Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7]Avant 2.0 TDI Quattro BPW GTB2060VKLR_CNC/DP3/2??KM/??0NM/AluDTM+A5/-40/BilsteinB8/345m-330mm/vFiz ( ͡º ͜ʖ͡º)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
32 minuty temu, black4 napisał:

Btw. Z ilu na ile EGT Ci spadło?

Na razie mam fabryczna sonde w DP, bo ta w kolektorze jest zalepiona pod ten typowy czujnik, ktory do mnie frunie i podobne go pod vFiza, ale patrzac po czujce na DP okolo 50-60 stopni w zakresie 2200+.

Opublikowano

Ok. Dzięki za info ?

Opublikowano

Powiem tak miałem samą rurę 3 cale na 2.5 i było ciekawie popcorn prał jak głupi ale już dorosłem trochę i wstawiłem serię puste puchy . Jest moim zdaniem idealnie teraz ? 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Daniel ile tych puch masz teraz ?

Opublikowano
7 minut temu, KoJ@K napisał:

Daniel ile tych puch masz teraz ?

No po 1 na strone zapewne, i bez srodkowego.

U mnie jest puki co tak samo, ale jeszcze nie wybebeszone, gdyby sie ktos zasntawial, to moim zdnaiem jak sie ma DP3 cale, i zrobi reszte jak ja, to nie slychac roznicy.

Wydech jest na v-bandach a troche rury zostalo, mysle czy nie zrobic sobie 2 kompletów, jeden hardcorowy same rury dac, a drugi tak jak teraz :D Albo te przelotki już sam nie wiem

Opublikowano

U mnie jest z dwoma tlumikami na końcu, ale na trasie buczenie potrafi być uciążliwe niestety...

 

Opublikowano
25 minut temu, KoJ@K napisał:

U mnie jest z dwoma tlumikami na końcu, ale na trasie buczenie potrafi być uciążliwe niestety...

 

Ogolnie kolega ma 2260vklr, to chyba te 22-stki maja to do siebie ze sa glosniejsze sporo, bo u niego tez duzo lepiej slychac prace turbo, i jak juz pier...... tym boostem, to moze byc glosno szczegolnie na tylnej kanapie...

Jakie masz tlumiki, fabryczne? Ja Ci powiem ze teraz na tych fabrycznych nie czuje roznicy miedzy DP3, a teraz DP3 i 3 do Y,.

 

PS. Patrze tak w twoj watek, i jedno mi sie nasuwa, dlaczego nie masz jeszcze Q? ?

Opublikowano
Godzinę temu, golden87 napisał:

PS. Patrze tak w twoj watek, i jedno mi sie nasuwa, dlaczego nie masz jeszcze Q? ?

Bo z Quattro nie da się tak łatwo spalić gumy:gicior:

Opublikowano (edytowane)

Mam teraz 3 cale DP i reszta 2.5 na 2 końcowych ori wybebeszonych puszkach od 3.0 TDI  ? 

Edytowane przez danielstol
Opublikowano

Nie wykluczone, że kiedyś Q sie doreza, ale narazie co innego staje na przodzie...

Akurat turbo jakoś bardzo nie słychać, bardziej mi chodzi i buczenie przy większych prędkościach i bucie.

Tak wyglaďa od d*py strony;

cxzNoLV.jpg7

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
7 minut temu, KoJ@K napisał:

Nie wykluczone, że kiedyś Q sie doreza, ale narazie co innego staje na przodzie...

Akurat turbo jakoś bardzo nie słychać, bardziej mi chodzi i buczenie przy większych prędkościach i bucie.

Tak wyglaďa od d*py strony;

cxzNoLV.jpg7

Wyglada eleancko

Te buczenie to mysl kwestia przelotu, a gdyby jak ja, ucial przed tlumkiem, zrobil vbande, i sobie komplet na przelotach zrobic tak jak masz, i komplet dorobic na ori zeby bylo wlasnie ciszej :)

W trasie zakladasz ori, chcesz pohuczec, dajesz te :D

Opublikowano

Proponuję zrobić na 2 przepustnicach wydech i będzie cicho na puszkach i głośno na gołej rurze ? Robiłem tak u kolegi w b7 tfsi 

Opublikowano

Kolego Danielstol możesz bardziej szczegółowo opisać ten wydech na przepustnicach w TFSI?

Dzięki z góry,

Pozdrawiam ?

Opublikowano

Wydaje mi się, że jakiś  jeden dobry środkowy by załatwił sprawe, no ale wiadomo to zabieg na stałe, a taka przepustnica była by cacy. Przy normalnej jeździe nie drażni ani nic takiego, ale lecąc w jakąś dłuższa trase tym autem, z dzieckiem, na tylnej kanapie ... to poprostu męczarnia...dlatego moja min.  nie lubi tym jezdzić + jeszcze gwint ... ?

Opublikowano

Za inspiracją kolegi @danielstol lecimy dalej z tematem ?
Jak wszystko siądzie jak powinno dam znać,

bo o dziwo ta skrzynia była z dyfrem jak mój (EUB) więc do swapa sama skrzynia powinna wystarczyć :D

image.png

W dniu 29.12.2018 o 01:29, KoJ@K napisał:

Wydaje mi się, że jakiś  jeden dobry środkowy by załatwił sprawe, no ale wiadomo to zabieg na stałe, a taka przepustnica była by cacy. Przy normalnej jeździe nie drażni ani nic takiego, ale lecąc w jakąś dłuższa trase tym autem, z dzieckiem, na tylnej kanapie ... to poprostu męczarnia...dlatego moja min.  nie lubi tym jezdzić + jeszcze gwint ... ?

Decyzja padla na to, ze zrobie 2 komplety sobie,

1 na fabrycznych tlumikach

2 na przelotkach turbo-worksa :D

Opublikowano

Kolego Golden 87,

Na ilu tłumikach przewidujesz układ z Turbo Works?

Pozdrawiam

Opublikowano
43 minuty temu, golden87 napisał:

Za inspiracją kolegi @danielstol lecimy dalej z tematem ?
Jak wszystko siądzie jak powinno dam znać,

bo o dziwo ta skrzynia była z dyfrem jak mój (EUB) więc do swapa sama skrzynia powinna wystarczyć :D

image.png

Decyzja padla na to, ze zrobie 2 komplety sobie,

1 na fabrycznych tlumikach

2 na przelotkach turbo-worksa :D

Jakie oznaczenie skrzyni że występowała z dyfrem EUB?

Opublikowano
8 minut temu, black4 napisał:

Kolego Golden 87,

Na ilu tłumikach przewidujesz układ z Turbo Works?

Pozdrawiam

Kolega o dziwo poleca mi zastosowac po 1 na strone takim jako końcowym i będzie zadowalająco :), Czyli DP3->3Cale->Y->2xTE_TŁUMIKI> KOŃCÓWECZKI :D

http://turboworks.pl/Tlumik-Srodkowy-TurboWorks-X113C-2-5-304SS-p2652?fbclid=IwAR3vpFsu6V9kScT36jca0t5zB9nXXIY82IbyllMuhFUCORAObn1HFbzFyVY

Opublikowano
1 minutę temu, BartoszBB napisał:

Jakie oznaczenie skrzyni że występowała z dyfrem EUB?

HXQ

image.png

Opublikowano

PS. Swoja stara skrzynie bede mial na sell :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...