Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi 1.8t na hamowni brak mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!
Chciałem się przywitać bo to mój pierwszy post i podziękować za przyjęcie. 

Zwracam się o pomoc, mianowicie stwierdziłem ostatnio że pojadę na hamownie sprawdzić ile mocy zostało pod maską i okazało się że ze 150 kunia żyje max 136, ale problemem jest sinusoida na końcu wykresu. Moje pytanie brzmi jak to sprawdzić co to może być ? W zasadzie jedynym objawem jaki jest to lekko falujące wolne obroty i po odpaleniu czuć że silnik nie pracuje równo bo aż buja autem. W jeździe gdzie obroty są już wyższe nie odczuwalne. 

IMG.jpg

Opublikowano

Może to wypadanie zapłonu jest i wystarczy wymienić świece i przewody zapłonowe a może coś z wytryskiami. 

Opublikowano

Świecie zmieniłem wczoraj, zachowuje się w identyczny sposób, przewodów tam nie ma, są tylko cewki. Zastanawiam się czy da coś podpięcie do komputera i czy może to być wina przepływomierza ?

Opublikowano

Zrób podstawowy zestaw logów dynamicznych. Jak nie masz vaga to ściągnij z forum i kup kabel. Koszt w granicach 50zl i bedziesz miał kompa do dyspozycji kiedy chcesz. Mozesz sprawdzic odme, tego grzybka i kolanko z tworzywa czy jest w calosci wszystko.

Opublikowano

Patrzać na wykres to turbo nie wstaje jak należy, jak kolega wspomniał ogarnij vag i zrób logi.

Opublikowano

Moglibyście podesłać linki do vaga i programu ? Bo nie ukrywam, że ze mnie taki mechanik co umi świece wymienić i przepływomierz.

Opublikowano
21 godzin temu, Bigbed napisał:

Moglibyście podesłać linki do vaga i programu ? Bo nie ukrywam, że ze mnie taki mechanik co umi świece wymienić i przepływomierz.

 

Opublikowano

Ok, dzięki wielkie!
Jak ogarnę temat to się odezwę.

Opublikowano

Udało się:
 

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77
 
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 4B0 906 018 R  
   Component: 1.8L R4/5VT         0002
   Coding: 11001
   Shop #: WSC 27791
   WAUZZZ8DZ1A007792     AUZ5Z0Y4225024
1 Błąd Zapis.:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
            P1103 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

Address 03     -------------------------------------------------------
   Controller: 8E0 614 111 AM 
   Component: ABS 5.3 FRONT       D20
   Coding: 0273004282  
   Shop #: BB 24548
Nie ma błędów :)   .

Address 08     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 820 043 N  
   Component: A4     KLIMAAUTOMAT D57
   Coding: 00040
   Shop #: WSC 06435
Nie ma błędów :)   .

Skipping Address 15-Airbags

Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 920 900 P  
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D55
   Coding: 00044
   Shop #: WSC 27791
   XXXXXXXXXXXXXXXXX       
1 Błąd Zapis.:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
            30-00 - Open or Short to B+

Address 25     -------------------------------------------------------
   Controller: Bitte Adress
   Component: e 17 eingeben          
Nie ma błędów  
  or DTCs not supported by controller
  or a communication error ocurred

Address 35     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 862 257 B  
   Component: ZV-Pumpe, Funk      D12
   Coding: 14913
   Shop #: WSC 06435
4 Znalezione:  
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
            35-00 - -
01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
            29-00 - Short to Ground
01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
            28-00 - Short to B+
00955 - Key 1
            09-00 - Adaptation Limit Surpassed

End   -------------------------------------------------------


Co jest nie tak ?

Opublikowano

Poszperałem trochę i odnosząc się do tego artykułu https://forum.vw-passat.pl/threads/82343-ABC-Diagnostyka-1-8-20V-TURBO-AEB-APU-AWT-AWM-1-8T-krok-po-kroku-GUIDE-v-0-3 wychodzi, że uszkodzony przepływomierz.  Wartość przy otwarcie przepustnicy przy 5000 obrotów u mnie dochodzi maksymalnie do 40g/s, mam nadzieje że dobrze to zinterpretowałem bo w tych rzeczach jestem laik. Proszę o potwierdzenie :)

Opublikowano

Sprawdź czy masz szczelny TIP i zrób logi a koledzy Ci na pewno pomogą

Opublikowano

Szczelny tip ? Logi z czego jeszcze ?

Opublikowano

Sprawdź czy rura która siedzi na przepływce jest dobrze założona i nigdzie nie pęknięta. Narazie wrzuciłeś kilka błędów  a potrzebne są logi grup 02-033    03-020   115-118.  Wchodzisz w bloki pomiarowe i wybierasz jedną 02 a drugą 033 i klikasz ikonkę  na dole wrzucasz 3 bieg i od 1500rpm  naciskasz start na vagu i naciskasz pedał w podłogę do odcinki.  Zapisujesz loga na kompie i wrzucasz go na  np vaglog.pl/?l=pl      a link z vag loga na forum i wsio. Postępujesz tak samo z resztą grup-robi się po 2

Opublikowano

Okey, dzięki!

Opublikowano

Zapomniałem dodać że jak dolecisz do odcinki to zrób stop na vagu żeby się zapisało:)kilka prób i się uda.

Opublikowano

Pomoże ktoś to zinterpretować ?

Opublikowano (edytowane)

Turbo bardzo późno wstaje i ubogo na wyższych obrotach ale to może przez sonde i stąd też wywala jej błąd albo pompa paliwa niedomaga. W samej benzynie to masz?

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...