Rafka532 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 Kupiłem takie zestawy samych uszczelnień.
Dev Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 to nie jest do Twoich zacisków musisz zapodac D4468
Rafka532 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 (edytowane) 8 godzin temu, Dev napisał: to nie jest do Twoich zacisków musisz zapodac D4468 Serio? Gościowi w sklepie nawet VIN podawałem... A4 B7 1.8t seryjny tył mam. 100% nie ten zestaw? Edit: Teraz patrzyłem i do B5 widzę. Edytowane 31 Marca 2022 przez Rafka532
Dev Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 21 minut temu, Rafka532 napisał: Serio? Gościowi w sklepie nawet VIN podawałem... A4 B7 1.8t seryjny tył mam. 100% nie ten zestaw? Edit: Teraz patrzyłem i do B5 widzę. Do B5 też są D4468 Te które kupiłeś są do zacisków z A8 D2 Mają burdel w katalogach i nie wiedzą co z czym i do czego 1
Rafka532 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 No nic to wymiana, wielkie dzięki za pomoc.
adam1974 Opublikowano 2 Maja 2022 Opublikowano 2 Maja 2022 (edytowane) Prosze o informacje jaki kupic zestaw naprawczy do zaciskow 320 i 255. Jesli to nie problem to prosze o informacje jaki zestaw jest z tloczkiem ,i bez.Jak rozbiore zaciski to wyjdzie w praniu ale chcialbym juz byc przygotowany. W poprzednim aucie regenerowaelm tylnie zaciski,wyciagnac oske recznego bylo ciezko ze wzgledu na seger gleboko osadzony.Ale to tez chce zrobic.Zestawy wieksze widze maja odpowietrzniki w kpl,te male z uszczelnieniemi nie maja.Jakby co to M10x1 odpowietrzniki podejda do 320 i 255? Przy okazji ma ktos w dobrej cenie Tarcze zimmermann, klocki Ferodo na przod? Edytowane 2 Maja 2022 przez adam1974
Dev Opublikowano 3 Maja 2022 Opublikowano 3 Maja 2022 W dniu 2.05.2022 o 19:35, adam1974 napisał: Prosze o informacje jaki kupic zestaw naprawczy do zaciskow 320 i 255. Jesli to nie problem to prosze o informacje jaki zestaw jest z tloczkiem ,i bez.Jak rozbiore zaciski to wyjdzie w praniu ale chcialbym juz byc przygotowany. W poprzednim aucie regenerowaelm tylnie zaciski,wyciagnac oske recznego bylo ciezko ze wzgledu na seger gleboko osadzony.Ale to tez chce zrobic.Zestawy wieksze widze maja odpowietrzniki w kpl,te male z uszczelnieniemi nie maja.Jakby co to M10x1 odpowietrzniki podejda do 320 i 255? Przy okazji ma ktos w dobrej cenie Tarcze zimmermann, klocki Ferodo na przod? gadaj z kolega @Wandej
adam1974 Opublikowano 4 Maja 2022 Opublikowano 4 Maja 2022 20 godzin temu, Dev napisał: gadaj z kolega @Wandej Na chwile obecna dostalem odpowiedz ze do zaciskow przednich 320 zestaw naprawczy D4-394 ale tu niema tloczkow,odpowietrznikow.W zaciskach do regeneracji oslony gumowe sa cale ale jesli sie okaze ze tloczki maja wzery to kupie powiekszony zestaw o tloczki,odpowietrznik-ale jaki? Na tyl pod zacisk 288 wyczytalem ze pasuje zestaw: D4656(same gumki) lub D41124C(z tloczkiem,odpowietrznikiem) Ma ktos nr przewodow gietkich pod zaciski przednie,tylnie? Przy okazji ile warto kupic (kupie chyba Ate SL6 ?) wymieniajac wszystkie zaciski i wezyki gumowe przy kolach?
Dev Opublikowano 4 Maja 2022 Opublikowano 4 Maja 2022 nowe tłoczki mam do tych zacisków, sa aluminiowe nr przewodów przód - 8E0 611 707 G tył - 8E0 611 775 N płynu 1 litr wystarczy, Ate SL6 jak najbardziej
adam1974 Opublikowano 4 Maja 2022 Opublikowano 4 Maja 2022 26 minut temu, Dev napisał: nowe tłoczki mam do tych zacisków, sa aluminiowe Tloczki po ile? Ogolnie mam teraz 4 urzywki zaciskow 320,wybiore 2 najlepsze.Do piaskowania je rozbiore i wtedy bedzie wiadomo czy tloczki sa do wymiany. Wszystkie przewody chyba kupie brembo za ok 30zl -35zl szt hmm Powoli sklada sie kpl czesci do swapa ) farba do zaciskow dzis doszla, tylko zostaje wybor tarcz i klockow.
adam1974 Opublikowano 11 Maja 2022 Opublikowano 11 Maja 2022 (edytowane) W dniu 4.05.2022 o 19:32, Dev napisał: jutro sprawdze bo z bani nie pamietam Zaciski mam idealne wiec nie sa nowe potrzebne. Czy latwo wymienic gumki wskazane srubokretem? W zestwie one sa wiec mysle ze jakos sie da.(zdjecie 1) Zaciskow do piaskowania chyba wiecej nie rozkrecac,mam na mysli rozpolawiac je. Czy dostane sruby ktorymi przykrecone sa jarzma? brakuje mnie jednej z przedniego i jednej z tylniego zacisku. Jakie sa wymiary ,nr podkladek pod przewody hamulcowe przykrecane do tylnich zaciskow?(zdjecie 2) Odpowietrzniki wyczytalem tutaj maja byc M10x1, dlugosc niby bez znaczenia 30 lub 36,5mm. zgadza sie?Tylko czy te same odpowietrzniki pasuja na przod i tyl? Edytowane 11 Maja 2022 przez adam1974
tass Opublikowano 11 Maja 2022 Opublikowano 11 Maja 2022 "Gumki" spod śrubokręta jak najbardziej wymienialne, wypchniesz je śrubokrętem od wewnętrzniejszej strony zacisku tzn. od strony kloca ma ma mały rant, z oporem ale wyjdą, lub możesz je w kawałkach wyrywać np. kombinerkami, po oczyszczeniu otworu np z utlenionego aluminium (nie czyś otworu wiertłem, frezem itp aby go nie powiększyć) nowe wciśniesz rękoma. Wciskaj od zewnętrznej strony jak na zdjęciu które wkleiłeś. Nie smaruj tego żadnym smarem ani olejem. Nie jestem pewien, ale śruby pod zaciski 312 i 320 podejdą zamiennie, analogicznie tył, więc jak robisz swap to śruby nawet te co masz na aucie możesz zostawić, może ktoś to potwierdzi. Wymieniasz przewody często podkładki są w zestawie, np. tak jak widać na zdjęciu śrubę trzyma podkłada w przewodzie. Nie wiem czy masz nowe przewody jak nie to radził bym kupić przewody, a jak chcesz kupić w zapas to miedziana 12 i nie kupuj zbyt szerokich, wąskie lepiej uszczelniają bo łatwej poddają się przy dokręcaniu i dobrze dopasowują do powierzchni. Jeśli stare odpowietrzniki mają nie uszkodzony gwint i nie są omknięte to bym je zostawił, przy swapie u siebie na 320 z jednej strony obrobił mi się z jednej strony, zastosowałem z zestawu naprawczego i po roku jak zakładałem przewody w stalowym oplocie stary odpowietrznik odkręcił się bez problemu, a ten z zestawu naprawczego był dość mocno skorodowany jak na 1 rok i odkręcił się po kilku młotkach.
Dev Opublikowano 11 Maja 2022 Opublikowano 11 Maja 2022 Trzpienie na imbus nr 7 z zacisków 288, 312, 320 i 345mm są takie same
adam1974 Opublikowano 12 Maja 2022 Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) 14 godzin temu, tass napisał: Wymieniasz przewody często podkładki są w zestawie, np. tak jak widać na zdjęciu śrubę trzyma podkłada w przewodzie. Nie wiem czy masz nowe przewody jak nie to radził bym kupić przewody, a jak chcesz kupić w zapas to miedziana 12 i nie kupuj zbyt szerokich, wąskie lepiej uszczelniają bo łatwej poddają się przy dokręcaniu i dobrze dopasowują do powierzchni. Jeśli stare odpowietrzniki mają nie uszkodzony gwint i nie są omknięte to bym je zostawił, przy swapie u siebie na 320 z jednej strony obrobił mi się z jednej strony, zastosowałem z zestawu naprawczego i po roku jak zakładałem przewody w stalowym oplocie stary odpowietrznik odkręcił się bez problemu, a ten z zestawu naprawczego był dość mocno skorodowany jak na 1 rok i odkręcił się po kilku młotkach. Przewody elastyczne daje nowe.przewody miedizane na zaciskach mysle ze zostawie.Nie widac uszkodzen a miedz chyba az tak szybko sie nie niszczy. Odpowietrzniki przed odkreceniem pier.....mlotkiem i puscily bez problemu.Jest niewielki grzybek ale sa drozne wiec chyba za Twoja rada zostawie stare. Tylnie zaciski rozebralem lacznie z mechanizmem recznego,nie zaznaczylem ktory lewy,ktory prawy.Mysle ze to nie klopot dojsc ktory ma byc z ktorej strony. Edytowane 12 Maja 2022 przez adam1974
tass Opublikowano 12 Maja 2022 Opublikowano 12 Maja 2022 7 godzin temu, adam1974 napisał: Przewody elastyczne daje nowe.przewody miedizane na zaciskach mysle ze zostawie.Nie widac uszkodzen a miedz chyba az tak szybko sie nie niszczy. Odpowietrzniki przed odkreceniem pier.....mlotkiem i puscily bez problemu.Jest niewielki grzybek ale sa drozne wiec chyba za Twoja rada zostawie stare. Tylnie zaciski rozebralem lacznie z mechanizmem recznego,nie zaznaczylem ktory lewy,ktory prawy.Mysle ze to nie klopot dojsc ktory ma byc z ktorej strony. Złożyć mechanizm ręcznego złożysz, czy da się ja pomylić nie pamiętam, ale jak dobrze mi świta jeden działa w prawą stronę, drugi w lewo, tzn tłoczki wkręcają i wykręcają w przeciwne strony zależnie z której strony jest montowany. Możesz złożyć zacisk bez uszczelnień i zobaczyć czy działają i radził bym wnętrze rozebranego zacisku trzymać w płynie hamulcowym, bo bez niego jak dłużej poleży to może skorodować. Płyn hamulcowy jest silnie higroskopijny i reszki płynu na mechanizmie źle na niego działają.
Dev Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 (edytowane) 14 godzin temu, tass napisał: Złożyć mechanizm ręcznego złożysz, czy da się ja pomylić nie pamiętam, ale jak dobrze mi świta jeden działa w prawą stronę, drugi w lewo, tzn tłoczki wkręcają i wykręcają w przeciwne strony zależnie z której strony jest montowany. Możesz złożyć zacisk bez uszczelnień i zobaczyć czy działają i radził bym wnętrze rozebranego zacisku trzymać w płynie hamulcowym, bo bez niego jak dłużej poleży to może skorodować. Płyn hamulcowy jest silnie higroskopijny i reszki płynu na mechanizmie źle na niego działają. nie fantazjuj, tłoczki wkreca sie w prawo, lewa i prawa strona tak samo problemem jest trzpien i dzwignia recznego, moze troche nie pasowac na wielowypust Edytowane 13 Maja 2022 przez Dev
adam1974 Opublikowano 15 Maja 2022 Opublikowano 15 Maja 2022 (edytowane) Czy wymieniacie sruby jarzma zacisku?wedlug elsy nalezy wymienic,jesli tak to jake sa nr tych srub(przod i tyl)?Niezla sila potrzebna do ich dokrecenia jest potrzebna. Na zdjeciu sruba nr 3 3 - Śruba, 190 Nm Wymieniać po każdym demontażu Edytowane 15 Maja 2022 przez adam1974
Dev Opublikowano 15 Maja 2022 Opublikowano 15 Maja 2022 (edytowane) Niekoniecznie Jak chcesz to Możesz poprawić sobie gwinty na śrubach i w jarzmach, M14x1.5 Edytowane 15 Maja 2022 przez Dev
adam1974 Opublikowano 18 Maja 2022 Opublikowano 18 Maja 2022 W dniu 15.05.2022 o 13:31, Dev napisał: Niekoniecznie Jak chcesz to Możesz poprawić sobie gwinty na śrubach i w jarzmach, M14x1.5 Gwinty poprawie. Kupilem smar do tloczkow, do klockow. Ale to co na foto to chyba to samo.Chyba sie w sklepie nie zrozumielismy badz ja zle odczytuje przeznaczenie tych smarow. Chce posmarowac tloczek od wewnatrz, jak i oringi. A te smary to raczej chyba sa na zewnatrz zacisku tzn poza stycznoscis z plynem hamulcowym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się