pioteros Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 dobra teraz pytanie, czy stosuje ktos dodatek MOS2 Liqui Moly? pytam tylko o ta firme bo tylko do niej mam zaufanie, innych doktorow pseudo uszlachetniaczy nie uważam
endriuu Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Ta. Zalalem do klasyka, którego odmawiam. Do skrzyni i mostu. Do silnika nie odważył bym się. Wysłane z prodiża
pioteros Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Do skrzyni tez w sumie bym zalał, właśnie prędzej tam, bo jak olej zimny to jest cichsza a jak cieplej na zewnątrz to jest glosniejsza
audison88 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Panowie a jaki olej lejecie do 1.8 tfsi silnik CABB ?
endriuu Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Motul x-max 0w-40 - najlepszy olej do tsi/tfsi
Hołowczyc20 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Motul x-max 0w-40 - najlepszy olej do tsi/tfsi I nie tylko,kilka postów wyżej wypisałem kilka olejów dodam jeszcze tylko Liqui Moly Synthoil Energy 0W40 i Millersa XF 0W40.
audison88 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 No wlasnie tak myslalem, czyli ten co zalalem po katalogu liqui moly 5W30 top tec 4200 bedzie nie odpowiedni ?
endriuu Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Kazdy 5w30 jest slaby w porownaniu do 0w40. Taka koniunktura producentoow aut ze wciaskaja do wszystkiego ekologiczny 5w30. Lej x-maxa i daj silnikowi odetchnac! Wysłane z prodiża
audison88 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 A ten liqui moly 0W40 tez bedzie dobry bo mam dostep do pewnych produktów? A czy jest mus zmieniac ponownie filtr oleju przy przejsciu na ten 0W40? W sumie to wymieniłem oliwe tydzien temu razem z filltrem.
endriuu Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Dojezdzij na ty oleju do 5 tys i wtedy zmien. Oczywiscie plykanka wskazana. Liqui Moly tez będzie suuper. Wysłane z prodiża
audison88 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 le wtedy filtr oleju tez poleci pewnie:/ A myslalem ze jak zmienie przykladowo okolo poniedzialku to filtr jeszcze zostanie. Bo boje sie zeby nie przyrznac tego motorku bo slyszalem ze ten 5W30 slabo chroni silnik pod obciazeniem Bo mysłałem tez o hight tec liqui moly 5W40 bo wczesniej uzywalem go w starym 1.8 T co myslisz?
endriuu Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Dobry olej ale nic sie nie moze rownac z 0w40 - uwierz. Jak masz kase to wymieniaj. Wysłane z prodiża
audison88 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 To trzeba bedzie sie poswiecic dla dobra sprawy bo napradwe szkoda mi tego motorku.
endriuu Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Kolega dzik z forum ma dobra promo na Liqui teraz takze mozesz dopytac jego. Wysłane z prodiża
PARAF Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Popatrzcie jakie bzdury podaje aplikacja LOTOS na androida... 15W-40 do TURBO!!! [emoji14]olew:
endriuu Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Idiotyzm. Mam nadzieje ze to blad, ktory szybko poprawia. Motul nawet nie dopyszcza takiego oleju w alternatywie Wysłane z prodiża
PARAF Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 BTW: Potrafi ktoś mi wyjaśnić (jak chłop krowie na miedzy) gdzie leży zasadnicza różnica pomiędzy X-clean'em a X-cess'em?
endriuu Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 X-cess olej A3/B4 - Full SAPS z fosforem i siarka. Najlepsze co moze byc dla silnika. X-clean olej C3 - MidSAPS. Obnizona zawartosc substancji wytwarzajacych popiol i tym samym zapychajacych dpf. Jednym slowem bardziej chroni filtr niz silnik. Wysłane z prodiża
Arek956 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Panowie zbliża mi się wymiana oleju, obecnie auto śmiga na Motul x-cess 8100 5w40 i w sumie nie mam mu zbytnio nic do zarzucenia, ale zastanawiam się czy nie spróbować by jakiegoś LM Aktualnie mam 3 typy: Albo zostać przy tym co jest teraz i ponownie zalać motula 8100 albo zmienić na LM tylko tu zastanawiam się który z Liqui moly wybrać: Synthoil High Tec czy może Leichtlauf High Tec?(szczerze mówiąc średnio wiem jaka jest różnica między SHT a LHT) Proszę o jakieś opinie bo nie wiem czy jest sens przechodzić z motula na LM, czy jest w ogóle sens zmieniać na LM czy dalej zostać przy obecnym Motul 8100 Dev liczę na fachową opinie
endriuu Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Ja bym zostal przy Motulu - niedrogo i masz swietny olej. Mozesz jednak sprobowac Synthoila od LM - tez swietny olej. Teraz kolega dzik ma go w swietnej cenie: http://pro-choice.pl/synthoil-high-tech-5w40-5l-lm1307-p-359.html Wysłane z prodiża
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się