Luke20 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 to się pomyliłem, jeździłem na pół syntetyku na pewno. I było zdecydowanie lepiej... teraz napieprza tam coś że masakra, dobijają mnie te warsztaty
mar_92 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Dlatego napisałem ze pół syntetyk to 10w40 a nie 15w40 ten drugi jest mineralny
endriuu Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Panowie, jest taka sprawa.. robiłem remont silnika niedawno, i zalali mi motula mineralny olej, silnik zaczął tak jakoś dziwnie ciapać przed remontem tego nie było, fachowcy niesamowici, zatem pytanie moje brzmi, jaki olej zalać teraz pół czy full ? przebieg około 260tys... podkreślam że przed remontem jeździłem na 15w40 motula i było znacznie ciszej, do tego chyba zaczął tragicznie zjadać olej, muszę to jeszcze sprawdzić..fachowcy z koziej d*py.---------- Post dopisany at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany at 15:55 ---------- ( nawet kontrolka się raz zapaliła, gdzie przed remontem tego nie było..a auto mam 2,5 roku obstawiam na problem z glowica albo zle spasowany rozrzad. niech sie devastation wypowie moze.
Dev Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 cos zjepali przy remoncie podepnij manometr i zobacz jakie jest cisnienie oleju
barszcz91 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 witam niedawno kupiłem a4 1.8t LPG 150KM i mam takie pytanko czy mogę z półsyntetyku zmienić olej na syntetyk przy przebiegu 246000km przebiegu?
powaguspisz Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Oczywiście że możesz. I nawet wskazane by było. Szkoda męczyć silnik ten na półsyntetyku, Nic się nie stanie, sprawdzaj jedynie stan, bo czasami trzeba dobrać olej jednego nie będzie Ci brał drugiego weźmie więcej.
barszcz91 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 a jaki polecacie olej do 1.8t? motul, liqui moly czy agip? chociaż na masce jest napisane agip sin 2000 10w40
pioteros Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 agip to jedne z najlepszych olei, obok liqui moly, millersa, valvoline'a, szukaj 5W40 ewentualnie 10W60 od Valvoline
barszcz91 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 a z liqui moly to jaki polecacie do mojego 1.8t?
pioteros Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Toptec 4100 5w40 Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk
pablosan Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Toptec 4100 5w40-z tego co mi się wydaje, to nie jest full syntetyk, a technologia syntetyczna. Nie lepiej pełen syntetyk, np. Valvoline SynPower czy Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40?
kamilb5 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Dokładnie toptec ma norme do PD aczkolwiek do 1,8Tteż sie nadaje,ja jeżdze na Liqui Moly 5w40 Synthoil high-tech fullsyntetyk,taki możesz zalać. Twoje auto nie jest przypadkiem sprowadzone z włoch?
barszcz91 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 dokładnie to nie znam historii samochodu ale wiem że był sprowadzany z Niemiec do Polski 2 lata temu. Nie wiem czy czasem nie zalać agipa tego co napisany był na masce. Znajomi odradzają mi zalania syntetyka bo mogą być wycieki a w planach mam podkręcenie mocy do ok. 180KM sam już nie wiem
kamilb5 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Sądząc po tej naklejce to auto na 100% jest sprowadzone z włoch,dlatego też zalecają lac półsyntetyk związku z gorącym klimatem,ale bez przesady,dobry olej jeszcze nikomu nie zaszkodził i nie słuchaj takich znajomych bo normalnie katastrofa:facepalm:rób płukanke i zalewaj jakiego syntetyka albo tego z LM,lub motula X-cessa,ale w żadnycm wypadku 10w40 chyba że chcesz zajechać turbine,napinacz i 20 szklanek. Po za tym to tema wałkowany 100 000 razy więc wystarczy przeczytać parę stron wcześnie i dowiedzieć sie ciekawych rzeczy. ---------- Post dopisany at 02:53 ---------- Poprzedni post napisany at 02:50 ---------- A choćby nawet miałyby sie pokazać wycieki,[chociasz niby skąd?] to trzeba wymienić uszczelki czy uszczelniacze i jezdzić na pożądnym syntetyku,a nie zalepiać wycieki olejem. Takie jest moje zdanie.
pioteros Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 G...wnem dziury nie zalepisz, taka prawda Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk
barszcz91 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 a co do filtra oliwy to warto wstawiać K&N? czy normalnego boscha?
grzes1150 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 a co do filtra oliwy to warto wstawiać K&N? czy normalnego boscha? Ja filtr oliwy kupuję tylko ori CCCO ...25zł w sklepie z częściami do skody Podobno w filtrze jest jakiś zawór zwrotny i przy zamiennikach czasami dzieją się cuda
barszcz91 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 a możecie powiedzieć czy filtr K&N HP-3001 nadaje się do 1.8t? W intercarsie pasuje do 1.8t a na stronie producenta K&N nie napisane o 1.8t a co do zaworu zwrotnego to i w zwykłym 1.8 jest ten zawór czy tylko w 1.8t?
kamilb5 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Ten zawór jest do niczego nie potrzebny. Po co Ci filtr oleju z KN za tyle kasy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się