Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AQD] 2.8 v6 30v quattro OEM+


DaveLove

Rekomendowane odpowiedzi

Lata lecą i pewne mankamenty zaczęły wychodzić. Auto jest w ori lakierze, jednak newralgiczne miejsca dają o sobie znać. Audi odstawiona do lakiernika, który na nowo ma z niej zrobić młodą damę :grin:

 

thumbnail_image0.jpg.fc3d6e3afe5024ebfd66ee1d83ab0b58.jpg

thumbnail_image1.jpg.7472bf12288609b19d78bf19e2839f2d.jpg

thumbnail_image2.jpg.f981293aa1d0098e1273ecf45050bbd6.jpg

thumbnail_image3.jpg.0e7cfec4b3314923cc1fb0dc5a1d9d76.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rumaq napisał:

Lata lecą i pewne mankamenty zaczęły wychodzić. Auto jest w ori lakierze, jednak newralgiczne miejsca dają o sobie znać. Audi odstawiona do lakiernika, który na nowo ma z niej zrobić młodą damę :grin:

 

thumbnail_image0.jpg.fc3d6e3afe5024ebfd66ee1d83ab0b58.jpg

thumbnail_image1.jpg.7472bf12288609b19d78bf19e2839f2d.jpg

thumbnail_image2.jpg.f981293aa1d0098e1273ecf45050bbd6.jpg

thumbnail_image3.jpg.0e7cfec4b3314923cc1fb0dc5a1d9d76.jpg

Pokaż mi inne dwudziestokillku letnie auto w takim stanie blacharskim bez napraw:whistling:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba szybciej 6 w totka można trafić.. :grin:

Ustalałem z lakiernikiem, że jeżeli nie będzie konieczności to całe elementy nie będą lakierowane tylko będą cieniowane w miejscach naprawianych. Problemem jest klapa, ponieważ tam może nie wystarczyć miejsca do zagięcia na prawidłowe cieniowanie i wtedy malowana będzie cała klapa.

W między czasie pojawiło się małe usprawnienie, które czeka na montaż. W końcu środkowy pas tylnej kanapy nie będzie leżał luzem.

thumbnail_image0.jpg.6cab75af2ed93e196f7ac4186bb53c60.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Rumaq napisał:

Chyba szybciej 6 w totka można trafić.. :grin:

Ustalałem z lakiernikiem, że jeżeli nie będzie konieczności to całe elementy nie będą lakierowane tylko będą cieniowane w miejscach naprawianych. Problemem jest klapa, ponieważ tam może nie wystarczyć miejsca do zagięcia na prawidłowe cieniowanie i wtedy malowana będzie cała klapa.

W między czasie pojawiło się małe usprawnienie, które czeka na montaż. W końcu środkowy pas tylnej kanapy nie będzie leżał luzem.

thumbnail_image0.jpg.6cab75af2ed93e196f7ac4186bb53c60.jpg

I tu moze sie zaczac problem z doborem lakieru ?‍♂️ Dlatego nie lubie srebrnego koloru , bo jezeli cos trzeba poprawic to żeby dobrać lakier to jakby nie probował to w 85% bedzie sie róznił. A na srebrnym niestety to bardziej widac... ?‍♂️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od stanu lakieru już na aucie. Mnie lakiernik dobierał przy wymianie błotnika z przodu i dobrał idealnie do reszty nadwozia, a dobierał po kodzie lakieru. Zaś jak byłem w sklepie, żeby domieszali mi farby na zaprawki na masce, to dobierali z klapki wlewu i farba wyszła im dużo ciemniejsza, gdzie na aucie nie mam żadnej różnicy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekaw efektu :whistling:

Podczas rozmowy lakiernik wspomniał, że 40% aut jakie robi to właśnie srebrne, ponieważ inni lakiernicy odsyłają klientów do niego. Również podpytywałem jak to jest ze srebrnym kolorem ale mówił, że dobrze zrobione nie powinno się odznaczać na pierwszy rzut oka.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Rumaq napisał:

Sam jestem ciekaw efektu :whistling:

Podczas rozmowy lakiernik wspomniał, że 40% aut jakie robi to właśnie srebrne, ponieważ inni lakiernicy odsyłają klientów do niego. Również podpytywałem jak to jest ze srebrnym kolorem ale mówił, że dobrze zrobione nie powinno się odznaczać na pierwszy rzut oka.

Miejmy nadzieje ,że zrobi tak zeby nie było widac ? Ogolnie zle sie wyrazilem srebry kolor ogolnie mi sie podoba , ale odstrasza jak trzeba cos poprawić.. Dużo aut srebrnych widać gołym okiem ze było lakierowane przez te odcienie.. i noe wyglada to niestety dobrze ?‍♂️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem srebrnego i pochodnych jest taki że patrząc na wprost lakier wydaje sie dobrany idealnie, staniesz z perspektywy, zaswieci słońce, zrobisz zdjecie i róznica sie ukaże, tyle razy co malowałem swoje auto jak było szare zawsze ten problem objawiał sie mniej lub bardziej. Warto spisać pełny numer lakieru(nie 4 cyfrowy kod), wraz z pochodnymi na przyszłość.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będzie coś widać ale bardziej chodzi mi o zabezpieczenie, żeby nie szło to dalej. Chcę zostawić B5 na stałe jako auto weekendowe, dlatego warto zadbać o takie rzeczy. @Kowi87, gdzie znajdę pełny numer lakieru o którym wspominasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Rumaq napisał:

Na pewno będzie coś widać ale bardziej chodzi mi o zabezpieczenie, żeby nie szło to dalej. Chcę zostawić B5 na stałe jako auto weekendowe, dlatego warto zadbać o takie rzeczy. @Kowi87, gdzie znajdę pełny numer lakieru o którym wspominasz?

To w mieszalni tylko spiszesz, kod ten co maszwe wlepie to połowa sukcesu. Kazdy lakier ma tzw recepture, ja jak malowałem swoje auto szukałem akrylu tak by miał tylko jedną kombinacje.

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrane, jestem zadowolony z efektu. Patrząc nawet pod kątem ciężko zauważyć, żeby coś było robione. Następne kilka lat powinienem mieć z głowy :thumbup1:

 

image1.jpeg.27533d9271c69def7320f6a38a90de95.jpeg

 

image0(2).jpeg.d9a9292ba523e85945853e2b28f5cd5d.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Rumaq napisał:

Auto odebrane, jestem zadowolony z efektu. Patrząc nawet pod kątem ciężko zauważyć, żeby coś było robione. Następne kilka lat powinienem mieć z głowy :thumbup1:

 

image1.jpeg.27533d9271c69def7320f6a38a90de95.jpeg

 

image0(2).jpeg.d9a9292ba523e85945853e2b28f5cd5d.jpeg

Zrób zdjecie w słoneczny dzień z dalszej odległosci, dopiero światło pokazuje róznice, tak w dzień pochmurny nie jest źle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kowi87 , lakierowałem swój zderzak w LY7J, po prostu ori lakier i w sumie w zależności od oświetlenia i kąta wypada inaczej... raz widać znaczącą różnicę, innym razem mniej. Fakt jest taki, że plastikowe zderzaki, że inaczej przyjmują lakier nawet w oryginale i czasem widać tą różnicę. 

Srebrny kolor jest niewdzięczny pod kątem lakierowania, zwłaszcza pojedynczych elementów. Ta sama osoba lakierowała mi zderzaki i progi , która lakierowała LY7W w rodzinie. Tam zderzak jest częściowo w kolorze (tył) i nie widać różnicy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno człowiek zrobi i już w kolejce ustawia się kolejny problem.. Przy prędkościach 140+ pojawia się drżenie auta. Myślałem, że może tarcze ale nie było efektu większego bicia podczas hamowania. Dziś wizyta w OSKP i szukanie przyczyny. Wszystko ładne, sztywne i jedyna poszlaka to luz na przekładni kierowniczej :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła sprawdzone pod kątem wyważenia? Może któraś z opon jest wybrzuszona lub felga lekko skrzywiona...

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone, wszystko ok. Jutro dzwonię do mechanika i spróbuję coś ustalić. Możliwe, żeby w/w luz powodował drganie auta? Im wyższa prędkość tym bardziej telepie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Rumaq napisał:

Jedno człowiek zrobi i już w kolejce ustawia się kolejny problem.. Przy prędkościach 140+ pojawia się drżenie auta. Myślałem, że może tarcze ale nie było efektu większego bicia podczas hamowania. Dziś wizyta w OSKP i szukanie przyczyny. Wszystko ładne, sztywne i jedyna poszlaka to luz na przekładni kierowniczej :eusathink:

Musiałbyś mieć wyczuwalny luz na kołach, sprawdzałeś na innych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko na tej jednej. Przy delikatnym ruszaniu kierownicą nie było reakcji na kołach, dopiero przy mocniejszym skręcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam sprawdzić czy nie ma luzu między felgą a piastą. Też miałem problem z wibracjami przy dużych prędkościach i okazało się że mam luz 1mm. Po założeniu pierścienia centrującego jest już z tym spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...