Markiz88 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Witam. Od kiedy posiadam moja 4 dbam o każdy detal mojego auta oraz staram się eksploatować go jak najlepiej ( oczywiście na ile fundusz pozwoli) doszedł kolejny mały problem a mianowicie płynu do wspomagania. Rano przy odpaleniu płyn jest zimny i kierownica lekko skręca nic nie słychać. Jak się już trochę silnik rozgrzeje kierownica ciężej zaczyna chodzić a pompa na postoju zaczyna lekko wyć. Czy to coś z płynem nie tak czy pompa już wysiada? Dodam ze rok temu była w regeneracji. Może spróbować innym płynem zalać. Jakieś pomysły? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KINIAM Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Z regeneracją różnie bywa, czasem starczy na wiele lat a kiedy indziej na chwilę. Jakim płynem masz zalany układ ?. Wiesz miałem mineralny płyn i pojazd pod chmurką -25 stopni a wspomaganie chodziło jak należy.
Markiz88 Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
wyzyk83 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) płyn wlany odpowiedni sitko na miejscu w zbiorniczku nie pieni się Edytowane 7 Listopada 2017 przez wyzyk83
Markiz88 Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 Wymieniony zbiorniczek był, tylko dziwne ze na zimnym jest ok a rozgrzeje się i na parkingu jak parkuje to ja delikatnie słychać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Markiz88 Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 A co myślicie żeby zalać płynem jakimś lepszym z uszczelniaczem? Pomoże to coś ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Markiz88 Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 Parkujesz auto z górki?Nie. Zazwyczaj na równym podłożu .Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
niuniek222 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Mam podobny objaw, również jak auto jest zimne to kierownica chodzi leciutko i nic nie słychać. Natomiast jak się zagrzeje auto to na postoju podczas skręcania w lewo delikatnie coś wyje jakby pompa wspomagania. Wycie tylko słychać w środku auta, na zewnątrz nie słychać. Co to może być?
Tomas318 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 W dniu 5.12.2017 o 14:53, niuniek222 napisał: Mam podobny objaw, również jak auto jest zimne to kierownica chodzi leciutko i nic nie słychać. Natomiast jak się zagrzeje auto to na postoju podczas skręcania w lewo delikatnie coś wyje jakby pompa wspomagania. Wycie tylko słychać w środku auta, na zewnątrz nie słychać. Co to może być? witam kolege raczej jest pompa do wymiany naprawiam takie pompy pozdrawiam
niuniek222 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 20 godzin temu, Tomas318 napisał: witam kolege raczej jest pompa do wymiany naprawiam takie pompy pozdrawiam Ile regeneracja takie pompy? Tak w ogóle to już ten objaw mam z ponad rok i w sumie poza tym nic się nie dzieje. Ale podejrzewam, że to początek końca pompy.
muunv Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 1 godzinę temu, niuniek222 napisał: Ile regeneracja takie pompy? Tak w ogóle to już ten objaw mam z ponad rok i w sumie poza tym nic się nie dzieje. Ale podejrzewam, że to początek końca pompy. Nie wiem czy jest sens ją regenerować. Nie lepiej kupić używke? Koszt 100-150zł. Wiem, że jest ryzyko, że znów się rozleci. Ale koszt regeneracji może mijać się z celem.
Tomas318 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 To zalezy jak mocno jest uszkodzona ale w granicach 100-120 zł
niuniek222 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 ciekawe ile kosztuje nowy zamiennik
Markiz88 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2017 Nie warto, kupiłem zamiennik włożyłem i zaraz wyciągnąłem bo niedawał rady Albo słaby zamiennik kupiłem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
golfagn Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 W innym temacie pisałem, że wyła mi niesamowicie głośno pompa wspomagania. Zaczęło się kilka miesięcy temu od lekkiego buczenia, aż ok 2 tyg temu wyła tak głośno, że budziłem całe osiedle (serio). Powodem był zbiorniczek a raczej sitko- niby siedziało na miejscu, ale przez nieszczelności przy styku ze zbiorniczkiem pienił się płyn i pompa wyła przez powietrze. Po wymianie zbiorniczka wsio ok, możecie zacząć od tego, bo za zbiorniczek używkę z B7 dałem z wysyłka 24zł. To zawsze mniej jak pompa na start.
Drops24 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 W dniu 10.11.2017 o 15:55, Bruuuum napisał: Parkujesz auto z górki? Mam problem, prawdopodobnie pompa wspomagania. Auto stoi w garażu z dość sporym spadem do przodu, robi to jakaś różnice dla pompy. Dodam że układ nie jest szczelny,wycieka mi płyn. Na zimnym wspomaganie chodzi ok, na ciepłym chodzi ok tylko na wyższych obrotach. Problemy zaczęły się po odpaleniu auta w dużym mrozie. Przy opalaniu było słychać krótkie zrzgrzytnięcie. Potem zauważyłem rozprysk płynu w komorze silnika, tak jakby z przodu z dołu, ale nie mogę namierzyć. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
Michał Kazimierczuk Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Czy udało Ci się rozwiązać tą zagadkę? mam podobny problem ;/
Tomas318 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 witam regeneruje pompy a czasem na mrozie cos nie peklo ze jest nieszczelnosc ? jak na zimnym chodzi jak mala nieszczelnosc to chodzi bo plyn jest gesty jak zimny jak sie rozgrzeje to poleci pod cisnieneim ciurkiem z malej dziurki bo jest wtedy jak woda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się