Mateusz3566 Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 Witam mam problem tak jak w temacie. Silnik 1.8T AVJ. Wypadanie zapłonów na cylindrach, i mega duże spalanie rzędu 17L na 100 i gazu 20L na 100. Po odpaleniu śmierdzi benzyną, także pewnie go zalewa. Na 1 i 2 biegu ciągnie do końca obrotów, na reszcie biegów od 4tyś zaczyna sie przerywanie szarpanie i mielenie obrotów, tak bym to nazwał. Na Tą chwile wymieniłem świece na ngk Wszystkie cewki beru nówki, tak jak i dv. Przepływomierz podmieniany , efekt bez zmian. Na komputerze cały czas błąd lambda od grzałki, pali się już kawał czasu to raczej nie ma wpływu na te bolączki. Prosze was o pomoc i jakieś sugestie, bo już ręce mi opadają
Mateusz3566 Opublikowano 1 Października 2017 Autor Opublikowano 1 Października 2017 Te logi to pierwsze w moim życiu także nie wiem czy dobre. Jak coś to zrobię poprawkę
adrian242424 Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Zrób logi kanałów 002+033, 115+118, 003+020 Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
Mateusz3566 Opublikowano 1 Października 2017 Autor Opublikowano 1 Października 2017 ok jutro zrobię , mogą być w takiej postaci jak wcześniejsze czy lepiej exelu itp ?
przem8 Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 19 minut temu, Mateusz3566 napisał: ok jutro zrobię , mogą być w takiej postaci jak wcześniejsze czy lepiej exelu itp ? Logi się wrzuca na vaglog.pl tylko, że ostatnio coś szwankuje ta strona...
Mateusz3566 Opublikowano 2 Października 2017 Autor Opublikowano 2 Października 2017 mam logi http://vaglog.com/log-002_033_84W78.html http://vaglog.com/log-115_118_G84lEB.html http://vaglog.com/log-003_020_6LCX5ez.html Chyba będą dobre
Łukasz13 Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Auto jest po programie, turbo bardzo kiepsko wstaje, sonda wogóle nie koryguje to normalne przy błędzie grzałki, bład pojawia się od razu po skasowaniu? jeśli tak to najpierw usuń usterkę sondy i dopiero bierz się za resztę.
Mateusz3566 Opublikowano 2 Października 2017 Autor Opublikowano 2 Października 2017 auto nie jest po programie, błąd sondy wraca różnie raz po 5km raz po 15 km. A z tym turbo co może sie dziać ?
Łukasz13 Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Jest po programie, błąd pojawia się tak samo na pb i na lpg?
Mateusz3566 Opublikowano 2 Października 2017 Autor Opublikowano 2 Października 2017 Miałem wymieniany komputer na wiosne bo go zalało, i brałem po numerach tak jak oryginał i była to seria. Na gazie pracuje dużo lepiej rzadko kiedy sie zadławi na wysokich obrotach. Na benzynie zawsze wyrzuca błąd na obrotach powyżej 4tyś. Wtedy strasznie sie dławi. Dziś przy odpalaniu smród benzyny po całym samochodzie.
Łukasz13 Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 No i co z tego, przecież widać ze to nie seryjny program, ale jeśli wiesz lepiej to ok, jesli jest problem z sondą to ją podmień na inna taką która nie powoduje błędu.
Mateusz3566 Opublikowano 2 Października 2017 Autor Opublikowano 2 Października 2017 no nawet jak jest po programie , to te spalanie było w granicach 12-13 litrach gazu. I ten program musi być jakiś łagodny chyba a która ta sonda kwalifikuje się do wymiany ?
Mateusz3566 Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 9 godzin temu, Mateusz3566 napisał: no nawet jak jest po programie , to te spalanie było w granicach 12-13 litrach gazu. I ten program musi być jakiś łagodny chyba a która ta sonda kwalifikuje się do wymiany ? Z tego co sie dowiedziałem ma być to sonda diagnostyczna o tych numerach 1K0998262D . Ale czy napewno będzie sie taka nadawać ? Bo dziś bym zakupił ori boscha.
kusy04 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 U mnie w AVJ siedzi sonda o numerach 0 258 007 090
Mateusz3566 Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 Zamówiona taka jak kolega wyżej pisał. 300zl koszt, jutro dopiero montaż.
adrian242424 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 (edytowane) Wg etki powinna siedzieć 06B 906 265D (nr Bosch 0 258 007 090), która została zastąpiona w 2008r 1K0998262D (nr boscha 0 258 007 351), mogłeś wziąć tą bo jest tańsza prawie o 100zł. Edytowane 3 Października 2017 przez adrian242424
Mateusz3566 Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 Godzinę temu, adrian242424 napisał: Wg etki powinna siedzieć 06B 906 265D (nr Bosch 0 258 007 090), która została zastąpiona w 2008r 1K0998262D (nr boscha 0 258 007 351), mogłeś wziąć tą bo jest tańsza prawie o 100zł. ja różnice cenową znalazłem od 10 -30 zł. Nie znalazłem aż o 100 zł tańszą.
adrian242424 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Możliwe, że tyle w sieci u mnie na miejscu w sklepie jak dobrze pamiętam różnica była 93zl.Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
Mateusz3566 Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 sonda nowa o numerach jak wyżej boscha. Wychodzi na to że to była przyczyna, bo jak narazie jest dobrze, rwie z samego dołu i nie ma dławienia na wysokich obrotach, teraz gwizd turbiny nie jest na raty tylko ciągły. Zobaczymy tylko jak spalanie wyjdzie w trasie Dzięki Łukasz, leże Ci duże piwo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się