sumek Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 W moim przypadku to sie nie da tak zrobic bo ja nie mam pilota lecz sam kluczyk
Hercus Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 spoks mam pin z nowych zegarów dzięki
adamus822 Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam wlasnie stalem sie posiadaczem audi a4 avant rok 1998 1,9tdi i mam maly problem z centralnym zamkiem sterowanym z pilota w kluczyku tzw. scyzoryk. zamek mechanicznie tzn. po przekrezeniu kluczyka w drzwiach zamyka i otwiera ladnie wszystkie drzwi i przy tym swieca sie awaryjne. w samochodzie jest immo a o samym alarmie nic mi nie wiadomo wiec pewnie go nie ma. Koles ktory mi sprzedal auto mowil ze wystarczy wymiecic baterie w kluczyku tak tez zrobilem i czytajac juz jakies posty doszedlem do wniosku ze pewnie trzeba na nowo kluczyk zakodowac wiec postapilem tak jak ponizej!!!! Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW). Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki. 1. - Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon. 2. - Zamykamy wszystkie szyby i wychodzimy z samochodu. 3. - Zamykamy samochód. 4. - Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk otwóż lub zamknij przez ok. 3 sekundy. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą, lub zaświecić awaryjne 5. - Otwieramy kluczykiem drzwii samochodu ( nie pilotem ), wyjmujemy kluczyk ze stacyjki. Proces programowania pilota zakończony. Pilot powinien być już aktywny. Lampy awaryjne swieca gdy kluczyk mam w pozycji zamknietych drzwi przy jednoczesnym nacisnieciu na kluczyku otwarcia lub zamkniecia drzwi. Po recznym otwarciu i wyjeciu kluczyka ze stacyjki kluczyk nie reaguje nie zamyka ani tez nie otwiera drzwi. Wiec nie wiem czy zle cos robie z kodowaniem kluczyka czy tez moze centralka zamka jest uszkodzona dodam ze jeszcze jej nie ogladalem nie znalazlem jej w aucie domniemam ze jest gdziesz tam gdzie pompa centralnego zamka
Wihajster Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 w twoim roczniku pilota dopisuje sie vagiem a w młodszym roczniku tak jak opisałes wyżej
adamus822 Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Wielkie dzieki to nawet dobrze ze musze podpiac VAG-a przynajmniej zobacze czy w moje nowe autko nic nie boli. Powiedz mi czy dostane nowa obudowe do kluczyka typu scycoryk gdyz przy wymianie bateri przy starej wylamal mi sie dzyndzel i kluczyk sam sie rozklada. Jesli dostane nowa obudowe to mysle ze nie bedzie problemu przelozyc grot klucza i plyke z bateryjkami
Wihajster Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Wielkie dzieki to nawet dobrze ze musze podpiac VAG-a przynajmniej zobacze czy w moje nowe autko nic nie boli. Powiedz mi czy dostane nowa obudowe do kluczyka typu scycoryk gdyz przy wymianie bateri przy starej wylamal mi sie dzyndzel i kluczyk sam sie rozklada. Jesli dostane nowa obudowe to mysle ze nie bedzie problemu przelozyc grot klucza i plyke z bateryjkami która obudowę tam gdzie jest grot??jak tak to kupisz....
adamus822 Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Wlasnie ze nie za bardzo gdyz chcialbym nowy kluczyk ze starym srodkiem aby bylo jak najtaniej. stary kluczyk jest juz troche wyrobiony
magic273 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam, pytanie : mam tyko jeden kluczyk bez pilota , cent, zamek. z kluczyka w drzwiach zamykam. Czy mogę do niego zastosować kluczyk z pilotem jak mam to sprawdzić ?, i gdzie taki kluczyk mogę nabyć?.... pozdrawiam!!!
Patrykbor Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW). Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki. 1. - Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon. 2. - Zamykamy wszystkie szyby i wychodzimy z samochodu. 3. - Zamykamy samochód. 4. - Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk otwóż lub zamknij przez ok. 3 sekundy. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą, lub zaświecić awaryjne 5. - Otwieramy kluczykiem drzwii samochodu ( nie pilotem ), wyjmujemy kluczyk ze stacyjki. Proces A jak niema się zamka w drzwiach to jak mam zakodować drugi kluczyk
adamus822 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Oj kolego nie wiem co mam Ci poradzic. Nie znam sie na zamkach ale pewnie bedzie trzeba rozebrac zamek w drzwiach domniemam ze nie masz bebenka w zamku jak juz go rozbierzesz to szukac elektryki i kabelki odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie drzwi i moze wtedy da ci sie zakodowac kluczyk??? moze vag cos pomoze moze bardziej zaawansowaniu uzytkownicy pomoga
gzrybol Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 moze sprubój tak samo jak jest opisane ale nie wkładaj kluczyka skoro zamka nie masz.
marewel Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 musi byc nowy transponder w kluczu jak chcesz zapisac nowy kod immo po wymianie licznika W swoim pasku '98r dokladalem uzywany kluczyk,transponder dal sie przekodowac,wiec kwestia wymiany jest sporna.
presley82 Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Dziala jak napisano, wielkie dzieki, bo bylem juz 2 razy w serwisie(Cork, Ie) raz odebrac kluczyk i nie dali rady zakodowac zeby pilot dzialal,a i cos bredzili ze nie moga cos zakodowac pilota bo maja jakis problem ze zczytaniem kodow z kompa?!?A potem kolo mi powiedzial ze to moze cos sie posypalo i zebym im podstawil auto do sprawdzenia alarmu! Jak odbieralem auto faktycznie sie podpinali do kompa bo mam pokrywke popiolki luzna i wtyka byla na wierzchu* Pozdrawiam i jeszcze raz dziex:)
Wihajster Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 ale co tu dziwnego....jeżeli klucz jest z danego auta można zapisywać kod immo wielokrotnie bez wymiany transpondera.Z innego auta już nie zapiszesz i wtedy jest potrzebny "czysty"transponder"
aju Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 b5 - maj2000 jaka częstotliwość pilota żeby obsługiwał centralny zamek? Dorobiłem imo do kluczyka i grot, ale potrzebuję scyzoryk (banan) z odpowiednią częstotliwością.
Wihajster Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 b5 - maj2000 jaka częstotliwość pilota żeby obsługiwał centralny zamek? Dorobiłem imo do kluczyka i grot, ale potrzebuję scyzoryk (banan) z odpowiednią częstotliwością. sprawdz na module komfortu pisze
aju Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 jeszcze tylko gdzie on jestm pod siedzeniem z tyłu?
Wihajster Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 jeszcze tylko gdzie on jestm pod siedzeniem z tyłu? pod kierą...
domjenick Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 w B5 jest razem z pompka [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2009, 11:48_________________________________________________o ile sie nie myle ,to czestotliwosc jest 433,92
Wihajster Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 w B5 jest razem z pompka [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2009, 11:48_________________________________________________o ile sie nie myle ,to czestotliwosc jest 433,92 8D0 862 257 zgadza sie w B5 sterownik jest z pompa inaczej niz w B6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się