Flyer Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Pytam z ciekawosci. :gwizdanie: Zmieniamy w aucie silnik na inny (np. TDi na PB). Czy jest mozliwosc [auto oczywiscie jezdzi, jest sprawne, swap jest udokumentowany (czesci, uslugi)] zarejestrowania go z nowym sercem w papierach?
kokos Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 przeciez chyba teraz silnik to czesc zamienna i juz nie ma numeru w dowodzie,nawet od zlodzieja mozesz kupic sorki nie doczytalem,ale jesli diagnosta ci podbije ze paliwo to pb to pewnie nie bedzie przeszkod
mirek31071977 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Nie wiem czy chyba nawet nie trzeba tego zrobić.Numeru owszem nie ma ale na ogół zmieniają się też pojemność i moc silnika a to już w dowodzie jest wpisane.No i kwestia ubezpieczalni też jeszcze a później sprzedaży. Jako mod zresztą może pamiętasz ,że chyba z 2 miesiące temu ktoś wrzucił linka z AWX do sprzedaży a jak chłopaki sprawdzili VIN to się okazało,że z Ingolstadt wyjechało jako 2.0 ALT Po tym wnioskuję,że można a nawet powinno.
Sqarek Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Jak zmieniasz rodzaj paliwa to musi diagnosta to zatwierdzić i stwierdzić że taki mod może być. A silnik to teraz część zamienna trzeba mieć tylko papier że jest legalnie kupiony.
Flyer Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Dobra to inaczej... Co gdybym chcial przejestrowac auto i meic w papierach nowy silnik - jest to mozliwe i co trzeba zrobic? Sam diagnosta chyba nie wystarczy... Czy jakis rzeczoznawca w takim razie musi ocenic, ze wszystko jest OK? Pytam jako laik w tym temacie...
boberek Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 jesli z TDI na TDI to nie ma problemu ale z PB na TDI czy odwrotnie to musisz przejsc przegląd na stacji i wbiją ci ze z silnika TDI zmienili na PB i ze wszytsko jest OK [br]Dopisany: 19 Styczeń 2009, 14:51_________________________________________________a jesli jest taka sytacja ze juz jest zarejestrowany to nie ma problemu
Sqarek Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Jeśli 4.2 to będzie nieźle wyglądać i pomykać
letallec Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Można. Podjedź gdzieś na najbliższą stacje diagnostyczną i zapytaj co dokładnie trzeba przedstawić. acha, nie wszystkie stacje to robią.
Reggi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Nie... :tongue4 3. 0 .... tu Cię mam
Sqarek Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Kolega nie chce powiedzieć chyba że zmienia na jakiś mniejszy motor ??
Flyer Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Jesli rozwazac swapa, to 4.2 jest zbyt drogie w utrzymaniu, a i ma prawie zerowe mozliwosci modow (oprocz KITa z USA), 3.0TDi za drogie w swapie (i pozniej w eksploatacji), 2.7BiT... trafiles... ...ale nie o tym temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się