskach sprawdzałeś? Masz oryginalne czy regenerowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest to samo. To na pewno nie pompki. Nie dawno wymieniałem uszczelniacze i parametry są bardzo dobre. Dziś przy +3 stopniach telepało mocno po odpaleniu na zimnym i jakiś metaliczny odgłos przez chwile (nie szklanki) i oczywiście siwy dym. Im chłodniej na zewnątrz  tym gorzej. Może to i uszczelka pod głowicą? Ale jak ją dobrze zdiagnozować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc dzięki pomocy kolegi kamil-vag udało się zrobić logi
link: http://vaglog.pl/log-013_018_023_7F1Jnxf.html
Jak myślisz Kamil?
Ps:Zmieniałem też ostatnio olej z 5w30 gm na 5w40 motul o ile to może mieć związek...
Uszczelka pod głowicą chyba odpada bo co mają metaliczne stuki do uszczelki??I dlaczego im zimniej tym bardziej telepie??[u mnie tez tak jest]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem gorsze korekcje i nie było takich objawów... 

Ten log jest zaraz po odpaleniu, po nocy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kamil-vag napisał:

Widziałem gorsze korekcje i nie było takich objawów... 

Ten log jest zaraz po odpaleniu, po nocy ?

Log był robiony na rozgrzanym silniku:(Możesz coś więcej powiedzieć o stanie moich pompowtrysków?Rozumiem po twojej odpowiedzi że nie są w idealnym stanie?:(

Edytowane przez A4 B6 Multi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zrób wtedy kiedy był problem, czyli po nocy. najpierw wciśnij log dopiero odpalaj samochód... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log robiony na zimnym silniku po nocy.Było 12,5 stopni i nie trzęsło, obroty stały idealnie, nic nie kopciło.Ewidentnie objawy są tylko jak jest zimno,więc chyba trzeba zobaczyć te świece...
http://vaglog.pl/log-013_018_023_GG1i5.html

A jak te pompki Kamil??

Edytowane przez A4 B6 Multi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołączam się do tematu, mamy podobny problem u mnie dzieje się to tylko wtedy gdy temperatura jest na tyle wysoka ze nie zagrzeje mi swiec zarowych. Jak jest zalozmy +5 zagrzeja swiece odpala ladnie nie faluje, Ale jak jest powyzej 10 to pare sekund telepie ale dymka nie puszcza tylko smierdzi niespaloną ropą. Uszczelniacze pod pompkami raczej odpadaja, bo miesiac temu auto stalo tydzien kilka razy i odpalal na pol obrotu bez falowania, ale swiece wtedy grzały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bolo1500 napisał:

dołączam się do tematu, mamy podobny problem u mnie dzieje się to tylko wtedy gdy temperatura jest na tyle wysoka ze nie zagrzeje mi swiec zarowych. Jak jest zalozmy +5 zagrzeja swiece odpala ladnie nie faluje, Ale jak jest powyzej 10 to pare sekund telepie ale dymka nie puszcza tylko smierdzi niespaloną ropą. Uszczelniacze pod pompkami raczej odpadaja, bo miesiac temu auto stalo tydzien kilka razy i odpalal na pol obrotu bez falowania, ale swiece wtedy grzały.

Ale u nas jest na odwrót,im zimniej tym bardziej telepie.Przy 10stopniach raczej nic się nie dzieje.U nas im zimniej tym gorzej,u Ciebie na odwrót...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@A4 B6 Multi moze po prostu któraś ze swiec Ci nie grzeje? przy 10 juz nie grzeją i dlatego pracuje równo bo cieplo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też obstawiam świece w tym wypadku...U Ciebie będzie coś innego.Podłączałeś pod kompa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, A4 B6 Multi napisał:

Też obstawiam świece w tym wypadku...

Umiesz się posługiwać multimetrem ? ? ? Po co gdybać, jak można sprawdzić czy świece OK... Ściągasz fajki, i mierzysz oporność - mają mieć do 1 ohma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kamil-vag napisał:

Umiesz się posługiwać multimetrem ? ? ? Po co gdybać, jak można sprawdzić czy świece OK... Ściągasz fajki, i mierzysz oporność - mają mieć do 1 ohma. 

Ok podjadę do znajomego mechanika i będę sprawdzał.A możesz mi coś powiedzieć o stanie moich pompek??Zrobiłem log wczoraj na zimnym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil-vag a co powiesz na temat mojego problemu. Tutaj Log z odpalania : http://vaglog.pl/log-013_004_023_cE2w5tN.html

to trwa tak z 5 sekund po odpaleniu i tylko po dluzszym postoju ok nocy. Tak dziwnie buja buda przez chwile na boki. Zadne dzwieki się nie wydaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...