sasna 3 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 witam będę na czasie zmieniał olej obecnie mam castrola 0/30 co proponujecie bym zalał i czy trzeba zrobić płukanie ? Liqui moly 5w40 synthoil high tech Plukanka LM engine flush czyli po każdej zmianie oleju o innych parametrach musi być płukanka?co by się wydarzyło gdy by płukania nie było??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Nic sie nie stanie ale waRto wlac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Nic sie nie stanie ale waRto wlac dzięki za szybką odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF 1 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 witam będę na czasie zmieniał olej obecnie mam castrola 0/30 co proponujecie bym zalał i czy trzeba zrobić płukanie ? Liqui moly 5w40 synthoil high tech Plukanka LM engine flush Aha! Dev, czyli jednak LM zamiast X-CESSa...?! Osobiście rozważam jeszcze tego Shell'a - jak pisałem wcześniej, licze się ze zdaniem mojego mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalpel1986 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 A ja w moim 1.8T AWT jeździłem na MOBILu 10W40 i postanowiłem polepszyć i zalałem MOTULA 10W40 i powiem szczerze, że przy wymianie zaleję znów MOBILa. Na MOBILu nie było słychać łańcuszka nawet podczas mrozów jak rano odpalałem, ale na MOTULu niestety lekko porzęzi... Takie jest moje zdanie, ale spotkałem się z różnymi, chyba każdy musi pojeździć i samemu ocenić na czym jego Niunia lata najlepiej Olej zmieniam co 10tys. km. i na silnik nie mogę narzekać mimo 240kkm na zegarku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 A ja w moim 1.8T AWT jeździłem na MOBILu 10W40 i postanowiłem polepszyć i zalałem MOTULA 10W40 i powiem szczerze, że przy wymianie zaleję znów MOBILa. Na MOBILu nie było słychać łańcuszka nawet podczas mrozów jak rano odpalałem, ale na MOTULu niestety lekko porzęzi... Takie jest moje zdanie, ale spotkałem się z różnymi, chyba każdy musi pojeździć i samemu ocenić na czym jego Niunia lata najlepiej Olej zmieniam co 10tys. km. i na silnik nie mogę narzekać mimo 240kkm na zegarku Podobne przykłady się zdarzają. Sam się z takim spotkałem. Jak odkąd pamiętam jeżdżę tylko na Motulu i nie miałem kłopoto z braniem oleju itp. Mój kumpel natomiast długo jeździł Paskiem B5 TDI na Castrolu i też nie miał brania Kiedyś skusił się dobrą ceną Motula i moim poleceniem i przeszedł na Motula z mojego pewnego źródła. I zaczął mu brać olej. Niedużo ale jednak. Przy kolejnej wymianie wrócił do Castrola i znowu nie bierze. Oleje różnią się, mają różne dodatki itp. Kiedyś czytałem, że Castrole mogą mieć jakieś dodatki uszczelniające silnik. Ile w tym prawdy, nie wiem. Ale na przykładzie kumpla coś w tym może być, że rzadszy Motul zaczął gdzieś uciekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Skalpel1986 tzn co postanowiłeś polepszyć? bo nie bardzo rozumie jak przeszedłes z 10w40 na 10w40? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 A ja w moim 1.8T AWT jeździłem na MOBILu 10W40 i na silnik nie mogę narzekać mimo 240kkm na zegarku Mam 242 najechane i 0w30 tez nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iglako 2 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 witam będę na czasie zmieniał olej obecnie mam castrola 0/30 co proponujecie bym zalał i czy trzeba zrobić płukanie ? Liqui moly 5w40 synthoil high tech Plukanka LM engine flush Aha! Dev, czyli jednak LM zamiast X-CESSa...?! Osobiście rozważam jeszcze tego Shell'a - jak pisałem wcześniej, licze się ze zdaniem mojego mechanika. Kiedys jezdzilem na tym shellu i czesto slychac bylo jak wali mi szklanka i silnik rzegocze po rozgrzaniu ,odkad jezdze na x-cess (juz 2 wymiany ) problem calkowicie znikl ,moze ten shell jest do d*py albo poprostu przypadek samo naprawy silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek71wzw 0 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Panowie co byscie mi polecili do 1.8 (125km) +gaz oprócz motula x-cessa poniewaz w mojej mieścinie jest niedostepny. Jeżdżę na 5w40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarosyaros 1 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Liqui moly 5w40 synthoil high tech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Liqui moly 5w40 synthoil high tech Tomek kup olej z forum od Dzika jak u Ciebie na wiosce nie maja Motula. Cala resztę tez kupisz u niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Panowie co byscie mi polecili do 1.8 (125km) +gaz oprócz motula x-cessa poniewaz w mojej mieścinie jest niedostepny. Jeżdżę na 5w40. Ja mam teraz Total Quartz 9000 5w40, wymiana co 10-11kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek71wzw 0 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Ostatnio kupilem u dzika i miale problem z wymianą bo mechanicy terminy zapchane a na głupotki czasu nie mieli. Dlatego podjade gdzies gdzie wymienią od razu po zakupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF 1 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 witam będę na czasie zmieniał olej obecnie mam castrola 0/30 co proponujecie bym zalał i czy trzeba zrobić płukanie ? Liqui moly 5w40 synthoil high tech Plukanka LM engine flush Aha! Dev, czyli jednak LM zamiast X-CESSa...?! Osobiście rozważam jeszcze tego Shell'a - jak pisałem wcześniej, licze się ze zdaniem mojego mechanika. Kiedys jezdzilem na tym shellu i czesto slychac bylo jak wali mi szklanka i silnik rzegocze po rozgrzaniu ,odkad jezdze na x-cess (juz 2 wymiany ) problem calkowicie znikl ,moze ten shell jest do d*py albo poprostu przypadek samo naprawy silnika Co prawda nie dam wiary w czarnego kota i przechodzenie pod drabiną, ale nasrępny będzie LM Synthoil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Away 1 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Panowie, chce LM do mojego BFB. Producent rekomenduje LM Top Tec 4200 5W30 (chyba longlife), ale widzę że polecacie Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech, co wybrać? Aktualnie zalany Castrol Edge 5W30 Dzięki z góry! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Bez pytania lej synthoil high techa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek71wzw 0 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Panowie a teraz pytanie z racji tego, że wczoraj wymieniałem olej. Jeździłem na motulu x-cess 5w40. Mówiliście ze wymiana oleju do 10tyś km max. Wczoraj będąc na wymianie gość powiedział mi, że na 5w robi się przebiegi 15tyś km. Więc jak z tym jest? Dodam, że olej który mi spuszczali czyli Motul X-cess wyglądał naprawdę ładnie a zrobiłem na nim 14 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Zależy jak jeździsz. Jak z przewagą miasta, to 10 kkm, a jak dużo tras, to możesz spokojnie pociągnąć do 15 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Panowie, chce LM do mojego BFB. Producent rekomenduje LM Top Tec 4200 5W30 (chyba longlife), ale widzę że polecacie Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech, co wybrać? Aktualnie zalany Castrol Edge 5W30 Dzięki z góry! LM Top Tech 4200 5W30-to technologi syntetyczna, LM 5W40 Synthoil High Tech-to pełen syntetyk, więc wybór jest jasny (patrz post wyżej od Dev'a): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się