Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zalewa silnik Wypadaniem zapłonów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem tak jak w temacie. Silnik 1.8T AVJ. Wypadanie zapłonów na cylindrach, i mega duże spalanie rzędu 17L na 100 i gazu 20L na 100. Po odpaleniu śmierdzi benzyną, także pewnie go zalewa. Na 1 i 2 biegu ciągnie do końca obrotów, na reszcie biegów od 4tyś zaczyna sie przerywanie szarpanie i mielenie obrotów, tak bym to nazwał. Na Tą chwile wymieniłem świece na ngk Wszystkie cewki beru nówki, tak jak i dv. Przepływomierz podmieniany , efekt bez zmian. Na komputerze cały czas błąd lambda od grzałki, pali się już kawał czasu to raczej nie ma wpływu na  te bolączki. Prosze was o pomoc i jakieś sugestie, bo już ręce mi opadają :)

Opublikowano

LOG-01-004-005-006.jpg

 

LOG-01-001-002-003.jpg

 Te logi to pierwsze w moim życiu także nie wiem czy dobre.

Jak coś to zrobię poprawkę ;)

Opublikowano

Zrób logi kanałów 002+033, 115+118, 003+020

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ok jutro zrobię , mogą być w takiej postaci jak wcześniejsze czy lepiej exelu itp ?

Opublikowano
19 minut temu, Mateusz3566 napisał:

ok jutro zrobię , mogą być w takiej postaci jak wcześniejsze czy lepiej exelu itp ?

Logi się wrzuca na vaglog.pl tylko, że ostatnio coś szwankuje ta strona...

Opublikowano

Auto jest po programie, turbo bardzo kiepsko wstaje, sonda wogóle nie koryguje to normalne przy błędzie grzałki, bład pojawia się od razu po skasowaniu? jeśli tak to najpierw usuń usterkę sondy i dopiero bierz się za resztę.

Opublikowano

auto nie jest po programie, błąd sondy wraca różnie raz po 5km raz po 15 km. A z tym turbo co może sie dziać ?

Opublikowano

Jest po programie, błąd pojawia się tak samo na pb i na lpg?

Opublikowano

Miałem wymieniany komputer na wiosne bo go zalało, i brałem po numerach tak jak oryginał i była  to seria. Na gazie pracuje dużo lepiej rzadko kiedy sie zadławi na wysokich obrotach. Na benzynie zawsze wyrzuca błąd na obrotach powyżej 4tyś. Wtedy strasznie sie dławi. Dziś przy odpalaniu smród benzyny po całym samochodzie.

Opublikowano

No i co z tego, przecież widać ze to nie seryjny program, ale jeśli wiesz lepiej to ok, jesli jest problem z sondą to ją podmień na inna taką która nie powoduje błędu.

Opublikowano

no nawet jak jest po programie , to te spalanie było w granicach 12-13 litrach gazu. I ten program musi być jakiś łagodny chyba :) a która ta sonda kwalifikuje się do wymiany ?

Opublikowano
9 godzin temu, Mateusz3566 napisał:

no nawet jak jest po programie , to te spalanie było w granicach 12-13 litrach gazu. I ten program musi być jakiś łagodny chyba :) a która ta sonda kwalifikuje się do wymiany ?

Z tego co sie dowiedziałem  ma być to sonda diagnostyczna o tych numerach 1K0998262D . Ale czy napewno będzie sie taka nadawać ? Bo dziś bym zakupił ori boscha.

Opublikowano

U mnie w AVJ siedzi sonda o numerach 0 258 007 090

Opublikowano

Zamówiona taka jak kolega wyżej pisał. 300zl koszt, jutro dopiero montaż.

Opublikowano (edytowane)

Wg etki powinna siedzieć 06B 906 265D (nr Bosch 0 258 007 090), która została zastąpiona w 2008r 1K0998262D (nr boscha 0 258 007 351), mogłeś wziąć tą bo jest tańsza prawie o 100zł.

 

Edytowane przez adrian242424
Opublikowano
Godzinę temu, adrian242424 napisał:

Wg etki powinna siedzieć 06B 906 265D (nr Bosch 0 258 007 090), która została zastąpiona w 2008r 1K0998262D (nr boscha 0 258 007 351), mogłeś wziąć tą bo jest tańsza prawie o 100zł.

 

ja różnice cenową znalazłem od 10 -30 zł. Nie znalazłem aż o 100 zł tańszą.

Opublikowano

Możliwe, że tyle w sieci u mnie na miejscu w sklepie jak dobrze pamiętam różnica była 93zl.

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

sonda nowa o numerach jak wyżej boscha. Wychodzi na to że to była przyczyna, bo jak narazie jest dobrze, rwie z samego dołu i nie ma dławienia na wysokich obrotach, teraz gwizd turbiny nie jest na raty tylko ciągły. Zobaczymy tylko jak spalanie wyjdzie w trasie :)Dzięki Łukasz, leże Ci duże piwo ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...