dawid922 Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) Cześć , mam mały problem w audi a4 b6 1.9 tdi 30 km quattro . Aktualnie jestem w Belgi byłem u mechanika i nie wiem czy nie chce mnie naciagnąć na koszty .. Mam problem z Odpalaniem czy to na ciepłym czy zimnym silniku ... Sprawdzałem z mechanikiem , pompa zaciaga i filter suchy chce mi wymienić popychacz paliwa a dwa auto po odpaleniu ma stałem obroty ale jest nierówna praca jak na przesłanym filmiku plus biły dym ... Pojawiło się to po przekreceniu śrub rozrzadu , Vag pokazał ,ze toleranca została przekroczona . Po przekreceniu zaczeło lepiej palić ale pojawiły sie dolegliwosci wymienione powzyej .. nierówna praca i dym , a rozruch silnika po miesiacu wrócił do punktu wyjscia... Tak więc zdiagnozowano na "oko" zniszczony wał rozrzadu .... Obroty te same ale gdzies jeest wytarty wał do tego chca wymieniac rozrzad .. Co o Tym myslicie ? Za wszsytk oz cześciami chca wziac 800 e video-1499008003.mp4 Edytowane 24 Września 2017 przez dawid922
piotrsob1 Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) Przykro mi, ale żeby oczekiwać pomocy to trzeba się znać na mechanice na tyle by potrafić nazwać części o które się rozchodzi i opisać problem szczegółowo. Czym więcej opisu i jest on bardziej konkretny to większa szansa by coś trafnie doradzić. Na podstawie Twojego opisu można tylko zgadywać A jak mam zgadywać to obstawiam problem z układem paliwowym, do sprawdzenia pompa paliwa w zbiorniku i pompa tandemowa ( z tyłu głowicy silnika, przy ścianie grodziowej ). Pomierzyć ciśnienia , pompka w zbiorniku powinna dawać ok 1 bar a tandempompa w zależności od obrotów silnika : 880 obr/min - 3,5 Barów 1500 obr/min - 6,0 Barów 2000 obr/min - 7,0 Barów 3000 obr/min - 8,0 Barów 4000 obr/min - 9,0 Barów Na zielono zaznaczony króciec pomiarowy na tandempompie. Jak dobrze pamiętam to jest tam gwint wewnętrzny 12x1,5 (mm). A jak włączasz stacyjkę to w ogóle słychać przez chwilę pracę pompki paliwa w zbiorniku ? Edytowane 24 Września 2017 przez piotrsob1
kamil-vag Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 No dobra, ale ile teraz wynosi ten kąt synchronizacji ? ? ? Biały dym to możliwy lejący wtryskiwacz... Masz dostęp do VAG-a, żeby zroić podstawowe logi ? P.S i nie wał a wałek rozrządu Popychacz paliwa ? Chodzi Ci o tandem pompę czy tą w baku ? Jak zdejmiesz pokrywę, to powinno być widać w jakim stanie jest wałek i czy rzeczywiście krzywki są przytarte...
dawid922 Opublikowano 24 Września 2017 Autor Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) 4 godziny temu, piotrsob1 napisał: Przykro mi, ale żeby oczekiwać pomocy to trzeba się znać na mechanice na tyle by potrafić nazwać części o które się rozchodzi i opisać problem szczegółowo. Czym więcej opisu i jest on bardziej konkretny to większa szansa by coś trafnie doradzić. Na podstawie Twojego opisu można tylko zgadywać A jak mam zgadywać to obstawiam problem z układem paliwowym, do sprawdzenia pompa paliwa w zbiorniku i pompa tandemowa ( z tyłu głowicy silnika, przy ścianie grodziowej ). Pomierzyć ciśnienia , pompka w zbiorniku powinna dawać ok 1 bar a tandempompa w zależności od obrotów silnika : 880 obr/min - 3,5 Barów 1500 obr/min - 6,0 Barów 2000 obr/min - 7,0 Barów 3000 obr/min - 8,0 Barów 4000 obr/min - 9,0 Barów Na zielono zaznaczony króciec pomiarowy na tandempompie. Jak dobrze pamiętam to jest tam gwint wewnętrzny 12x1,5 (mm). A jak włączasz stacyjkę to w ogóle słychać przez chwilę pracę pompki paliwa w zbiorniku ? Napisałem przeciez... ,ze pompa wporzadku ... Czyli jak włączam stacyjkę to słychać pracę pompki paliwa w zbiorniku. odnosnie spadku mocy to ne czuje .... Edytowane 24 Września 2017 przez dawid922
dawid922 Opublikowano 24 Września 2017 Autor Opublikowano 24 Września 2017 Godzinę temu, kamil-vag napisał: No dobra, ale ile teraz wynosi ten kąt synchronizacji ? ? ? Biały dym to możliwy lejący wtryskiwacz... Masz dostęp do VAG-a, żeby zroić podstawowe logi ? P.S i nie wał a wałek rozrządu Popychacz paliwa ? Chodzi Ci o tandem pompę czy tą w baku ? Jak zdejmiesz pokrywę, to powinno być widać w jakim stanie jest wałek i czy rzeczywiście krzywki są przytarte... na Vagu było + 3.0 -3.0 zsynchronizowałem Zrobiłem podstawowe logi ale nic nie widać niepokojącego Wg Wag wszystko jest ok ... Umówiłem ,się z mechanikiem ,ze najpierw zdejmujemy pokrywę i ogladamy wałek ... bo na oko to nic sie nie robi Bo chciał juz kupywać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się