Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeguby do Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 godzin temu, ptasiek napisał:

KUPA większe luzy ma nowy jak stary 15 letni

Tez tak mialem po wymianie na " nowe" ...

Opublikowano
39 minut temu, piwoszek28 napisał:

Tez tak mialem po wymianie na " nowe" ...

Dużo osób tak ma u mnie również było podobnie - dziadowski zamiennik....

Opublikowano
21 minut temu, Robero321 napisał:

Dużo osób tak ma u mnie również było podobnie - dziadowski zamiennik....

Ja kupilem dobre  niby oryginal za 200 zl /szt ale made in china jak sie pozniej okazało

Opublikowano

Ja montowałem SPIDAN z ebaya, i powiem Wam, że luz był praktycznie niewyczuwalny... kurde dziwne sytuacje, skoro nowy ma większy luz od starego ? 

Opublikowano
14 godzin temu, piwoszek28 napisał:

a kupilem dobre  niby oryginal za 200 zl /szt

Mój był droższy o 8 dych i niby taki kozak i faktycznie po montażu było oki ale przez jakieś 3 dni. Czwartego dnia zaczęło naper*lać jeszcze gorzej niż na zużytym ori.

Skończyło się na wymianie całych półosiek w używce do tej pory śmigam już z 2 rok i nie ma luzu ani stukania..

Opublikowano
W dniu 22.01.2019 o 14:05, Lomaj napisał:

Witam Panowie. Mam podobny problem z autem (a4 B7 2.0 tfsi quattro, skrzynia GMV), wibruje przy gwałtownym przyspieszaniu. Zawieszenie, koło itp wszystko ok, zostały tylko przeguby wewnętrzne. Mam półosie o numerach 8E0407272AR oraz 8E0407271AR. Jakie do nich potrzebne są przeguby wewnętrzne? Ewentualnie czy półosie są zamienne z jakimiś innymi?

Dowiedziałem się że to powinny być przeguby o numerze 8E0498103B. Nie za bardzo można jednak je dostać, tylko jakieś chinczyki no name. Orientuje się ktoś gdzie można dostać jakieś "lepsze" zamienniki przegubu? Ewentualnie czy pasują jakieś inne półosie w miejsce tych co są obecnie?

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, Lomaj napisał:

 Ewentualnie czy pasują jakieś inne półosie w miejsce tych co są obecnie?

Półosie 8E0407271S i 8E0407272S są takie same tylko mają większe przeguby ( zewnętrzny 98 a nie 88 oraz wewnętrzne są też większe ) ale bez problemu pasują. Sam zamieniałem te półosie u siebie na 8E0407271AR i wszystko jest ok pierścień od ABS też ?

Edytowane przez MemberA4
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Info dla tych co chcieliby pytać o zamienianie przegubów pomiędzy tymi dwoma rodzajami półosi. Nic z tego, jedynie podmiana całej półosi wchodzi w grę bo są duże różnice w miejscach gdzie siedza oba przeguby i osłony a jak się podmieni już półoś to jest większe pole manewru w częściach zamiennych ?

Z własnej ciekawości zdążyłem już to sprawdzić ?

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano (edytowane)

 

 Jeszcze tak z ciekawości, dlaczego zmieniłeś u siebie na te z końcówką AR?

Edytowane przez Lomaj
Opublikowano

Założyłem je od razu jak kupiłem skrzynię od BRD  bo  wszystko miałem w  komplecie i wydawały mi się że są w lepszym stanie niż moje ale po jakimś czasie postanowiłem z powrotem założyć te z końcówką S które miałem oryginalne w poprzedniej skrzyni i teraz je jeszcze dojeżdżam a te z AR leżą i czekają na swoją kolej?

Opublikowano

20190217_150111.jpg20190217_150102.jpgTak wyglądają zamontowane półosie z końcówką S na flanszy skrzyni gdzie były oryginalnie półosie z końcówką AR

 

Opublikowano

Dziękuję kolego bardzo, chętnie bym Ci piwo postawil ?

Do tych ar nie idzie za cholerę dostać porządnych wewnętrznych przegubów bo se wymyślili 24zeby na wałku.

Opublikowano

Wie ktoś lub zamieniał 8E0 407 271 AR na 8E0 407 271 AT? Zastanawiam się nad taką operacją, żeby nie mieć problemu z częściami (AR - 24 zęby, AT - 34 zęby).

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, drvv napisał:

Wie ktoś lub zamieniał 8E0 407 271 AR na 8E0 407 271 AT? Zastanawiam się nad taką operacją, żeby nie mieć problemu z częściami (AR - 24 zęby, AT - 34 zęby).

Według etki AT występuje w np BRD w ośce a AR w quattro oraz AT występuje w późniejszym z vin AWX gdzie we wcześniejszym z vin AWX była półoś S a jak wiadomo z etki AWX ma przypisane tylko dwie skrzynie do siebie czyli z tego wychodzi że by były zamienne bo według etki tak wychodzi a jeśli chodzi o przegubu wewnętrzne to sytuacja taka jak opisałem wyżej u mnie. Coś mi się kojarzy że ktoś na forum zamieniał chyba półoś S na AT, może turzol? Jeśli tak to masz prostą odpowiedź ?

Ad. Są zamienne odpowiedź jest w poście nr 56 AT zamienne z S czyli zamienne z AR ?

Edytowane przez MemberA4
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 22.09.2017 o 21:28, turzol napisał:


Te z końcówką AT zastępują półosie z końcówką S


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Masz odpowiedź ?

Opublikowano

Właśnie jestem świeżo po wymianie AR -> AT, bezproblemowo. Wyglądają jak te w poście #191 od MemberA4. 

Opublikowano

Kompletne półosie z przegubami z multi. podejdą do manuala?

Opublikowano

Całe półosie będą za krótkie ale przeguby powinny pasować tylko w etka trzeba się upewnić czy w półosiach z manuala są takie same jak w automacie.

Opublikowano
3 godziny temu, MemberA4 napisał:

Całe półosie będą za krótkie ale przeguby powinny pasować tylko w etka trzeba się upewnić czy w półosiach z manuala są takie same jak w automacie.

Ma ktoś możliwość sprawdzenia?

Opublikowano (edytowane)

Podaj z jakiego auta z tym automatem chcesz te półosie i do jakiego auta z manualem 

I jeszcze kod skrzyni (chodzi o manuał)

Edytowane przez MemberA4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...