K4rol81 452 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 O kurwencka ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam87 628 Opublikowano 16 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Masakra jest jeszcze do tego wisienka na torcie. W smoku było takie 'coś' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K4rol81 452 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 O ja jebie ???? ja do siebie nie zaglądam ???? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Kurde lipa Adaś... współczuje... pakuj tam jakiegoś AVF-a czy co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlin0209 243 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Adaś dzwoń do Makowskiego na Krakowską, on ma po regeneracji głowice, jeśli tylko trzeba głowice, bo po tym co masz w smoku ciekawe co z motorem...? ? Chyba, że cały słupek np. mój po robocie xd ( autopromocja ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Godzinę temu, Adam87 napisał: Głowica wygląda tak W tej sytuacji pytanie. Czy głowica od BMN pojedzie do BRD??? Głowica bmn ma zawory wpuszczone w głowice czyli tłoki so równe. Jak masz w brd rowne tłoki to raczej podejdzie. Bmn był do aut z poprzecznym silnikiem... jakoś przekonany do bmn noe jestem bo tez miały problemy z pęknięciami ja bym szukał głowicy z najpóźniejszego roku Adaś najlepiej to tam avf wpakować jak Kamil napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlin0209 243 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 A do brd wpakuje się avf? A nie tylko do tych 143km? Bo chyba do 170 to już dużo większy koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam87 628 Opublikowano 16 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 To głowica pasuje z AVF do BRD??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Za prosto by było z avf zeby 170 mieć to nie trzeba worka pieniędzy ma lepsze wyniki jak BRB, które miałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlin0209 243 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Głowica nie. Chodzi im o cały silnik i graty :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 2 minuty temu, Adam87 napisał: To głowica pasuje z AVF do BRD??? Nie No pisaliśmy o całym motorze z gratami ? avf zwykły jest a brd 16v ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam87 628 Opublikowano 16 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Eee to tak to niee. To wolałbym 3.0 TDI. Ale narazie ten trza zrobić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Teraz, Adam87 napisał: Eee to tak to niee. To wolałbym 3.0 TDI. Ale narazie ten trza zrobić Szukaj świeżej z brd. Koniec produkcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam87 628 Opublikowano 16 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 A jak poznać. Po numerach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 (edytowane) Najlepiej to jak cały motor na aucie i wtedy z pokrywy odczytać datę. Nr głowicy raczej nic nie da. Chociaż widać dwa nr głowic sa do brd Edytowane 16 Listopada 2019 przez Norbas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam87 628 Opublikowano 16 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Aha to będę szukał. Czyli lepiej nie brać tego z BMN?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Musialbys poszperać czy to faktycznie jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frond Side 94 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Nieciekawie to wygląda, trzymam kciuki żeby więcej kwiatków się nie pokazało. A jakie miałeś pierwsze objawy żeby zajrzeć do silnika ? (sorki ale nie widziałem w temacieczy coś pisałeś) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 472 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Adam, ja pierdziele... współczuję... Lepiej przelicz koszta czy warto tego robić czy może inny słupek wstawić a co się da z tego puścić dalej w kawałkach. Pozdrawiam i śledzę temat jak zawsze (tym razem 3mając kciuki). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam87 628 Opublikowano 17 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 42 minuty temu, Frond Side napisał: Nieciekawie to wygląda, trzymam kciuki żeby więcej kwiatków się nie pokazało. A jakie miałeś pierwsze objawy żeby zajrzeć do silnika ? (sorki ale nie widziałem w temacieczy coś pisałeś) Dół silnika jest ok. Jeszcze zobaczymy jak turbo bo było regenerowane ale po takich spalinach z płynem i olejem to różnie może być. Zaczęło się od tego że ubywało płynu chłodzącego i kopcił na biało i to tak, że robiła się zasłona dymna podejrzewałem uszczelkę ale niestety realia są gorsze 36 minut temu, lewiatan1989 napisał: Adam, ja pierdziele... współczuję... Lepiej przelicz koszta czy warto tego robić czy może inny słupek wstawić a co się da z tego puścić dalej w kawałkach. Pozdrawiam i śledzę temat jak zawsze (tym razem 3mając kciuki). Dzięki Darku.. Głowicę już mam tylko, że od BMN z 2008 roku. Ciekawe czy będzie pasować. Z kosztami to niewiem jak wyjdzie. Jest słupek u Łukasza, głowica po remoncie, ale niewiem czy może zrobić poprostu swój motorek i mieć 100% pewność na wszystko. Jestem w kontakcie cały czas z Erwinem, który robi mi autko, więc decyzja może ulec zmianie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się