Bigbed Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Cześć! Chciałem się przywitać bo to mój pierwszy post i podziękować za przyjęcie. Zwracam się o pomoc, mianowicie stwierdziłem ostatnio że pojadę na hamownie sprawdzić ile mocy zostało pod maską i okazało się że ze 150 kunia żyje max 136, ale problemem jest sinusoida na końcu wykresu. Moje pytanie brzmi jak to sprawdzić co to może być ? W zasadzie jedynym objawem jaki jest to lekko falujące wolne obroty i po odpaleniu czuć że silnik nie pracuje równo bo aż buja autem. W jeździe gdzie obroty są już wyższe nie odczuwalne.
Axel1 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Może to wypadanie zapłonu jest i wystarczy wymienić świece i przewody zapłonowe a może coś z wytryskiami.
Bigbed Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Świecie zmieniłem wczoraj, zachowuje się w identyczny sposób, przewodów tam nie ma, są tylko cewki. Zastanawiam się czy da coś podpięcie do komputera i czy może to być wina przepływomierza ?
przem8 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zrób podstawowy zestaw logów dynamicznych. Jak nie masz vaga to ściągnij z forum i kup kabel. Koszt w granicach 50zl i bedziesz miał kompa do dyspozycji kiedy chcesz. Mozesz sprawdzic odme, tego grzybka i kolanko z tworzywa czy jest w calosci wszystko.
Łukasz13 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Patrzać na wykres to turbo nie wstaje jak należy, jak kolega wspomniał ogarnij vag i zrób logi.
Bigbed Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Moglibyście podesłać linki do vaga i programu ? Bo nie ukrywam, że ze mnie taki mechanik co umi świece wymienić i przepływomierz.
przem8 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 21 godzin temu, Bigbed napisał: Moglibyście podesłać linki do vaga i programu ? Bo nie ukrywam, że ze mnie taki mechanik co umi świece wymienić i przepływomierz.
Bigbed Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Czyli jak kupie takie coś to będzie to jedno z drugim działać ?http://allegro.pl/diagnostyk-vag-kkl-audi-80-b4-a3-a4-b5-a6-c4-cd-pl-i5073563959.html
Łukasz13 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Kup sobie taki najprostszy i będziee działał: https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-niebieski.html
Bigbed Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Ok, dzięki wielkie! Jak ogarnę temat to się odezwę.
Bigbed Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udało się: Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 R Component: 1.8L R4/5VT 0002 Coding: 11001 Shop #: WSC 27791 WAUZZZ8DZ1A007792 AUZ5Z0Y4225024 1 Błąd Zapis.: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AM Component: ABS 5.3 FRONT D20 Coding: 0273004282 Shop #: BB 24548 Nie ma błędów . Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMAAUTOMAT D57 Coding: 00040 Shop #: WSC 06435 Nie ma błędów . Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 P Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D55 Coding: 00044 Shop #: WSC 27791 XXXXXXXXXXXXXXXXX 1 Błąd Zapis.: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben Nie ma błędów or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 14913 Shop #: WSC 06435 4 Znalezione: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End ------------------------------------------------------- Co jest nie tak ?
Bigbed Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Poszperałem trochę i odnosząc się do tego artykułu https://forum.vw-passat.pl/threads/82343-ABC-Diagnostyka-1-8-20V-TURBO-AEB-APU-AWT-AWM-1-8T-krok-po-kroku-GUIDE-v-0-3 wychodzi, że uszkodzony przepływomierz. Wartość przy otwarcie przepustnicy przy 5000 obrotów u mnie dochodzi maksymalnie do 40g/s, mam nadzieje że dobrze to zinterpretowałem bo w tych rzeczach jestem laik. Proszę o potwierdzenie
sitar Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Sprawdź czy masz szczelny TIP i zrób logi a koledzy Ci na pewno pomogą
Bigbed Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Szczelny tip ? Logi z czego jeszcze ?
sitar Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Sprawdź czy rura która siedzi na przepływce jest dobrze założona i nigdzie nie pęknięta. Narazie wrzuciłeś kilka błędów a potrzebne są logi grup 02-033 03-020 115-118. Wchodzisz w bloki pomiarowe i wybierasz jedną 02 a drugą 033 i klikasz ikonkę na dole wrzucasz 3 bieg i od 1500rpm naciskasz start na vagu i naciskasz pedał w podłogę do odcinki. Zapisujesz loga na kompie i wrzucasz go na np vaglog.pl/?l=pl a link z vag loga na forum i wsio. Postępujesz tak samo z resztą grup-robi się po 2
sitar Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Zapomniałem dodać że jak dolecisz do odcinki to zrób stop na vagu żeby się zapisało:)kilka prób i się uda.
Bigbed Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 http://vaglog.pl/log-002_033_pDAdb0.htmlhttp://vaglog.pl/log-002_033_Sx9zv.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_020_t4yL7g.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_020_Oev7bY2.htmlhttp://vaglog.pl/log-115_118_LBnWgD0.htmlhttp://vaglog.pl/log-115_118_23Klm.html Takie coś, nie było do odcinki, jeśli są złe to proszę powiedzcie poprawie
Bigbed Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Pomoże ktoś to zinterpretować ?
przem8 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) Turbo bardzo późno wstaje i ubogo na wyższych obrotach ale to może przez sonde i stąd też wywala jej błąd albo pompa paliwa niedomaga. W samej benzynie to masz? Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się