Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moja S4 B8 upragniona :)


_Andrzej_

Rekomendowane odpowiedzi

255 odpada przy 9 calach i et33, co najwyżej 245, przy 255 przy rotorze z a5 przód sporo wystaje :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, marcin_o23 napisał:

255 odpada przy 9 calach i et33, co najwyżej 245, przy 255 przy rotorze z a5 przód sporo wystaje :kwasny:

Bzdury  ;) jakos ja mam 9j 19 rotor et 33 oponka 255/35 i kolo jest delikatnie schowane w nadkole  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Binek1.8T napisał:

Bzdury  ;) jakos ja mam 9j 19 rotor et 33 oponka 255/35 i kolo jest delikatnie schowane w nadkole  ;)

Kolego ale Ty masz S5 i między A4 a budą A5 jest roźnica ;)

Nawet nie chodzi o to że będzie wychodzić tylko przycierać

Edytowane przez krystian3769
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W s5 owszem ginie kolo w nadkolu ale kolega ma s4, przymierzałem i wiem, wystaje ok 1cm na 255, dla mnie lipa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, marcin_o23 napisał:

W s5 owszem ginie kolo w nadkolu ale kolega ma s4, przymierzałem i wiem, wystaje ok 1cm na 255, dla mnie lipa 

Opona oponie też nie równa. Ja miałem rotor 9J et 33 z oponą 255 i nic nie wystawało. Kolega romco tez takie miał i tez nic nie wystawalo. On mial jeszcze eibach do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.04.2018 o 10:33, marcin_o23 napisał:

W s5 owszem ginie kolo w nadkolu ale kolega ma s4, przymierzałem i wiem, wystaje ok 1cm na 255, dla mnie lipa 

Mam teraz rotor 8,5 szerokości, opona 255/35 , dystans 13mm felga ma 46 , no to wychodzi że jest ET33 i koło dalej dość mocno schowane - ja nie wiem gdzie Ci tam 1 cm wystawał ??? Czy coś nie tak zrozumiałem....  Teraz się zastanawiam czy nie zmienić dystansów na 17 lub 20 aby ET było 29 lub 26. 26 to będzie już chyba wystawać ale 29????  Ktoś próbował? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego, że masz 8,5 calowe felgi... Koledzy piszą o 9 calach. 0,5 cala różnicy to dokładnie 1,27 cm.

Edytowane przez Onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 5/9/2018 at 3:46 PM, Onyks said:

Pewnie dlatego, że masz 8,5 calowe felgi... Koledzy piszą o 9 calach. 0,5 cala różnicy to dokładnie 1,27 cm.

Przy czym koło wysunie się dokładnie o polowe wartości, którą podałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadł zderzak od C+ i ori grill back. Jeszcze białe ledy doszły w halogeny :) 

 

32821374_10212403344825392_8901478767893938176_n.jpg

32845229_10212403340185276_769618342276235264_n.jpg

32853655_10212403346945445_1656115195786821632_n.jpg

32880543_10212403345905419_4201507343055192064_n.jpg

32883760_10212403345105399_2524921070415249408_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu agresywniej z przodu ;) fajnie siadlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest petarda :D nie chciał bym Cie zobaczyć we wstecznym na trasie XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wygląda tak jak powinno. Do tej ski ten chiński grill rs4 nie pasował kompletnie. Teraz jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ma ktoś może patent jak tą gównianą sprężynę ściągać i zakładać ? 

 

 

IMG_20180523_165228.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem sobie ściągacz z pręta gwintowanego m10 i rurki miedzianej  podciętej odpowiednio by pierścień zabezpieczający dało się ściągnąć, podkładki i nakrętki i bez problemu się ściska:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, zabiello napisał:

Ja zrobiłem sobie ściągacz z pręta gwintowanego m10 i rurki miedzianej  podciętej odpowiednio by pierścień zabezpieczający dało się ściągnąć, podkładki i nakrętki i bez problemu się ściska:wink:

Dałbyś Paweł fotkę jak wygląda ten ściągacz, bo nie mam pomysłu, jak dorobić górę, tam gdzie wchodzi ten pierścień zabezpieczający

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurka 3/4 cala. Jak masz złożone jeszcze lusterko (stelaż z podporą) to delikatnie przesuwasz pierścień zabezpieczający do tyłu, na tej podkładce czarnej na sprężynie jest wystarczająco miejsca by zrobić szczelinę miedzy pierścieniem a tym trzpieniem z podpory (trójkąta) na który jest nasunięty pierścień i jeden ząbek z tej rurki ustawiasz w tej szczelinie a drugi trafia w otwartą część pierścienia zabezpieczającego. A tak to pręt/śrubę przekładasz przez ten otwór przez który przechodzą kable (trzeba je wyciągnąć, najlepiej wypiąć piny z kostki) i skręcasz wszystko. Ważne jest to by te stopki/ząbki rurki miały szerokość tego pierścienia zabezpieczającego wewnątrz, tak by można było zdjąć i założyć ten pierścień.

IMG_20180524_082538.jpgIMG_20180524_082002.jpgIMG_20180524_081957.jpgIMG_20180524_081948.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super patent, dzięki Paweł serdeczne, zaraz dorabiam też takie cuś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lusterka założone i koduje , ale niestety , nic się nie składa, elektryka lusterek działa, ale się nie składają, koduję wszystko według instrukcji tutaj na forum i nic. Pomógłby ktoś, najlepiej przez tel? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moduły w drzwiach masz właściwe? Może twoje nie obsługują składania i nie ruszy

Edytowane przez marcin_o23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...