Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Kłamiący Termostat !?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otóż mamy teraz w nocy do 2 stopni na plusie a wiec mam kolejny problem gdyż pojechałem załatwić sprawę na chwile silnik rozgrzałem do 90 stopni zgasiłem go i nie pracował 15 min i pojechałem znów do domu przy 2 minutowym chłodzeniu turbiny temperatura mi spadła do 70 stopni czy to jest normalne czy uszkodzony termostat ? proszę o pomoc

Opublikowano

Bardziej czujnik temperatury.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A Gdzie on może sie znajdować ? 

 

Opublikowano (edytowane)

jak temp osiaga w czasie jazdy 90 stopni to ok

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Ale na postoju też powinien trzymać 90*C. 

Opublikowano

Na 99% czujnik. Czujnik kolego masz pod EGR można go sprawdzić vagiem. Są chyba 3 kolory jak dobrze pamiętam zielony, czarny, niebieski w ASO odbiorą Ci odpowiedni koło 120zl koszt.

Opublikowano
17 godzin temu, mass143 napisał:

Ale na postoju też powinien trzymać 90*C. 

diesel ci na postoju nie utrzyma 90 stopni jak ogrzewanie chodzi

Opublikowano

Jasna sprawa tym bardziej koło 0 C silnik szybko się wychładza.

Opublikowano

Więc co zajechać niech sprawdza czy ten czujnik walnięty ? 

Czy tak powinno być odpowiednio ? 

 

Opublikowano

Czujnik jednak nie. Najczęstsze objawy czujnika to wahania temperatury np masz auto nagrzane na 90 po chwili pokazuje 50 znowu 90 i tak w koło. Przy niskich temperaturach silnik szybko stygnie nawet odpalony przy włączonym graniu wskazówka leci w dół.

Opublikowano

na moje masz ok szukasz dziury w całym

Opublikowano

Tak ciężko podpiąć VAG-a i porównać temperatury jakie daje czujnik do ECU i Zegarów, druga sprawa sprawdzić same węże chłodnicy czy oba są ciepłe czy nie ? 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 2.10.2017 o 17:03, wyzyk83 napisał:

diesel ci na postoju nie utrzyma 90 stopni jak ogrzewanie chodzi

O widzisz, dobrze wiedzieć bo w zimie pewnie bym szukał co jest nie tak :) tak to jest jak dwa poprzednie auta to benzyniaki. 

przepraszam za mały ot. 

Edytowane przez mass143
Opublikowano
1 minutę temu, mass143 napisał:

O widzisz, dobrze wiedzieć bo w zimie pewnie bym szukał co jest nie tak :) tak to jest jak dwa poprzednie auta to benzyniaki. 

przepraszam za mały ot. 

oczywiście mowa o temp w okolicach 0 i poniżej

Opublikowano

Wymień termostat

Opublikowano
W dniu 2.10.2017 o 17:03, wyzyk83 napisał:

diesel ci na postoju nie utrzyma 90 stopni jak ogrzewanie chodzi

Jak dla mnie to bzdury... miałem tak ale jak zimą było przy -15 do -20 a nie jak jest 0 czy -5... 

Opublikowano

bzdury to ty piszesz

jeżdziłem róznymi 1,9 i 2,0 na PD i jak masz klimatronik ustawiony na 22 stopnie to na postoju temp zaczyna spadać w ciągu 5 minut przy temp zewnetrznej w okolicach 0 stopni

1,9 na pompie lepiej trzymało ciepło bo miało świece żarowe w układzie do podgrzewania płynu

diesel to nie benzyna inna sprawność cieplna

Opublikowano

To jeździjcie dalej i trwajcie przy swoich racjach jak wam już przy "0" niedomaga...

Opublikowano

koledzy a czy stała temp ok. 70 stopni i czasami przy wyższych obrotach na trochę wzrost do 90 (choć czasem minimalnie wskazówka 1mm ponad 90 stopni się podniesie) i potem powrót do 70 stopni to termostat czy czujnik? Bardziej mi to wygląda na termostat. Jak myślicie?

Opublikowano

U mnie objawy czujnika były następujące : podczas jazdy dochodzi do 90 po chwili spada na 50 za jakiś czas znowu 90 następnie 40 i tak wskazówka żyje własnym życiem :) po zgaszeniu - odpaleniu 90 później spada podnosi się i tak w koło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...