_Michał_ Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Witam Jestem parę dni po montażu instalacji: Sterownik stag qbox wtrysku barracuda pojedyncze. Wstępnie sterownik miał być montowany w ecu Gazownik twierdzi że się nie mieści podobno jeden jest za długi a drugi za wysoki. Moje pytanie jaki konkretnie sterownik qbox mieści się w obudowie ecu? Tak samo mowa była o Ac ale ten jest chyba za słaby ACR150? I co to za ustrojstwo przy ptzepustnicy? Te podkładki z węża to trochę kipsko wyglądają nie powinno to wszystko być w plastikowych oplotach ochronnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Dnia 25.07.2017 o 13:18, _Michał_ napisał: Gazownik twierdzi że się nie mieści podobno jeden jest za długi a drugi za wysoki W A3 qbox się mieści w podszybiu bez problemu to w A4 tym bardziej. Trochę spartańsko to wszystko wygląda u Ciebie. AC-R 150 spokojnie obsłuży serię i jeszcze trochę zapasu będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 sterownik gazowy spokojnie zmieści się tam gdzie ecu auta, obok przepustnicy znajduje się map sensor, węże gazowe można było puścić z drugiej strony-nie potrzeba by było tych podkładek z węża, zawór gazowy można było skręcić razem z reduktorem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Chyba nie dużo zapłaciłeś za ten montaż. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 U mnie stag 300 siedzi między filtrem kabinowym a aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) Fakt to była wymiana starej instalacji wszystkiego z przodu, firma wcisnela mnie przed ich urlopem w grafik Ale nie podoba mi jak to jest pomontowane na zdjęciach z forum jakoś ładniej to poupychali dokładnie widziałem że zawór miesci się przy reduktorze samo podłączenie wtrysków jeszcze ok ale reszta to średnio. Chodzi mi o to konkretnie czy qbox basic czy plus mieści się w ecu bo wszyscy na forum piszą qbox ale jaki konkretnie nie znalazłem żadnej fotki jak siedzi w ecu właśnie piszczy buzzer wzywać po 1000 do serwisu ale na pewno ułożenie do poprawki a gdzie można przenieść ten mapsensor za graty z przodu 1800zl zanim pojadę na strojenie muszę wymienić zaworek odpowietrzenia skrzyni standard. Ps Nie wiem czy wszyscy mnie zrozumieli nie podszybie jako wnęka tylko obudowa ECU komputera autka po stronie kierowcy. Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez _Michał_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 QBox to tylko sterownik,jeden nazywa się Basic a drugi Plus ale obudowa jest ta sama, i on się zmieści w obudowie ECU,w tej plastikowe skrzynce po stronie kierowcy, jest jeszcze sterownik QNEXT Plus,który też tam wejdzie, wąż gazowy można było poprowadzić od strony grodzi i tam zamontować mapsensor, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Dnia 11.08.2017 o 18:07, darko napisał: QBox to tylko sterownik,jeden nazywa się Basic a drugi Plus ale obudowa jest ta sama, i on się zmieści w obudowie ECU,w tej plastikowe skrzynce po stronie kierowcy, jest jeszcze sterownik QNEXT Plus,który też tam wejdzie, wąż gazowy można było poprowadzić od strony grodzi i tam zamontować mapsensor, I o taką odpowiedź mi chodziło czyli tak czy siak powinien się zmieścić w obudowie ecu tak jak podejrzewałem nie chciało się ściągać ramion i pasa osłony w szybie aby otworzyć ecu jak będą się upierać to sam to zdemontuje pod ich warsztatem i jak się zmieści to zrobię dym na pewno poproszę o zmianę węża i mapsensora od strony grodzi. A sterownik styknie czy brać PLUSA albo QNEXT to chyba tylko inaczej wyprowadzone złącze ale z tego co pamiętam jak szukałem informacji to Basic i plus były różnicę w funkcjach ale nie wiem jaki przeważnie montawali inni z forum. Co do reduktora to może daruję sobie ten czerwony bo mam multitronic i raczej mocy nie będę podnosil. Nie wiem czy warto zmieniać sterownik doradzcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 sterownik się zmieści,tylko trzeba trochę pokombinować,pewnie majstrom się nie chciało, sterownika nie opłaca się zmieniać na Plusa,bo w Audi jest inny protokół komunikacji-linia K,która jest trochę za wolna, co innego jakby posiadała szynę Can, można zamontować Plusa ale to takie trochę bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Dnia 11.08.2017 o 18:07, darko napisał: QBox to tylko sterownik,jeden nazywa się Basic a drugi Plus ale obudowa jest ta sama, i on się zmieści w obudowie ECU,w tej plastikowe skrzynce po stronie kierowcy, jest jeszcze sterownik QNEXT Plus,który też tam wejdzie, wąż gazowy można było poprowadzić od strony grodzi i tam zamontować mapsensor, I o taką odpowiedź mi chodziło czyli tak czy siak powinien się zmieścić w obudowie ecu tak jak podejrzewałem nie chciało się ściągać ramion i pasa osłony w szybie aby otworzyć ecu jak będą się upierać to sam to zdemontuje pod ich warsztatem i jak się zmieści to zrobię dym na pewno poproszę o zmianę węża i mapsensora od strony grodzi. A sterownik styknie czy brać PLUSA albo QNEXT to chyba tylko inaczej wyprowadzone złącze ale z tego co pamiętam jak szukałem informacji to Basic i plus były różnicę w funkcjach ale nie wiem jaki przeważnie montawali inni z forum. Co do reduktora to może daruję sobie ten czerwony bo mam multitronic i raczej mocy nie będę podnosil. Nie wiem czy warto zmieniać sterownik doradzcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) Z tego co kojarzę to b6 ma CAN od 2002roku. Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez _Michał_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Ale nie pełny CAN. Silnik na pewno idzie po linii K, reszta komunikacji (radio, licznik itd.) to już CAN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się