golden87 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2018 32 minuty temu, black4 napisał: Btw. Z ilu na ile EGT Ci spadło? Na razie mam fabryczna sonde w DP, bo ta w kolektorze jest zalepiona pod ten typowy czujnik, ktory do mnie frunie i podobne go pod vFiza, ale patrzac po czujce na DP okolo 50-60 stopni w zakresie 2200+.
DanielMod Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Powiem tak miałem samą rurę 3 cale na 2.5 i było ciekawie popcorn prał jak głupi ale już dorosłem trochę i wstawiłem serię puste puchy . Jest moim zdaniem idealnie teraz ? 1
golden87 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 7 minut temu, KoJ@K napisał: Daniel ile tych puch masz teraz ? No po 1 na strone zapewne, i bez srodkowego. U mnie jest puki co tak samo, ale jeszcze nie wybebeszone, gdyby sie ktos zasntawial, to moim zdnaiem jak sie ma DP3 cale, i zrobi reszte jak ja, to nie slychac roznicy. Wydech jest na v-bandach a troche rury zostalo, mysle czy nie zrobic sobie 2 kompletów, jeden hardcorowy same rury dac, a drugi tak jak teraz Albo te przelotki już sam nie wiem
KoJ@K Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 U mnie jest z dwoma tlumikami na końcu, ale na trasie buczenie potrafi być uciążliwe niestety...
golden87 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 25 minut temu, KoJ@K napisał: U mnie jest z dwoma tlumikami na końcu, ale na trasie buczenie potrafi być uciążliwe niestety... Ogolnie kolega ma 2260vklr, to chyba te 22-stki maja to do siebie ze sa glosniejsze sporo, bo u niego tez duzo lepiej slychac prace turbo, i jak juz pier...... tym boostem, to moze byc glosno szczegolnie na tylnej kanapie... Jakie masz tlumiki, fabryczne? Ja Ci powiem ze teraz na tych fabrycznych nie czuje roznicy miedzy DP3, a teraz DP3 i 3 do Y,. PS. Patrze tak w twoj watek, i jedno mi sie nasuwa, dlaczego nie masz jeszcze Q? ?
Adam87 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Godzinę temu, golden87 napisał: PS. Patrze tak w twoj watek, i jedno mi sie nasuwa, dlaczego nie masz jeszcze Q? ? Bo z Quattro nie da się tak łatwo spalić gumy
DanielMod Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 (edytowane) Mam teraz 3 cale DP i reszta 2.5 na 2 końcowych ori wybebeszonych puszkach od 3.0 TDI ? Edytowane 28 Grudnia 2018 przez danielstol
KoJ@K Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Nie wykluczone, że kiedyś Q sie doreza, ale narazie co innego staje na przodzie... Akurat turbo jakoś bardzo nie słychać, bardziej mi chodzi i buczenie przy większych prędkościach i bucie. Tak wyglaďa od d*py strony; 7 1
golden87 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 7 minut temu, KoJ@K napisał: Nie wykluczone, że kiedyś Q sie doreza, ale narazie co innego staje na przodzie... Akurat turbo jakoś bardzo nie słychać, bardziej mi chodzi i buczenie przy większych prędkościach i bucie. Tak wyglaďa od d*py strony; 7 Wyglada eleancko Te buczenie to mysl kwestia przelotu, a gdyby jak ja, ucial przed tlumkiem, zrobil vbande, i sobie komplet na przelotach zrobic tak jak masz, i komplet dorobic na ori zeby bylo wlasnie ciszej W trasie zakladasz ori, chcesz pohuczec, dajesz te
DanielMod Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Proponuję zrobić na 2 przepustnicach wydech i będzie cicho na puszkach i głośno na gołej rurze ? Robiłem tak u kolegi w b7 tfsi
black4 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Kolego Danielstol możesz bardziej szczegółowo opisać ten wydech na przepustnicach w TFSI? Dzięki z góry, Pozdrawiam ?
KoJ@K Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Wydaje mi się, że jakiś jeden dobry środkowy by załatwił sprawe, no ale wiadomo to zabieg na stałe, a taka przepustnica była by cacy. Przy normalnej jeździe nie drażni ani nic takiego, ale lecąc w jakąś dłuższa trase tym autem, z dzieckiem, na tylnej kanapie ... to poprostu męczarnia...dlatego moja min. nie lubi tym jezdzić + jeszcze gwint ... ?
golden87 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 Za inspiracją kolegi @danielstol lecimy dalej z tematem ? Jak wszystko siądzie jak powinno dam znać, bo o dziwo ta skrzynia była z dyfrem jak mój (EUB) więc do swapa sama skrzynia powinna wystarczyć W dniu 29.12.2018 o 01:29, KoJ@K napisał: Wydaje mi się, że jakiś jeden dobry środkowy by załatwił sprawe, no ale wiadomo to zabieg na stałe, a taka przepustnica była by cacy. Przy normalnej jeździe nie drażni ani nic takiego, ale lecąc w jakąś dłuższa trase tym autem, z dzieckiem, na tylnej kanapie ... to poprostu męczarnia...dlatego moja min. nie lubi tym jezdzić + jeszcze gwint ... ? Decyzja padla na to, ze zrobie 2 komplety sobie, 1 na fabrycznych tlumikach 2 na przelotkach turbo-worksa
black4 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Kolego Golden 87, Na ilu tłumikach przewidujesz układ z Turbo Works? Pozdrawiam
BartoszBB Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 43 minuty temu, golden87 napisał: Za inspiracją kolegi @danielstol lecimy dalej z tematem ? Jak wszystko siądzie jak powinno dam znać, bo o dziwo ta skrzynia była z dyfrem jak mój (EUB) więc do swapa sama skrzynia powinna wystarczyć Decyzja padla na to, ze zrobie 2 komplety sobie, 1 na fabrycznych tlumikach 2 na przelotkach turbo-worksa Jakie oznaczenie skrzyni że występowała z dyfrem EUB?
golden87 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 8 minut temu, black4 napisał: Kolego Golden 87, Na ilu tłumikach przewidujesz układ z Turbo Works? Pozdrawiam Kolega o dziwo poleca mi zastosowac po 1 na strone takim jako końcowym i będzie zadowalająco , Czyli DP3->3Cale->Y->2xTE_TŁUMIKI> KOŃCÓWECZKI http://turboworks.pl/Tlumik-Srodkowy-TurboWorks-X113C-2-5-304SS-p2652?fbclid=IwAR3vpFsu6V9kScT36jca0t5zB9nXXIY82IbyllMuhFUCORAObn1HFbzFyVY
golden87 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 1 minutę temu, BartoszBB napisał: Jakie oznaczenie skrzyni że występowała z dyfrem EUB? HXQ
golden87 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 PS. Swoja stara skrzynie bede mial na sell
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się