Ravitix Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Otóż mamy teraz w nocy do 2 stopni na plusie a wiec mam kolejny problem gdyż pojechałem załatwić sprawę na chwile silnik rozgrzałem do 90 stopni zgasiłem go i nie pracował 15 min i pojechałem znów do domu przy 2 minutowym chłodzeniu turbiny temperatura mi spadła do 70 stopni czy to jest normalne czy uszkodzony termostat ? proszę o pomoc
michcio1985 Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Bardziej czujnik temperatury. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Ravitix Opublikowano 1 Października 2017 Autor Opublikowano 1 Października 2017 A Gdzie on może sie znajdować ?
wyzyk83 Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 (edytowane) jak temp osiaga w czasie jazdy 90 stopni to ok Edytowane 1 Października 2017 przez wyzyk83
mass143 Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Ale na postoju też powinien trzymać 90*C.
luki19862121 Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Na 99% czujnik. Czujnik kolego masz pod EGR można go sprawdzić vagiem. Są chyba 3 kolory jak dobrze pamiętam zielony, czarny, niebieski w ASO odbiorą Ci odpowiedni koło 120zl koszt.
wyzyk83 Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 17 godzin temu, mass143 napisał: Ale na postoju też powinien trzymać 90*C. diesel ci na postoju nie utrzyma 90 stopni jak ogrzewanie chodzi
luki19862121 Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Jasna sprawa tym bardziej koło 0 C silnik szybko się wychładza.
Ravitix Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 Więc co zajechać niech sprawdza czy ten czujnik walnięty ? Czy tak powinno być odpowiednio ?
luki19862121 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Czujnik jednak nie. Najczęstsze objawy czujnika to wahania temperatury np masz auto nagrzane na 90 po chwili pokazuje 50 znowu 90 i tak w koło. Przy niskich temperaturach silnik szybko stygnie nawet odpalony przy włączonym graniu wskazówka leci w dół.
wyzyk83 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 na moje masz ok szukasz dziury w całym
kamil-vag Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Tak ciężko podpiąć VAG-a i porównać temperatury jakie daje czujnik do ECU i Zegarów, druga sprawa sprawdzić same węże chłodnicy czy oba są ciepłe czy nie ?
mass143 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 (edytowane) W dniu 2.10.2017 o 17:03, wyzyk83 napisał: diesel ci na postoju nie utrzyma 90 stopni jak ogrzewanie chodzi O widzisz, dobrze wiedzieć bo w zimie pewnie bym szukał co jest nie tak tak to jest jak dwa poprzednie auta to benzyniaki. przepraszam za mały ot. Edytowane 3 Października 2017 przez mass143
wyzyk83 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 1 minutę temu, mass143 napisał: O widzisz, dobrze wiedzieć bo w zimie pewnie bym szukał co jest nie tak tak to jest jak dwa poprzednie auta to benzyniaki. przepraszam za mały ot. oczywiście mowa o temp w okolicach 0 i poniżej
kamil-vag Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 W dniu 2.10.2017 o 17:03, wyzyk83 napisał: diesel ci na postoju nie utrzyma 90 stopni jak ogrzewanie chodzi Jak dla mnie to bzdury... miałem tak ale jak zimą było przy -15 do -20 a nie jak jest 0 czy -5...
wyzyk83 Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 bzdury to ty piszesz jeżdziłem róznymi 1,9 i 2,0 na PD i jak masz klimatronik ustawiony na 22 stopnie to na postoju temp zaczyna spadać w ciągu 5 minut przy temp zewnetrznej w okolicach 0 stopni 1,9 na pompie lepiej trzymało ciepło bo miało świece żarowe w układzie do podgrzewania płynu diesel to nie benzyna inna sprawność cieplna
kamil-vag Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 To jeździjcie dalej i trwajcie przy swoich racjach jak wam już przy "0" niedomaga...
radeek9 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 koledzy a czy stała temp ok. 70 stopni i czasami przy wyższych obrotach na trochę wzrost do 90 (choć czasem minimalnie wskazówka 1mm ponad 90 stopni się podniesie) i potem powrót do 70 stopni to termostat czy czujnik? Bardziej mi to wygląda na termostat. Jak myślicie?
luki19862121 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 U mnie objawy czujnika były następujące : podczas jazdy dochodzi do 90 po chwili spada na 50 za jakiś czas znowu 90 następnie 40 i tak wskazówka żyje własnym życiem po zgaszeniu - odpaleniu 90 później spada podnosi się i tak w koło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się