Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej silnikowy do Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pół syntetyk to np 10w40

  • Odpowiedzi 5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to się pomyliłem, jeździłem na pół syntetyku na pewno. I było zdecydowanie lepiej... teraz napieprza tam coś że masakra, dobijają mnie te warsztaty

Opublikowano

Dlatego napisałem ze pół syntetyk to 10w40 a nie 15w40 ten drugi jest mineralny

Opublikowano
Panowie, jest taka sprawa.. robiłem remont silnika niedawno, i zalali mi motula mineralny olej, silnik zaczął tak jakoś dziwnie ciapać przed remontem tego nie było, fachowcy niesamowici, zatem pytanie moje brzmi, jaki olej zalać teraz pół czy full ? przebieg około 260tys... podkreślam że przed remontem jeździłem na 15w40 motula i było znacznie ciszej, do tego chyba zaczął tragicznie zjadać olej, muszę to jeszcze sprawdzić..fachowcy z koziej d*py.

---------- Post dopisany at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany at 15:55 ----------

( nawet kontrolka się raz zapaliła, gdzie przed remontem tego nie było..a auto mam 2,5 roku

obstawiam na problem z glowica albo zle spasowany rozrzad. niech sie devastation wypowie moze.

Opublikowano

cos zjepali przy remoncie

podepnij manometr i zobacz jakie jest cisnienie oleju

Opublikowano

witam

niedawno kupiłem a4 1.8t LPG 150KM i mam takie pytanko czy mogę z półsyntetyku zmienić olej na syntetyk przy przebiegu 246000km przebiegu?

Opublikowano

Oczywiście że możesz. I nawet wskazane by było. Szkoda męczyć silnik ten na półsyntetyku, Nic się nie stanie, sprawdzaj jedynie stan, bo czasami trzeba dobrać olej jednego nie będzie Ci brał drugiego weźmie więcej.

Opublikowano

a jaki polecacie olej do 1.8t? motul, liqui moly czy agip?

chociaż na masce jest napisane agip sin 2000 10w40

20121017330.jpg

Opublikowano

agip to jedne z najlepszych olei, obok liqui moly, millersa, valvoline'a, szukaj 5W40 ewentualnie 10W60 od Valvoline

Opublikowano

a z liqui moly to jaki polecacie do mojego 1.8t?

Opublikowano

Toptec 4100 5w40

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Opublikowano

Toptec 4100 5w40-z tego co mi się wydaje, to nie jest full syntetyk, a technologia syntetyczna. Nie lepiej pełen syntetyk, np. Valvoline SynPower czy Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40?

Opublikowano

Dokładnie toptec ma norme do PD aczkolwiek do 1,8Tteż sie nadaje,ja jeżdze na Liqui Moly 5w40 Synthoil high-tech fullsyntetyk,taki możesz zalać.

Twoje auto nie jest przypadkiem sprowadzone z włoch?

Opublikowano

dokładnie to nie znam historii samochodu ale wiem że był sprowadzany z Niemiec do Polski 2 lata temu. Nie wiem czy czasem nie zalać agipa tego co napisany był na masce. Znajomi odradzają mi zalania syntetyka bo mogą być wycieki a w planach mam podkręcenie mocy do ok. 180KM sam już nie wiem :kwasny:

Opublikowano

Sądząc po tej naklejce to auto na 100% jest sprowadzone z włoch,dlatego też zalecają lac półsyntetyk związku z gorącym klimatem,ale bez przesady,dobry olej jeszcze nikomu nie zaszkodził i nie słuchaj takich znajomych bo normalnie katastrofa:facepalm:rób płukanke i zalewaj jakiego syntetyka albo tego z LM,lub motula X-cessa,ale w żadnycm wypadku 10w40 chyba że chcesz zajechać turbine,napinacz i 20 szklanek.

Po za tym to tema wałkowany 100 000 razy więc wystarczy przeczytać parę stron wcześnie i dowiedzieć sie ciekawych rzeczy.

---------- Post dopisany at 02:53 ---------- Poprzedni post napisany at 02:50 ----------

A choćby nawet miałyby sie pokazać wycieki,[chociasz niby skąd?] to trzeba wymienić uszczelki czy uszczelniacze i jezdzić na pożądnym syntetyku,a nie zalepiać wycieki olejem. Takie jest moje zdanie.

Opublikowano

G...wnem dziury nie zalepisz, taka prawda

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Opublikowano

a co do filtra oliwy to warto wstawiać K&N? czy normalnego boscha?

Opublikowano
a co do filtra oliwy to warto wstawiać K&N? czy normalnego boscha?

Ja filtr oliwy kupuję tylko ori CCCO ...25zł w sklepie z częściami do skody :wink: Podobno w filtrze jest jakiś zawór zwrotny i przy zamiennikach czasami dzieją się cuda :whistling:

Opublikowano

a możecie powiedzieć czy filtr K&N HP-3001 nadaje się do 1.8t? W intercarsie pasuje do 1.8t a na stronie producenta K&N nie napisane o 1.8t

a co do zaworu zwrotnego to i w zwykłym 1.8 jest ten zawór czy tylko w 1.8t?

Opublikowano

Ten zawór jest do niczego nie potrzebny. Po co Ci filtr oleju z KN za tyle kasy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...