Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS4 Avant 2.9 TFSI Glacier white - odebrana


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, Ogi napisał:

To ja nie wiem jakim p100d jeździłeś bo realnie 300 kilometrów, 400 jak jedziesz na zasadzie trzymam ciągle 70km/h i wentyluje się oknem bo klima szkodzi. Ale to nie temat o tym. 

Jak ciśniesz, każdy start to depnięcie to i "spali" prądu... teraz jeżdże 85D (test po naprawie) ale jeszcze niewiem jak to spala.. na pełnej pokazuje 380km..

Turdzi sorki za spam ?

 

Rs'ów sporo.. ale fajnie, jest co oglądać:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Adam87 napisał:

Nie tak bardzo jak się wydaje.. oczywiście wiadome że dużo zależy od wielu czynników jak w autach spalinowych.. noga kierowcy?, używanie klimy, w zime w tesli jest w zasadzie gorzej bo ma specjalną grzałkę żeby temperatura płynu i dużej baterii nie spadła za bardzo.. 

Także wiadome że nie każdy samochód jest taki sam, ale niejeden Model S P100D lub 100D przejedzie w lato około 500 a 450 to minimum :decayed:

ja pisze o ładowaniu a nie rozładowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Dev napisał:

ja pisze o ładowaniu a nie rozładowaniu

Aha ?

Ładowanie to szybkie to oczywiście tylko na stacjach Supercharger, bo tak to faktycznie "troche" długo to trwa :decayed:

W pracy jak podpinamy z 230V i np. samochód ma tam 30 km do przejechania to wyskakuje ponad 24h..

Z siły już lepiej troche..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Adam87 napisał:

Aha ?

Ładowanie to szybkie to oczywiście tylko na stacjach Supercharger, bo tak to faktycznie "troche" długo to trwa :decayed:

W pracy jak podpinamy z 230V i np. samochód ma tam 30 km do przejechania to wyskakuje ponad 24h..

Z siły już lepiej troche..

mój stryj ma 90D a kuzyn 100D i jest tak jak piszesz, z 380V szybciej idzie ładowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dev napisał:

mój stryj ma 90D a kuzyn 100D i jest tak jak piszesz, z 380V szybciej idzie ładowanie

Gratulacje dla rodzinki :thumbup1:

Jakby co to pytaj, bo od 4 lat tylko przy tesli pracuje także moge coś tam pomóc :hi:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dev napisał:

mój stryj ma 90D a kuzyn 100D i jest tak jak piszesz, z 380V szybciej idzie ładowanie

Za tak zapytam jaki jest sens takiego auta w PL ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, turdzi napisał:

Za tak zapytam jaki jest sens takiego auta w PL ?

zwykle sa to podatki

w przyszlym roku skończą się im leasingi i biorą nowe auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK ale tyle $$$ na amerykanski szajs wywalic  

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie... te samochody powinny być przynajmniej o połowe tańsze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby czemu? I tak są już tańsze od innych samochodów z takimi osiągami, które oferują równie bogate wnętrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Langista napisał:

Niby czemu? I tak są już tańsze od innych samochodów z takimi osiągami, które oferują równie bogate wnętrze.

Bogate wnętrze ?? Przecież to oceany tragicznie spasowanego plastiku które dobrze wyglądają tylko na zdjęciach. Osiągi to one mają na chwilę, spróbuj tym przez dłuższy czas jechać na autostradzie z prędkością 200km/h +...... nie wspominając już i jeździe po torze jak chcesz porównywać do innych samochodów z takimi osiągami. Na ten moment dopiero najnowsze Porsche e-hybrid sprawiły że zacząłem dostrzegać w tym jakiś sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amerykański sen... sorrrryyy...

amerykański syf, jednorazowka 

Ale fakt w środku plastiki jak  w lanosie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

amerykański sen... sorrrryyy...

amerykański syf, jednorazowka 

Ale fakt w środku plastiki jak  w lanosie :decayed:

Zgadzam się w 100%... czy to model s czy model x, wszystkie mają te plastiki straszne....

Znajdźcie sobie atrykuł o modelu 3.. tam się dzieją cuda.. tam nawet instalacja jest na wierzchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Innymi słowy chcielibyście aby można było jechać 200/h przynajmniej przez 300 km, albo katować to kilka godzin na torze no i zapłacić za to 1/6 ceny samochodów które to potrafią? ? One od początku miały być na ulicę, nie na tor, czy niemiecką autostradę.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Langista napisał:

Innymi słowy chcielibyście aby można było jechać 200/h przynajmniej przez 300 km... i zapłacić za to 1/6 ceny samochodów które to potrafią? ?

Zdarza mi się jeździć ponad 200, może nie non-stop przez 300km, bo to raczej mało realne, ale w przedziale powiedzmy 170+km/h-2X0km/h i to za 1/6 ceny ów Tesli w dodatku w całkiem znośnie wykończonym samochodzie.

Też jezdzilem wieloma samochodami choćby na Torze Poznań które lekko nie miały podczas takich całodziennych sesji i też potrafiły kosztować nawet jeśli nie 1/6 to spokojnie 1/3 tej ceny, a wiele za tą 1/6 wyciskały więcej niż dałaby radę ów Tesla

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja..

Jak na taki samochód to faktycznie ten kolor jakiś taki "zwykły" ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...