Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.9TDI pęknięta rura


iza123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Chciałam się zapytać specjalistów czy żeby wyjąć rurę idącą od intercoolera do turbiny trzeba odkręcać chłodnicę ??? Bo mi przerdzewiała ta rura i zastanawiam się czy bardzo dużo roboty jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Chciałam się zapytać specjalistów czy żeby wyjąć rurę idącą od intercoolera do turbiny trzeba odkręcać chłodnicę ??? Bo mi przerdzewiała ta rura i zastanawiam się czy bardzo dużo roboty jest
o ile wiem to od turbo do intercoolera jest rura gumowa no chyba ze sie myle :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Chciałam się zapytać specjalistów czy żeby wyjąć rurę idącą od intercoolera do turbiny trzeba odkręcać chłodnicę ??? Bo mi przerdzewiała ta rura i zastanawiam się czy bardzo dużo roboty jest
o ile wiem to od turbo do intercoolera jest rura gumowa no chyba ze sie myle :wink:

moze nie o ta rure chodzi ...... ;-)

a wracajac do tematu jezeli chodzi o rure IC->turbo to chyba jak pamietam nie jest tam duzo miejsca ale powinno sie dac to zrobic bez ruszania chlodnicy .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Chciałam się zapytać specjalistów czy żeby wyjąć rurę idącą od intercoolera do turbiny trzeba odkręcać chłodnicę ??? Bo mi przerdzewiała ta rura i zastanawiam się czy bardzo dużo roboty jest
o ile wiem to od turbo do intercoolera jest rura gumowa no chyba ze sie myle :wink:

moze nie o ta rure chodzi ...... ;-)

a wracajac do tematu jezeli chodzi o rure IC->turbo to chyba jak pamietam nie jest tam duzo miejsca ale powinno sie dac to zrobic bez ruszania chlodnicy .....

przerdzewiała mi strasznie i przez to mi samochodzik kopci i musze to zrobic bo dziury są w niej straszne i samochód jest słabszy 226876_z_p.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może byc ciężko z tą rurą bo jak sie nie myle to na niej właśnie od dołu siedzi chłodnica, ale zawsze moge sie mylić, na podnośnik i trzeba parzeć co się dzieje przy odkręcaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pnowie kolezanka dobrze mowi. Od turbo idzie kawalek rury gumowej ktora jest polaczona z kawalkiem metalowej rury, ktora idzie pod cala dlugoscia chlodnicy i tam znowu jest przejscie na gumowa i dochodzi do IC. Nie mam pewnosci jak ona jest polaczona z cala chlodnica i czy nie tworzy calosci ale raczej nie powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde najpierw męczyłam się pół godziny żeby odkręcić przedni zderzak ( myślałam że poradzę sobie sama ) zderzak odkręciłam , następnie odkręciłam 3 srubki od podłużnicy ( bo od rury odchodzi takie ramie które jest tam przykręcone a rura ani nie drgnie . Chyba muszę poczekać na moją męską pomoc bo niestety ja nie umiem tej małpy odkręcic :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pełen podziwu :shock: dla Twojego zapału do TAKIEJ pracy :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co tam kiedyś zauważyłem to ona chyba jest przykręcona po bokach, a swoją drogą to ciekawe ze przerdzewiała, jakby tam jakaś wilgoć była, u mnie to tylko brudna,ani śladu rudej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, to podejrzane, że przerdzewiała, u mnie wygląda jak dzwon Zygmunt :mrgreen: Ani śladu rdzy. Może ma jakąś historię, a wiadomo potem takie są konsekwencje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ma jakąś historię....

czytaj. dzwon ..... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde najpierw męczyłam się pół godziny żeby odkręcić przedni zderzak ( myślałam że poradzę sobie sama ) zderzak odkręciłam , następnie odkręciłam 3 srubki od podłużnicy ( bo od rury odchodzi takie ramie które jest tam przykręcone a rura ani nie drgnie . Chyba muszę poczekać na moją męską pomoc bo niestety ja nie umiem tej małpy odkręcic :cry:

WOW! Jestem pełen podziwu i uznania! Ja już z najdrobniejsza pier**la do mechanika jezdze :oops:(plyn do spryskiwacza jeszcze sam wlewam) chyba sie zestarzalem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim autku te rura i powrotna jest łączona tak jak piszecie gumowe na końcu lub kolanka a reszta ... w łasnie nie metalowe napewno to jakiś bardzo twardy plastik ale nie metal wiec nie rdzewieje. Popatrz na powrotne węrze z IC czy tam też jest metalowa wstawka bo moze w starszych tak bylo inaczej podejrzewam jakąś samoróbkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim autku te rura i powrotna jest łączona tak jak piszecie gumowe na końcu lub kolanka a reszta ... w łasnie nie metalowe napewno to jakiś bardzo twardy plastik ale nie metal wiec nie rdzewieje. Popatrz na powrotne węrze z IC czy tam też jest metalowa wstawka bo moze w starszych tak bylo inaczej podejrzewam jakąś samoróbkę.

Adadur jakie powrotne weze z IC???? A plastik o ktorym mowisz to jest kawalek rury ktora jest w komorze i jest w niej czujnik, a tu mowa o kawalku rury metalowej, ktora idzie pod chlodnicami.

Czyba ze ja zle zrozumialem Twoja wypowiedza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie wstawki są wykonane z tego tworzywa - jadna pod chłodnicą a druga obejściowa za silnikiem (patrząc do przodu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ahu dało się bez zdejmowania przodu pas odginałem dołem trochę motania jest z poduszką silnika ale jak masz kanał to bedzie spoko ja robiłem na ziemi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...