Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AQD] 2.8 v6 30v quattro OEM+


DaveLove

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzuciłem drugi komplet kół zimowych (inne felgi i opony) i problem nie zniknął. Próbowałem również zamieniać koła stronami i nic. Chyba rzeczywiście zostaje problem z przekładnią kierowniczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku to piasta miała trochę mniejszą średnicę niż felgi. Przekładałem koła i nic to nie dawało, więc ku spokojności lepiej pomierzyć średnice piast :-)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z warsztatem specjalizującym się w regeneracji magli i dostałem info, że to raczej nie jest wina przekładni kierowniczej. Dzisiaj o 14 mam wizytę i Panowie będą szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacze wszystkie Ok? Banan nie ma czasem tulei wypracowanej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Okazało się, że jednak koła źle wyważone :grin::grin:

Problem był zarówno na zimowych felgach jak i na letnich ale oba komplety wyważane były w tym samym zakładzie.. Pierwszy raz audi zamiast pociągnąć więcej z portfela pozwoliła nieco zaoszczędzić.

  • Pomoc techniczna 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała modyfikacja na tylnej kanapie. Środkowy pas leżał luźno, więc nastąpiła podmiana na automatyczne zwijanie.

 

p_20220930_195325.jpg.46ec5f6de7c3635ecc43007c4aeff4dc.jpg

 

image0(1).jpeg.977f9bacc1b5f74634570975752ed69e.jpeg

 

image1(1).jpeg.b6e04531e1876ad2e0bed2256aadf154.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, przemciotorun napisał:

ten automatyczny pas to z a4?

Tak i to również z B5. Może niektóre wersje miały to montowane. Dawca był z rynku skandynawskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2022 o 18:17, Rumaq napisał:

Tak i to również z B5. Może niektóre wersje miały to montowane. Dawca był z rynku skandynawskiego.

A jak usunąłeś pas srodkowy standardowy co wychodzi z oparcia na górze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Kowi87 napisał:

A jak usunąłeś pas srodkowy standardowy co wychodzi z oparcia na górze?

pewnie była tylko biodrówka tak jak jest u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, przemciotorun napisał:

pewnie była tylko biodrówka tak jak jest u mnie

No własnie przygladam sie u siebie i mam pas wbudowany w oparcie i z tego co pamietam jest z czujnikiem.

Ten pas autozwijalny widze wystepuje w sedanach A4/6/8 z tym samym numerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto zapadło w lekkim sen zimowy i odpoczywa w garażu. W oczekiwaniu na wyjazd do Bukowiny, wpadnie nowe łożysko z piastą na tył.

 

P_20230130_101930.jpg.ba0219548cb35e0bc0668aa536639da5.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbliża się większy serwis, więc przy okazji wymiany łożyska z piastą, wpadnie nowy olej do silnika, skrzyni oraz mechanizmu różnicowego. Do tego komplet filtrów oraz wymiana uszczelek pokrywy zaworów. Również licznik poszedł na przekładkę wskazówek (wpadną grube z c5 allroad), zmianę podświetlenia oraz wymianę FIS.

 

IMG_4467.jpg.be0296fb9d3ac5444a21ac2561cc548b.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo nie było ale się udało. Po ponownym podłączeniu licznika wyrzucało immo i auto nie odpalało. Za setnym razem po odpięciu i podpięciu kostki w końcu załapał.. Z efektu końcowego jestem zadowolony.

- wskazówki z C5 allroad

- licznik na biało (zegarek na czerwono)

- wymiana FIS

 

IMG_1375.jpg.3c5b947a9f92182b0d1f49023f538dd6.jpg

  • Pomoc techniczna 1
  • Lubię to 1
  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się wymienić wszystkie oleje, filtry oraz łożysko z piastą. Okazało się, że jedna uszczelka pokrywy zaworów była podwinięta i dlatego popuszczała. Zdecydowałem się również zdemontować obudowę filtra i porządnie ją wyczyścić. Auto gotowe na zlot ?

 

received_803615284735646.thumb.jpeg.f29e8c264d5a6233adacb0ebd7f8023a.jpeg

 

received_681625243648593.thumb.jpeg.ab4350713d919244ac6ec8bb43c3e476.jpeg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancko. To teraz niech dojedzie całe i zdrowe do Bukowiny, nie targając ze sobą mandatów ;)

 

Kawał trasy przed Tobą - do zobaczenia na miejscu! :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.02.2023 o 21:30, Rumaq napisał(a):

Zbliża się większy serwis, więc przy okazji wymiany łożyska z piastą, wpadnie nowy olej do silnika, skrzyni oraz mechanizmu różnicowego. Do tego komplet filtrów oraz wymiana uszczelek pokrywy zaworów. Również licznik poszedł na przekładkę wskazówek (wpadną grube z c5 allroad), zmianę podświetlenia oraz wymianę FIS.

 

IMG_4467.jpg.be0296fb9d3ac5444a21ac2561cc548b.jpg

VSG lałeś do skrzyni, a EPX do dyfra??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Rumaq napisał(a):

@tasior87 dokładnie tak jak piszesz.

Ten EPX to jakiś lepszy? Bo widzę, że na stronie jest polecany do skrzyni i dyfra VSG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...