kamil-vag Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 (edytowane) Miałem dać znać, jak się mają nowe przeguby do starych: Luz na starych na pewno miałem większy niż na nowych. Na nowych łapiąc za kielich i trzymając półoś próbując ją skręcać, ruchy są max ok 1 - 2mm - także nie jest to robione całkiem na sztywno. Ale luz jest naprawdę delikatny, ledwo wyczuwalny. Nowe przeguby miałem ORI, nie żadne chińczyki z GKN ze zeszlifowanym logiem audi. Głównym objawem u mnie na starych przegubach było szarpanie / drżenie przy bardzo mocnym przyśpieszaniu na 1 i 2 biegu (coś jak niewyważone koła, czuć na pedale gazu, lewarek zaczynał latać jak głupi) SPIDAN 24745 pasuje w 100% do naszych aut czyli ten z Alhambry / Sharana Jakie są objawy zużycia starych ? Lekkie luzy na samych łożyskach, powycieranie bieżnie w kielichach, powycierane rolki na łożyskach, powycierane same palce w miejscu mocowania łożyska - także nic innego jak normalne zużycie eksploatacyjne... Opisałem coś więcej w moim temacie: Edytowane 25 Września 2017 przez kamil-vag
Quatro7 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 temat stary, ale może ktoś wniesie coś nowego? na allegro widziałem nowe przeguby po około 200zł - jest coś warte? szczególnie jeśli mam sporo niutonów w aucie bo też chyba nie długo będę musiał wymienić przegub wewnętrzny. miłem rozwaloną gumę, została założona nowa z naciśniętym smarem, ale przy ostrym przyśpieszaniu czuć przez chwilę takie dziwne drżenie. wymiana przegubu wewnętrznego jest problematyczna czy wystarczy po prostu przekręcić?
Stichy Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Poczytaj tutaj https://a4-klub.pl/topic/400338-przeguby-wewnętrzne-w-avf/?page=2&tab=comments#comment-5182070
kufel26 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Mam 1.9 tdi AVF oska z 2003 r. Padły mi przeguby wewnętrzne, wymieniłem półosie na wersje od q z 2004 r. Chce kupić nowe przeguby wewnętrzne SKF. Czy ośka i q ma identyczne przeguby wewnętrzne? Bo jak zamawiałem zewnętrzne różniły się liczbą zębów. Z góry dziękuję za pomoc
kamil-vag Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Według ETKI wychodzi, że tak - 4B0498103 A półosie które kupiłeś jaki miały nr ? 1
kufel26 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Według ETKI wychodzi, że tak - 4B0498103 A półosie które kupiłeś jaki miały nr ? Były od q z 2004 r. z końcówką AHWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 8E0407271AH i 8E0407272AH mają przegub wewnętrzny 4B0498103 1
Lukaszxxx Opublikowano 25 Października 2017 Autor Opublikowano 25 Października 2017 Firma SkF robi juz teraz przeguby wewnetrzne, ostatnio zmienialem u siebie, do montazu.. odkrecasz śrubę centralna przegubu zewnętrznego, odkrecasz 6 srub od skrzyni i wyciagasz cala półoś, na stole wyciagasz przegub i zakladasz nowy..
kubabkb Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 kamil-vag jakie przeguby wewenetrzne beda pasowaly do moich polosi 8E0407271S
kubabkb Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 ten sam ktory wyzej podales?
kamil-vag Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 4B0498103 - czyli szukaj: SKF VKJA 8509 Lobro 305017 Spidan 24745 Ogólnie ten przegub "trójrolkowy" idzie i do PB i TDI i automatów i quattro:
kubabkb Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 z tej trojki najlepiej chyba wybrac lobro, prawda?
kamil-vag Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Spidan idzie na pierwszy montaż, ale zarówno Lobro jak i Spidan jest częścią grupy GKN. SKV tez już kilka osób założyło i jak na razie nikt nie negował...
Quatro7 Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 o. dzięki SkF znaczy dobre przeguby? a można wewnętrzny zmienić nie demontować od strony zewnętrznego, czy za dużo zachodu?
kamil-vag Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 14 minut temu, Quatro7 napisał: a można wewnętrzny zmienić nie demontować od strony zewnętrznego, czy za dużo zachodu? Można i się da, ale demontując całą półoś masz lepszy dostęp i można to zrobić dokładniej... Wbrew pozorom, demontaż półosi to nie jest taki wielki problem i czasami szybciej schodzi z wymianą przegubu demontując półoś, niż męczyć się w kanale Ale są i zwolennicy takiej roboty z rękoma w powietrzu... Decyzja należy do Ciebie jak tam chcesz to ugryźć
cocoo24 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Panowie, mam dwa pytania, czy możliwe jest że są różne średnice przegubów zewnętrznych w a4 b6? Przeciez wszystkie zwrotnice są takie same więc teoretycznie przeguby też. I drugie pytanie przy okazji czy zwrotnica przód a6 c5 c6 alu podchodzi do a4 b6 b7 alu dzięki
MemberA4 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 8 godzin temu, cocoo24 napisał: czy możliwe jest że są różne średnice przegubów zewnętrznych w a4 b6? tak, do słabszych wersji silnikowych wychodziły mniejsze przeguby chyba jak dobrze pamiętam 88mm np w ALT badź niektóre AVJ a w mocniejszych 98mm np ASN, AVF trzeba zerknąć w ETKE który przegub gdzie wystepuje żeby być pewniejszym
kamil-vag Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Pany temat dotyczy PRZEGUBÓW WEWNĘTRZNYCH więc proszę nie zaśmiecać go zewnętrznymi !
kijaszi Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 (edytowane) A ja mam pytanko wymienialem przegub wew. na urzywany i tak to wychodzi jak robi sie szybciej jak mysli. Panowie czy na takiej rzeźbie można jeździć? Bo nie mogę dojść czy ma ten dekiel to działa jakas siła czy tylko przed utratą smaru zabezpiecza Edytowane 17 Listopada 2017 przez kijaszi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się