Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej silnikowy do Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gdzieś mi sie coś obiło o uszy że jest też różnica w filtach jest mały i duży, przy dużym właśnie słychać klekotanie nim się napełnia szklanki a przy małym klekotania nie ma. To fakt czy jakaś ściema?

Powiem Ci że może coś w tym być bo wcześniej na dużym knehcie czasami łańcuch się odzywał a na małym ori audi była cisza przez pół roku. Teraz znowu trafił mi się duży kneht więc zobaczymy :wink:

Dla ciekawości powiem wam że ori filter mi się chyba sam popuszczał bo co jakiś czas mi kropla pod filtrem wisiała a po włożeniu łapy dokręcał się 1/4 obrotu a przy wymianie oleju odkręciłem go bez użycia klucza :decayed: no chyba że uszczelka w nim tak siadała.

  • Odpowiedzi 5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jak załozysz nowy filtr, nagrzejesz i ostudzisz silnik

to zawsze trzeba go dokrecic

Opublikowano
jak załozysz nowy filtr, nagrzejesz i ostudzisz silnik

to zawsze trzeba go dokrecic

3 razy lub więcej a po pół roku dalej wisi kropla i odkręca się jedna ręką bez klucza? :whistling:

Opublikowano

w takim razie wymien podstawe filtra na nową

Opublikowano
w takim razie wymien podstawe filtra na nową

Ale z nią jest wszystko ok. Nie zaśmiecajmy wątka pierdołami :wink:

Opublikowano

to dlaczego cieknie ?

Opublikowano
Gdzieś mi sie coś obiło o uszy że jest też różnica w filtach jest mały i duży, przy dużym właśnie słychać klekotanie nim się napełnia szklanki a przy małym klekotania nie ma. To fakt czy jakaś ściema?

Powiem Ci że może coś w tym być bo wcześniej na dużym knehcie czasami łańcuch się odzywał a na małym ori audi była cisza przez pół roku. Teraz znowu trafił mi się duży kneht więc zobaczymy :wink:

Dla ciekawości powiem wam że ori filter mi się chyba sam popuszczał bo co jakiś czas mi kropla pod filtrem wisiała a po włożeniu łapy dokręcał się 1/4 obrotu a przy wymianie oleju odkręciłem go bez użycia klucza :decayed: no chyba że uszczelka w nim tak siadała.

Ja chyba tez potwierdze ta teorie. Jak kupilem auto to mialem maly filtr oleju i praktycznie nie slychac bylo napinacza. Po mojej wymianie na knechta duzego niekiedy odzywa sie. Teraz zaloze ori maly bo za 1000 wychodzi mi wymiana oleju i zobacze. GRZESIU mozesz podac mi na pw numer ori filtra???

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
to dlaczego cieknie ?

Było coś ni halo z filtrem bo na nowym i na poprzednich jest ok. :-)

---------- Post dopisany at 00:36 ---------- Poprzedni post napisany at 00:34 ----------

Gdzieś mi sie coś obiło o uszy że jest też różnica w filtach jest mały i duży, przy dużym właśnie słychać klekotanie nim się napełnia szklanki a przy małym klekotania nie ma. To fakt czy jakaś ściema?

Powiem Ci że może coś w tym być bo wcześniej na dużym knehcie czasami łańcuch się odzywał a na małym ori audi była cisza przez pół roku. Teraz znowu trafił mi się duży kneht więc zobaczymy :wink:

Dla ciekawości powiem wam że ori filter mi się chyba sam popuszczał bo co jakiś czas mi kropla pod filtrem wisiała a po włożeniu łapy dokręcał się 1/4 obrotu a przy wymianie oleju odkręciłem go bez użycia klucza :decayed: no chyba że uszczelka w nim tak siadała.

Ja chyba tez potwierdze ta teorie. Jak kupilem auto to mialem maly filtr oleju i praktycznie nie slychac bylo napinacza. Po mojej wymianie na knechta duzego niekiedy odzywa sie. Teraz zaloze ori maly bo za 1000 wychodzi mi wymiana oleju i zobacze. GRZESIU mozesz podac mi na pw numer ori filtra???

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Nr nie mam teraz ale filtr był kupiony w sklepie z częściami do skody i miał znaczki vw ccco

Opublikowano

To podajcie tutaj numer tego małego filtra do 1.8 adr B5 :)

Opublikowano

op526/1

Opublikowano
To podajcie tutaj numer tego małego filtra do 1.8 adr B5 :)

Ja miałęm taki: 06A 115 561 B

i widzę że do ADRa też pasuje: Oil Filter 06A 115 561 B AUDI / SEAT / SKODA / VOLKSWAGEN

Ten 06A 115 561 B widać po zdjęciu raczej do małych nie należy ;D Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie płukanek. Millers Oils Engine Flush został wyprodukowany na bazie oleju z dużą zawartością detergetnów, co powoduje, że jest bezpieczny dla elementów gumowych (takich jak np. uszczelki). Jak wygląda sprawa z płukanką Motula Engine Clean? Jest na takiej samej bazie, czy na rozpuszczalnikach? :)

Opublikowano

Plukanka Motula jest na bazie rozpuszczalników ale rowniez jest bezpieczna dla uszczelek, spelnia wszelkie normy a do tego lepiej plucze.

Wysłane z prodiża

Opublikowano
To podajcie tutaj numer tego małego filtra do 1.8 adr B5 :)

Ja miałęm taki: 06A 115 561 B

i widzę że do ADRa też pasuje: Oil Filter 06A 115 561 B AUDI / SEAT / SKODA / VOLKSWAGEN

Ten 06A 115 561 B widać po zdjęciu raczej do małych nie należy ;D Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie płukanek. Millers Oils Engine Flush został wyprodukowany na bazie oleju z dużą zawartością detergetnów, co powoduje, że jest bezpieczny dla elementów gumowych (takich jak np. uszczelki). Jak wygląda sprawa z płukanką Motula Engine Clean? Jest na takiej samej bazie, czy na rozpuszczalnikach? :)

No to specjalnie dla Ciebie takie zdjęcie z mojego złomowiska:

6bb3b7b49e2b0414med.jpg

:decayed:

Opublikowano

Dzięki Panowie, teraz już wszystko wiadomo :D

Opublikowano

Dzisiaj w serwisie kupilem maly po tym numerze co podal Grzesiu. Ale kolega sprawdzil mi po vinie i wyszlo ze oba pasuja do mojego silnika. Wiec jesli chce maly to moze byc maly.

Wysłane z mojego GT-I9070

Opublikowano

0w-30

Opublikowano

502.00 i zmiana co 15 tys

Wysłane z prodiża

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...