Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AKUMULATOR Problem z odczytaniem parametrów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Nadszedł czas na wymianę Aku w moim B7 i mam mały problem . A mianowicie stary akumulator nie posiada żadnych oznaczeń . Najprawdopodobniej jest to oryginał , nie ma nigdzie nabitej firmy i danych takich jak Ah i rozruch . Według katalogu mogę do tego silnika włożyć 70Ah i nawet 95 Ah . Silnik BPW 2.0Tdi . Jest w aucie trochę elektroniki ( 4x elektryczne szyby , 4x podgrzewane siedzenia , klima , duża navi itp. itd. ) Jaki akumulator powinien być odpowiedni do mojego wyposarzenia . Ten co siedzi teraz jest wielkości jak od stara :P Zajmuje całą lukę wolną na podszybiu :) 
Pomóżcie jak najszybciej :)

Opublikowano

Za pomocą wlepi odczytałem :

J1U battery 450 A (95 Ah)

Czy np. Bosch 85Ah 700 rozruchu będzie ok czy nie będzie go przeładowywał alternator ?

Opublikowano

Bierz bez wahania jak największy jaki wejdzie.

Opublikowano

No nie tak bez wahania bo alternator nie wyrobi ... najlepiej nominał czyli w tym przypadku 95Ah

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Tez mi się szykuje wymiana aku (na pewno przed zimą) i po sprawdzeniu wychodzi na to, że pownienem mieć aku 280a i 60ah. Nie za mały? Takich 280a to już chyba nie produkują :)
I alternator mam rozumieć "współpracuje" nie z prądem rozruchowym tylko z pojemnością?
Wie ktoś jaki może być max aku do altka w 1.8T?

Opublikowano
2 godziny temu, aiwer napisał:

Tez mi się szykuje wymiana aku (na pewno przed zimą) i po sprawdzeniu wychodzi na to, że pownienem mieć aku 280a i 60ah. Nie za mały? Takich 280a to już chyba nie produkują :)
I alternator mam rozumieć "współpracuje" nie z prądem rozruchowym tylko z pojemnością?
Wie ktoś jaki może być max aku do altka w 1.8T?

zależy jaki masz alternator były 120A, 140A i 150A. akumulatory też były różnych pojemności fabrycznie montowane. Był 60Ah ale były też 70Ah ( ja mam właśnie taki w b7). Ale przy alternatorze 120A on był cały czas niedoładowany, teraz wymieniłem alternator na 140A i zobaczę jak to będzie teraz wyglądać.

Opublikowano

Mam golasa jeśli chodzi o wyposażenie wiec pewnie jest ten 120A co by pewnie odpowiadało Ali 60ah. Pewnie stosują zasadę 2x większy latek w stosunku do Aku.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ja u siebie miałem fabrycznie alatek 120A i aku 70Ah. są takie zestawienia że alatek ma 150A a aku 60Ah. W sumie to nie wiem od czego to zależy.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ciekawi mnie motyw co mogło być przyczyną (tak podejrzewam) rozładowania całkowitego akumulatora. Wczoraj normalna jazda i wszystko ok. Samochód postał jeden dzień i tu taki zonk. 

video-1499708746.mp4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...